Μουσική

Συγκίνησε το “Μελίφωνο” με θρησκευτική συναυλία σε αρμένικη εκκλησία στη Θεσσαλονίκη

Το «Μελίφωνο» συμμετείχε σε θρησκευτική συναυλία της Αρμενικής Εθνικής Επιτροπής

Το Φωνητικό Σύνολο Μελίφωνο του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας, υπό τη διεύθυνση της Μαέστρου Αθανασίας Κυριακίδου, απαντώντας σε πρόσκληση του Φωνητικού Συνόλου του Δήμου Καλαμαριάς και του μαέστρου του, Ιωάννη Κούκα, βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη και συμμετείχε σε συναυλία Θρησκευτικής Μουσικής που οργάνωσε η Αρμενική Εθνική Επιτροπή και ο Δήμος Καλαμαριάς, στον αρμενικό Ιερό Ναό της Παναγίας Θεοτόκου.

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΦΩΝΗΤΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΛΙΦΩΝΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

"Δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια η μουσική εμπειρία και τη συγκίνηση που βίωσαν οι χορωδοί και το κοινό στη χθεσινή συναυλία που οργάνωσε η Αρμενική Εθνική Επιτροπή και ο Δήμος Καλαμαριάς, στον αρμενικό Ιερό Ναό της Παναγίας Θεοτόκου!
Το φωνητικό σύνολο του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας υπο τη διεύθυνση της Αθανασίας Κυριακίδου και το Φωνητικό Σύνολο του Δήμου Καλαμαριάς απέδωσαν τόσο παλιές όσο και σύγχρονες συνθέσεις θρησκευτικής μουσικής.

Με το κοινό να έχει σηκωθεί αυθόρμητα όρθιο, συνέπραξαν σε δυο εμβληματικούς αρμενικούς ύμνους: τον επινίκιο απο τη Θεία Λειτουργία του Βαρταμπέτ Γκομιντάς και τον αφιερωμένο στα θύματα της γενοκτονίας ύμνο που έγραψε ο ποιητής Βαχακν Τεκεγιάν και μελοποίησε ο Κεβόρκ Γκαραβαρέντς.

Τα λόγια δε φτάνουν για να περιγράψουμε τη χαρά και τη συγκίνηση που νιώσαμε, αλλά και την τεράστια ευγνωμοσύνη και τιμή για αυτή την πρόσκληση. Η συνεργασία μας με το Φωνητικό Σύνολο του Δήμου Καλαμαριάς ήταν άψογη, η φιλοξενία θερμή και η αγάπη και η ενέργεια που εισπράξαμε από όλους τους παρευρισκόμενους, μας έκαναν να νιώσουμε πραγματικά σαν να τραγουδάγαμε στην Καλαμάτα.

Την εκδήλωση τίμησαν: ο αρχιμανδρίτης π. Γιεγιά Μαλκασιάν εκπρόσωποι της αρμενικής κοινότητας Θεσσαλονίκης, η αντιδήμαρχος Καλαμαριας κα Αντωνούδη Ολυμπία, ο διευθυντής του Δημοτικού Ωδείου Καλαμάτας κος Στάθης Γυφτάκης.

Να πούμε πως πριν τη συναυλία, πραγματοποιήθηκε σεμιναριακη πρόβα των δυο φωνητικών συνόλων στην οποία η μαέστρος Αθανασία Κυριακίδου δίδαξε αντικείμενα που αφορούν το κούρδισμα, την ομοιογένεια και τις αλλαγές που προκύπτουν από τη διαφορετική διάταξη των φωνών και των μελών στην πρόβα και τη συναυλία".

Δημοφιλέστερα

To Top