Yποδομές

Δήμος Καλαμάτας: Εισήγηση να διπλασιαστούν τα δρομολόγια σε 2 γραμμές του Αστικού

Η έγκριση των δρομολογίων θερινής περιόδου του Αστικού ΚΤΕΛ Καλαμάτας έρχεται απόψε το βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας. Η απόφαση είναι απαραίτητη προκειμένου να λειτουργήσουν όλες οι γραμμές, καθώς και να ξεκινήσει και η νέα γραμμή Νο7 "Φιλοξένια- Μ.Μαντίνεια", για την οποία προτείνονται 16 τακτικά δρομολόγια ημερησίως, ανά μία ώρα από τις 07.00 το πρωί έως τις 22.00. Μια γραμμή πολυαναμενόμενη για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της παραθαλάσσιας αυτής περιοχής που αναμένεται να εξυπηρετήσει αρκετό κόσμο ειδικά τώρα το καλοκαίρι. Η αποψινή έγκριση των θερινών δρομολογίων θα είναι και το πρώτο "εισιτήριο" για την έναρξη της γραμμής αυτής, καθώς απομένει και η έγκριση από την Περιφέρεια, αλλά και η τοποθέτηση πινακίδων σε όλες τις ενδιάμεσες στάσεις της γραμμής.

Οι 20 στάσεις έχουν ήδη αποφασιστεί και εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας, οπότε αναμένεται και η τυπική έγκριση των δρομολογίων απόψε το βράδυ.
Το εισιτήριο της νέας γραμμής παραμένει το ίδιο, που ισχύει και για τις υπόλοιπες αστικές γραμμές (1,20) και ενιαίο, σύμφωνα με την κοινωνική πολιτική του Αστικού ΚΤΕΛ, που σημαίνει ότι θα ισχύει η δυνατότητα μετεπιβίβασης από τις γραμμές Νο1 και Νο2 με το ίδιο εισιτήριο και το αντίστροφο.

ΔΗΜΟΣ: ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΔΗΜΟΤΕΣ ΓΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ

Όπως επισημαίνεται στην εισήγηση του αρμόδιου αντιδήμαρχου, Ανδρέα Καραγιάννη, το Τμήμα Συγκοινωνιών του Δήμου Καλαμάτας έχει δεχτεί αιτήματα από δημότες που ζητούν την αύξηση των δρομολογίων στις γραμμές "ΟΣΕ- Λέϊκα" και "Πανεπιστήμιο-Κορδία", που αυτή τη στιγμή εξυπηρετούν τον κόσμο με 3 δρομολόγια ημερησίως η κάθε μια.

Η εισήγηση λοιπόν της Δημοτικής Αρχής είναι να διπλασιαστούν τα συγκεκριμένα δρομολογία προκειμένου να εξυπηρετείται καλύτερα ο κόσμος, που θέλει να μετακινηθεί από το κέντρο της πόλης στα Λέϊκα, και από την περιοχή του Πανεπιστημίου στην παραλία Κορδία.

Παράλληλα, επομένως με την έγκριση των θερινών δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ η δημοτική Αρχή Καλαμάτας εισηγείται απόψε και τον διπλασσιασμό των δρομολογίων -6 ανά γραμμή-.

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Πατικόπουλος: Ναι στην πύκνωση δρομολογίων μετά από συγκοινωνιακή μελέτη συνολικά στον αστικό ιστό της πόλης

Σε επικοινωνία του MessiniaLIVE με τον πρόεδρο του Αστικού ΚΤΕΛ Καλαμάτας, Θανάση Πατικόπουλο, μας δήλωσε πως βασικός σκοπός του Αστικού είναι να εξυπηρετήσει τον κόσμο, ωστόσο εκφράζει τις επιφυλάξεις του για τον διπλασιασμό των δρομολογίων στις συγκεκριμένες γραμμές, καθώς όπως μας είπε, έχουν δοκιμαστεί στο πρόσφατο παρελθόν με το επιδοτούμενο πρόγραμμα "Συν-Κοινωνία", οι 3 γραμμές Άγ.Κωνσταντίνος-Κορδίας, Νέα Είσοδος, Λέϊκα, και αποδείχτηκε εκ των πραγμάτων ότι δεν υπήρχε ιδιαίτερη κίνηση. Το επιδοτούμενο πρόγραμμα που ξεκίνησε το 2009 με διάρκεια 2,5 χρόνια, τελικά σταμάτησε. Ο ίδιος συμφωνεί στην πύκνωση των δρομολογίων, αλλά σε διαφορετική βάση, μετά από μια συγκοινωνιακή μελέτη που θα κατατεθεί ώστε να αντιμετωπιστεί το θέμα των δρομολογίων του Αστικού συνολικά στον αστικό ιστό της πόλης και όχι αποσπασματικά, με αύξηση και μείωση των δρομολογίων κατά το δοκούν.
Γραμμές που έχουν δοκιμαστεί κατά το παρελθόν και στην πράξη προέκυψε ότι δεν είχαν την αναμενόμενη κίνηση δεν θα πρέπει να διπλασιάζονται ελαφρά τη καρδία. Πρέπει να γίνει μια συνολική μελέτη και να ξαναδούμε τα δρομολόγια. Οι εποχές έχουν αλλάξει, οι απαιτήσεις και οι ανάγκες του κοινού είναι διαφορετικές και δεν μπορούμε να επαναφέρουμε μια γραμμή της δεκαετίας του '60, μας επεσήμανε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Καλαμάτας. Υπέρμαχος ο ίδιος του ενιαίου εισιτηρίου, καθώς όπως μας είπε, "με το αστικό ΚΤΕΛ εξυπηρετείται φτωχός κόσμος", δηλώνει ότι βασική αρχή του Αστικού ΚΤΕΛ είναι πάνω απ' όλα η εξυπηρέτηση του κόσμου.
"Εμείς δεν έχουμε ως Αστικό ΚΤΕΛ αιτήματα από πολίτες για περισσότερα δρομολόγια στις συγκεκριμένες δύο γραμμές. Συνήθως έρχονται σε εμάς και μας καταθέτουν τα παράπονά τους και τον προβληματισμό τους για ό,τι τους απασχολεί σχετικά με τα δρομολόγια μας". Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ δήλωσε πως καθημερινά οι οδηγοί των λεωφορείων έρχονται σε επαφή με το κοινό και με τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης και έχουν άμεση αντίληψη της συχνότητας της κίνησης, των ωρών, των δρομολογίων, τα οποία και μεταφέρονται στην κεντρική διοίκηση, που έχει συνολική και καθημερινή εικόνα της κίνησης και της προτίμησης των επιβατών. Ο ίδιος λέει ναι στην πύκνωση των δρομολογίων, εφόσον εξυπηρετείται ο κόσμος, κάτω όμως από διαφορετική βάση, συνολικά και όχι αποσπασματικά, που θα λαμβάνει υπ'όψει όλες τις παραμέτρους με κοινό παρανομαστή πάντα την εξυπηρέτηση των επιβατών.

ΘΟΛΟ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΓΙΑ Μ.ΜΑΝΤΙΝΕΙΑ

Εν αναμονή της αποψινής έγκρισης των θερινών δρομολογίων τον ρωτήσαμε για τη νέα γραμμή Αστικού μέχρι τη Μικρή Μαντίνεια και πότε εκτιμά ότι αυτή θα ξεκινήσει, και μας δήλωσε πως απαιτείται και η έγκριση των δρομολογίων από την Περιφέρεια, ωστόσο δεν μπορεί με βεβαιότητα να δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία. Θεωρεί πως ήδη έχει καθυστερήσει η γραμμή, μιας και φτάσαμε στον Ιούλιο, και ότι θα πρέπει να επισπευστούν οι διαδικασίες και από το Υπουργείο.

Τέλος, να σημειώσουμε ότι το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Μεσσηνίας, τροποποίησε τα δρομολόγια προς Κιτριές, χωρίς ακόμα να έχει εγκριθεί η νέα γραμμή του Αστικού που θα φτάνει μέχρι τη Μικρή Μαντίνεια, και πριν καν ξεκινήσει η συγκεκριμένη γραμμή, προκαλώντας παράπονα και διαμαρτυρίες από τον κόσμο της περιοχής, καθώς πλέον πρώτη στάση καθορίστηκε το Αρχοντικό Αβίας, και τα δρομολόγια μεταβλήθηκαν από καθημερινά που ήταν, σε 3 φορές την εβδομάδα. Σε επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα της Περιφέρειας μας δήλωσαν ωστόσο ότι για οποιαδήποτε αλλαγή στα δρομολόγια του Υπεραστικού ΚΤΕΛ απαιτείται πρωτίστως η έγκριση και η υπογραφή του Περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη και η δημοσίευση στη Διαύγεια,αυτή είναι η διαδικασία που προβλέπεται από τη νομοθεσία, και μας δήλωσαν πως δεν έχουν παραλάβει ακόμα εγγράφως τις αλλαγές των δρομολογίων για να τις προωθήσουν για έγκριση στον περιφερειάρχη.

Μαίρη Περδικέα

Διαβάστε και αυτό:

Νο 7 “Filoxenia-Μικρά Μαντίνεια”: Η νέα γραμμή του Αστικού ΚΤΕΛ Καλαμάτας

Δήμος Καλαμάτας: Εισήγηση να διπλασιαστούν τα δρομολόγια σε 2 γραμμές του Αστικού

Δημοφιλέστερα

To Top