Τουρισμός

Τα υπέρ και τα κατά των social media στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Ο αντίκτυπος των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης στην ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής κάθε μέρα. Σε αυτό συμβάλλουν τα μέγιστα τα social media και οι ταξιδιωτικοί influencers.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού,  230 εκατ. νέοι ταξιδιώτες χρησιμοποίησαν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης ως έμπνευση για τα ταξίδια του.

Οι ηλικίες τους ήταν μεταξύ 18 και 27 ετών. Εξ αυτών το 57% είναι ασιατικής προέλευσης και περίπου το 35% από τις χώρες ΕΜΕΑ και τις Η.Π.Α.

Τα υπέρ:

Blog και share για μεγαλύτερη απήχηση : Oι περισσότεροι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα Lonely Planet για να ερευνήσουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους. Αντίθετα, θα προτιμούσαν να περιηγηθούν ηλεκτρονικά σε μερικά ταξιδιωτικά blogs. Το ανέβασμα μιας φωτογραφίας ενός προορισμού μαζί με μια μικρή περιγραφή μπορεί να προκαλέσει το ενδιαφέρον ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές. Εάν μάλιστα η φωτογραφία μοιραστεί από έναν travel influencer που έχει χιλιάδες ακολούθους, τότε θα έχει ακόμα μεγαλύτερη απήχηση.

Πιο προσιτός ο ταξιδιωτικός προγραμματισμός : Οι online κρατήσεις διευκόλυναν τον προγραμματισμό ταξιδιών και τώρα όλα φαίνονται να είναι μόνο ένα κλικ μακριά.

Ασκούν επιρροή στον περιβαλλοντικά φιλικό τουρισμό : Η επιρροή των κοινωνικών μέσων δημιουργεί επίσης θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον, προωθώντας βιώσιμες διακοπές.

Tα κατά :

Ο υπερτουρισμός «χτυπά» τους δημοφιλείς προορισμούς : Αναμφισβήτητα οι κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί έχουν δεχθεί το πλήγμα  του υπερτουρισμού με ό,τι αυτό δημιουργεί.

Λιγότερες πιθανότητες να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες : Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα διερευνούν τα πάντα πριν ταξιδέψουν. Έτσι υπάρχει μια πολύ μικρή πιθανότητα να ανακαλύψουν νέες τοποθεσίες.

Φτιάχνοντας Instagram worthy φωτογραφίες : Tα κοινωνικά μέσα μας έχουν οδηγήσει να ξεχνάμε τη χαρά του ταξιδιού και να ασχολούμαστε με τη δημιουργία ωραίων φωτογραφιών.

Τα υπέρ και τα κατά των social media στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Δημοφιλέστερα

To Top