Yποδομές

“Πολύ πάνω από τα 24.700.000 ευρώ θα κοστίσουν τα έργα στο Λιμάνι Καλαμάτας”

Τους λόγους για τους οποίους η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας προτείνει ΣΔΙΤ για την αξιοποίηση του Λιμανιού της πόλης την παρούσα χρονική στιγμή εξήγησε χθες βράδυ στο Δημοτικό Συμβούλιο, μετά από ερώτηση του επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης, Μανώλη Μάκαρη, η αρμόδια αντιδήμαρχος Παναγιώτα Ντίντα.

Όπως δήλωσε είναι χρήσιμο να εκφραστεί ξεκάθαρα η άποψη του Δήμου και κατ'επέκταση της τοπικής κοινωνίας για την πηγή χρηματοδότησης των έργων που θα γίνουν στο Λιμάνι της Καλαμάτας. Η Δημοτική Αρχή έχει επανειλημμένως εκφραστεί υπέρ των ΣΔΙΤ, δηλαδή τα έργα να γίνουν με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, με την εισροή δηλαδή ιδιωτικών κεφαλαίων. Εξήγησε πως το θέμα της ΣΔΙΤ έρχεται τώρα στο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς αφενός έχει ανοίξει η συζήτηση για αξιοποίηση και άλλων λιμένων αλλά και αεροδρομίων με αυτό τον τρόπο, αλλά ο Δήμος θέλει σε κυβερνητικό επίπεδο να δώσει το δικό του στίγμα, αναφορικά με τον τρόπο που θεωρεί ότι θα αναβαθμιστεί καλύτερα το λιμάνι.
Η Παναγιώτα Ντίντα διευκρίνισε ότι τα 24.700.000 ευρώ αφορούν το υφιστάμενο και ισχύον μέχρι σήμερα MASTER PLAN του Λιμανιού, αλλά με την επικαιροποίησή του θα απαιτηθούν ακόμα περισσότερα χρήματα, το ύψος των οποίων δεν μπορεί από τώρα να προσδιοριστεί. "Σίγουρα θα ξεπεράσουν κατά πολύ τα 24.700.000 ευρώ", τα έργα που αναμένεται να γίνουν στο λιμάνι.

Μίλησε για επείγοντα χαρακτήρα που πρέπει να έχουν τα έργα αυτά, καθώς όπως επισήμανε το λιμάνι είναι ανενεργό εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δεν προσφέρει ούτε στην τοπική ούτε στην εθνική οικονομία και με τα έργα αναβάθμισης των υποδομών και των εγκαταστάσεών του θα γίνει ανταγωνιστικό, σύγχρονο και λειτουργικό.

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Ο ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΜΕΣΩ ΣΔΙΤ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ

Για την ανάπτυξη και ανασυγκρότηση του Λιμένα Καλαμάτας ψηφίσθηκαν:

Α. Η αποδοχή της διαδικασίας σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) για την ουσιαστική βελτίωση των υποδομών του και
Β. Ο ακριβής προσδιορισμός του χαρακτήρα του λιμανιού, που να είναι ο τουριστικός με έμφαση στον ελλιμενισμό μεγάλων τουριστικών σκαφών.

Στην εισήγηση τονίσθηκε με έμφαση ότι η παραπάνω απόφαση για το Λιμένα είναι αναγκαία ενόψει της επικαιροποίησης του masterplan, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με τον Δήμο Καλαμάτας, η απόφαση για τον τουριστικό χαρακτήρα του λιμανιού δεν αποκλείει την εξυπηρέτηση των ολίγων δεκάδων φορτηγών που έρχονται κάθε χρόνο και για τα οποία θα διατεθεί η δυτική προβλήτα (Μύλος).

Διαβάστε και αυτό:

Κότερα ανατολικά -φορτηγά πλοία και κρουαζιερόπλοια δυτικά στο Λιμάνι θέλει ο Νίκας

Δημοφιλέστερα

To Top