Τουρισμός

Οικονομική Επιτροπή: 5.700 ευρώ για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας στα social media

Την ανάγκη για την δημιουργία τουριστικών καναλιών και την υλοποίηση της τουριστικής
καμπάνιας του Δήμου σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης προχωρά ο Δήμος Καλαμάτας. Μετά την έγκριση του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2020 από το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας, ύψους 170.000 ευρώ, έρχεται η εξειδίκευση της δαπάνης. Έτσι θα απαιτηθούν 5.704 ευρώ από το Δήμο Καλαμάτας προκειμένου να διαφημιστεί ο Δήμος στα social media.

Για το θέμα θα αποφασίσει η Οικονομική Επιτροπή, αύριο Τρίτη 20 Ιουλίου, στη 1 το μεσημέρι. Σύμφωνα με την εισήγηση θα δημιουργηθούν λογαριασμοί σε facebook, twitter, Instagram, YouTube, με περιεχόμενο που θα ανεβαίνει σε συνεργασία με το Τμήμα Τουρισμού του Δήμου, με αναρτήσεις 3 φορές την εβδομάδα (μόνο καθημερινές από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή), θα εποπτεύει και θα απαντά σε σχόλια, θα εφαρμόσει remarketing, αλλά και χορηγούμενες διαφημίσεις:

Εισηγούμεθα

όπως αποφασίσετε για την εξειδίκευση της εγγεγραμμένης πίστωσης στον Κ.Α. 00.6431 με τίτλο
«Έξοδα ενημέρωσης και προβολής δραστηριοτήτων του Δήμου», του προϋπολογισμού
οικονομικού έτους 2020, το ποσό των 5.704,00 ευρώ (4.600,00 χωρίς ΦΠΑ 24%) για την
κάλυψη της δαπάνης που θα προκύψει και συγκεκριμένα:

Διαβάστε εδώ αναλυτικά την εισήγηση:ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΜΠΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA

 

KAI ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΣΠΟΤ: ΒΙΝΤΕΟ-DRONE ΑΛΛΑ ΚΑΙ TIME LAPSE

ΥΠΟΕΡΓΟ 7: Δημιουργία Προωθητικών Σποτ για τον τουρισμό της Καλαμάτας-Tι αναφέρει η εισήγηση

4. Το γεγονός ότι κατά την κατάρτιση του προϋπολογισμού του Δήμου Καλαμάτας, ο οποίος
ψηφίστηκε με την υπ’ αριθ 569/2019 (ΑΔΑ: 642ΝΩΕΕ-ΓΛΜ) απόφαση του Δημοτικού
Συμβουλίου και επικυρώθηκε με την υπ’ αριθ. πρωτ 279605+279601/17-12-19
(ΑΔΑ:ΩΑΜ10Ρ1Φ-ΞΣΦ) απόφαση του Συντονιστή Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου,
Δυτικής Ελλάδας & Ιονίων Νήσων, εγγράφηκε στον Κ.Α. 00.6431 με τίτλο «Έξοδα ενημέρωσης
και προβολής δραστηριοτήτων του Δήμου», πίστωση ύψους 217.040,00 €. Λόγω του ότι η
εγγεγραμμένη πίστωση στον Π/Υ του Δήμου είναι γενική, παρίσταται η ανάγκη εξειδίκευσής
της, ως προς την δαπάνη που θα προκύψει, ύψους 600 ευρώ ( χωρίς ΦΠΑ 24% ).

5. Την ανάγκη του Δήμου για την προβολή του τουριστικού του προϊόντος με την παραγωγή
υλικού – επιλεγμένων λήψεων για να δημιουργηθούν από το τμήμα Τουρισμού του Δήμου προωθητικών σποτ (video) για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Κατόπιν αυτών:
εισηγούμεθα

όπως αποφασίσετε για την εξειδίκευση της εγγεγραμμένης πίστωσης στον Κ.Α. 00.6431 με τίτλο
«Έξοδα ενημέρωσης και προβολής δραστηριοτήτων του Δήμου», του προϋπολογισμού
οικονομικού έτους 2020, το ποσό των 744,00 ευρώ (600,00 χωρίς ΦΠΑ 24%) για την κάλυψη
της δαπάνης που θα προκύψει και συγκεκριμένα:

Δημοφιλέστερα

To Top