Επιχειρείν

Στις 27 Μαρτίου ανοίγει το πολυκατάστημα της Pepco στην Καλαμάτα

Το 30ο κατάστημά της, το οποίο θα είναι εκτός Αττικής και συγκεκριμένα στην πόλη της Καλαμάτας, αναμένεται να ανοίξει στις 27 Μαρτίου η πολωνική αλυσίδα ειδών για όλη την οικογένεια, Pepco, η οποία από τον Οκτώβριο του 2022 που έχει ανοίξει επί ελληνικού εδάφους, επεκτείνεται σχεδόν από άκρη σε άκρη της χώρας, έχοντας φτάσει ακόμα και στη Ροδόπη.

Το πολυκατάστημα Pepco στην Αρτέμιδος στην Καλαμάτα, δίπλα από το Intersport και το PetCity

Επόμενος στόχος για την Pepco μέσα σε αυτή τη χρονιά είναι και η επέκτασή της σε ακόμα περισσότερες περιοχές της χώρας όπως η Βόρεια Ελλάδα, με το άνοιγμα καταστημάτων στην Κομοτηνή και την Πτολεμαϊδα, ενώ προς το καλοκαίρι θα ανοίξει ένα ακόμα κατάστημα στην περιοχή Ψηλά Αλώνια στην Πάτρα. Στις δύο από τις τρεις αυτές περιπτώσεις θα γειτνιάζει με σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, ενώ στην Καλαμάτα βρίσκεται σε κτίριο στην οδό Αρτέμιδος, όπου θα ‘’συγκατοικεί’’ με τα καταστήματα Intersport και Petcity.

Για τους πρώτους μήνες του 2024 η εταιρεία έχει ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της σε νέα καταστήματα στην Περιφέρεια και όχι στην Αττική και αυτό λόγω… έλλειψης ποιοτικού real estate και μεγάλου ανταγωνισμού.

Xαρακτηριστικό είναι ότι πριν από λίγες ημέρες άνοιξε το νέο της κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στην περιοχή της Καλαμαριάς, στις 8 Μαρτίου, ενώ στα τέλη του Φεβρουαρίου έγιναν τα εγκαίνια για ένα καινούργιο φυσικό σημείο πώλησης της Pepco στις Σάπες Ροδόπης.

Είχε προηγηθεί, μέσα στον Ιανουάριο, ένα ακόμα κατάστημα, αυτή τη φορά στα Γρεβενά.
Eντύπωση, ωστόσο, προκαλεί η απουσία, ακόμα, από το δίκτυο των καταστημάτων της, τουριστικών περιοχών όπως η Κρήτη ή η Ρόδος. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση είναι κάτι το οποίο εξετάζεται, αλλά όχι μέσα στο 2024, καθώς ακόμα παραμένουν υψηλά τα κόστη των θαλάσσιων μεταφορών.

Σε ό,τι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, που ξεκίνησε εμπορικά τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου και έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη, υπάρχει ικανοποίηση από πλευράς τζίρου, κάτι που φέρνει ακολούθως και αυξημένο budget για περαιτέρω επέκταση τους επόμενους μήνες.

Για του χρόνου μάλιστα σχεδιάζεται ο διπλασιασμός του αριθμού των καταστημάτων, ώστε να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα της μάρκας σε όλη την Ελλάδα.

Συνολικά, όπως αναφέρει στο financialreport ο expansion manager Κωνσταντίνος Βλάσσης, ο στόχος για την ελληνική αγορά είναι το δίκτυο των σημείων πώλησης της πολωνικής αλυσίδας να φθάσει τα 200 καταστήματα σε όλη την επικράτεια και σε τυχόν μέρη που δεν έχει γίνει ακόμα αυτό, συμβαίνει κυρίως λόγω της αργοπορίας στην εξεύρεση ποιοτικού real estate, καθώς όπως αναφέρει ‘’η αλυσίδα ζητά συγκεκριμένες προδιαγραφές που είναι σε κάποιες περιπτώσεις δύσκολο να βρεθούν, ενώ ειδικά στην Αττική είναι πολύ μεγάλος ο ανταγωνισμός’’.

Εξάλλου, ζητούμενο είναι καταρχήν η γειτνίαση τόσο με μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όταν αυτό είναι εφικτό, είτε η αναζήτηση καταστημάτων σε εμπορικά κέντρα. Το πρώτο κατάστημα της Pepco, δε, ήταν μέσα σε εμπορικό κέντρο που διαχειρίζεται η εταιρεία Fourlis στα νότια Προάστια.

Τί γίνεται με τα ηλεκτρονικά καταστήματα

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Pepco παρά την επέκτασή της σε φυσικά καταστήματα με πολύ γοργούς ρυθμούς, δεν κοιτάζει ακόμα την έναρξη ηλεκτρονικού καταστήματος στη χώρα μας, κάτι, εξάλλου, που δεν το έχει ενεργοποιήσει ούτε σε άλλες χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται.

Ενδεικτικό είναι ότι στα συνεχή σχόλια περί ηλεκτρονικού καταστήματος στα Social media απαντά ότι προτεραιότητα έχουν τα φυσικά σημεία πώλησης, γεγονός που είναι στο DNA της εταιρείας.

«Η PEPCO διαθέτει μόνο φυσικά καταστήματα. Από την αρχή, έχουμε επικεντρωθεί στη δημιουργία παραδοσιακών καταστημάτων, όμορφα διακοσμημένων και σε ιδανικές τοποθεσίες. Προσπαθούμε η αλυσίδα λιανικής πώλησης να είναι αρκετά μεγάλη, ώστε να εξασφαλίζει την άμεση πρόσβαση στην τεράστια ποικιλία προϊόντων αλλά και προσφορών μας. Ευχαριστούμε, η ομάδα της Pepco» τονίζεται στους καταναλωτές που ρωτούν ανά τακτά χρονικά διαστήματα σχετικά με την ύπαρξη ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που από πλευράς μητρικής έχει αποφασιστεί, σχεδόν σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η επιθετική επέκταση του brand, ακόμα και σε μικρές κωμοπόλεις.

Στον αντίποδα, η άλλη πολωνική αλυσίδα που βρίσκεται στη χώρα μας από τις αρχές του 2023, με πρώτο σημείο πώλησης το Ηράκλειο της Κρήτης, η Sinsay συνεχίζει πιο… συντηρητικά την επέκταση με φυσικά σημεία πώλησης, κυρίως στην Περιφέρεια, ενώ παράλληλα, ήδη από το 2022 δραστηριοποιείται και με ηλεκτρονικό κατάστημα, το οποίο, μάλιστα, κάνει και τζίρο μηνιαίως, σύμφωνα με πληροφορίες από τη διοίκηση, άνω του 1 εκατ. ευρώ.

Eπέτειος 25 χρόνων το 2024

Σημειώνεται ότι φέτος η εταιρεία συμπληρώνει τα 25 χρόνια λειτουργίας, με έτος ίδρυσης το 1999, οπότε και ιδρύθηκε στο Πόζναν της Πολωνίας.

Από το 2013, όμως, και μετά ήταν που ξεκίνησε η φρενήρης επεκτακτική της πορεία στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από τη Σλοβακία και την Τσεχία. Ακολούθησαν δύο χρόνια μετά η Ρουμανία και η Ουγγαρία, ενώ μόλις το 2022 μπήκε στην αγορά της Γερμανίας.

Μέχρι το τέλος του 2022, η Pepco διέθετε πάνω από 2.900 καταστήματα στις αγορές όπου δραστηριοποιείται. Μάλιστα, η αλυσίδα συνεχίζει την επέκτασή της παρά τις φήμες για χρεοκοπία μέσα στο 2023, οπότε και η πλειοψηφία (72%) μέτοχος της αλυσίδας Pepco, Steinhoff International, βρισκόταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας. Ωστόσο, η ύπαρξη της Pepco δεν κινδύνευσε, καθώς η αλυσίδα λειτουργεί ως ανεξάρτητη, εισηγμένη εταιρεία με δική της χρηματοδότηση, ισχυρό ισολογισμό και αυξανόμενη τάση.

Στις 27 Μαρτίου ανοίγει το πολυκατάστημα της Pepco στην Καλαμάτα

Δημοφιλέστερα

To Top