Τουρισμός

Μπούζα: “Απροετοίμαστοι στο σπουδαιότερο τουριστικό γεγονός”

ΜΠΟΥΖΑ: ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΕΣΟΔΑ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ!

Τα βέλη της εξαπολύει η περιφερειακή σύμβουλος και πρώην αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Αντωνία Μπούζα, με αφορμή την "υστέρηση στην παρουσία" της Περιφέρειας Πελοποννήσου στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Tourism Market, που διεξήχθη  από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου στο Λονδίνο.

Η Αντωνία Μπούζα κάνει λόγο για "απροετοίμαστη" συμμετοχή και υποστηρίζει ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου "κινείται φοβικά, με απόλυτη άγνοια των μεγεθών και των προκλήσεων" στο κομμάτι του τουρισμού. Παράλληλα  θέτει μια σειρά ερωτημάτων για τη συμμετοχή της Περιφέρειας και την εκπροσώπησή της από τη νέα αρμόδια περιφερειακή σύμβουλο, η οποία όπως αναφέρει "μετέβει μόνη της, χωρίς εμπειρία" και χωρίς ακόμη διαμορφωμένη στρατηγική. "Με τον τουρισμό που φέρνει έσοδα και θέσεις εργασίας δεν παίζουμε", καταλήγει η Αντωνία Μπούζα.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΣ ΜΠΟΥΖΑ

"Η καρδιά των εξελίξεων για τον τουρισμό, τη νέα τουριστική περίοδο χτυπά στο Λονδίνο.
Η σπουδαία τουριστική έκθεση WTM ολοκληρώθηκε και οι εκτιμήσεις από αυτήν, θα καθορίσουν εν πολλοίς την επισκεψιμότητα στη Χώρα μας, από την αγγλόφωνη τουριστική αγορά.

Η Ελλάδα πάντα κινείται συλλογικά σε αυτές τις μεγάλες εκθέσεις και παρά την αλλαγή των κυβερνήσεων, στον τουρισμό δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις και στενές αντιλήψεις.
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου, με τη νέα Περιφερειακή Διοίκηση, ίσως να αποτελεί και τη μοναδική Περιφέρεια που κινείται φοβικά, με απόλυτη άγνοια των μεγεθών και των προκλήσεων στην ανταγωνιστική τουριστική αγορά.
Στον τουρισμό κυριαρχεί το ανταγωνιστικό στοιχείο, η καινοτομία και η εφευρετικότητα από τη μία και η συνέπεια και η σοβαρότητα από την άλλη.
Ας εξετάσουμε τα δεδομένα της Πελοποννήσου και πως αυτή κινήθηκε ως παρουσία , θέλοντας να κρατήσει την ελκυστικότητα του προορισμού, δείχνοντας πως ξέρει που πάει, ξέρει τι διεκδικεί και πως το διεκδικεί.
Από το πρόγραμμα της Περιφερειακής Αρχής Τατούλη, είχε δρομολογηθεί η συμμετοχή μας, είτε μαζί με το αρμόδιο Υπουργείο Τουρισμού , είτε μεμονωμένα ως Περιφέρεια σε κάποια σπουδαία τουριστικά γεγονότα του 2019. Δεν μπορούσε κανείς να αλλάξει αυτούς τους σχεδιασμούς και είδαμε πως η Περιφέρεια Πελοποννήσου είχε σε αυτήν την έκθεση συμμετοχή, όπως θα έχει και στην Θεσσαλονίκη στην έκθεση ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ.

Τι είδους συμμετοχή όμως;
Ερωτώ και ελπίζω να λάβω απαντήσεις, τις οποίες θα αναζητήσω και στο Περιφερειακό Σύμβούλιο.

1)Μετά την χρεοκοπία της THOMAS COOK που επηρέασε και την Πελοπόννησο, σε ποίες προπαρασκευαστικές ενέργειες προετοιμασίας, προέβη η υπεύθυνη τουρισμού της Περιφέρειας;

2)Έγιναν συσκέψεις με τουριστικούς πράκτορες, σε θεσμικό επίπεδο για την αναζήτηση αξιόλογης πρότασης στον μετέπειτα σχεδιασμό μας, αλλά και της πιο οργανωμένης παρουσίας μας στην σπουδαία για τα συμφέροντά μας τουριστική έκθεση του Λονδίνου;

3)Ενημερώθηκαν ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες και λοιποί επιχειρηματίες για την παρουσία μας εκεί και ποίες διευκολύνσεις παρασχέθηκαν σε όσους αυτήν τη ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή για την Πελοπόννησο, ήθελαν ή να παραβρεθούν ή να ενισχύσουν την παρουσία τους;

4)Γιατί δεν παραβρέθηκαν υπηρεσιακοί παράγοντες, που έχουν τη γνώση και την εμπειρία να καθοδηγήσουν τους πολιτικούς που θα εκπροσωπούσαν εκεί την Περιφέρεια;

Πρωτοφανές κυριολεκτικά να έχουν αποκλειστεί οι υπηρεσιακοί μας εκπρόσωποι και να έχει μεταβεί μόνη μία νέα αυτοδιοικητικός, χωρίς εμπειρία, σε μία τόσο νευραλγική για το τουριστικό αύριο του τόπου μας, τουριστική έκθεση.

5)Με ποίους συνεργάστηκε η Περιφερειακή Σύμβουλος, προτού ξεκινήσει να πάει στο Λονδίνο; Ιδεοληπτικά ενεργούσα ως φαίνεται, δεν θεώρησε απαραίτητο να συνεργαστεί θεσμικά με τις προκατόχους της στον τουρισμό, να την ενημερώσουν θεσμικά για τις αναγκαίες κινήσεις σε μία τέτοια εκπροσώπηση.

6) Με ποίο BRAND NAME εκπροσώπησε την Πελοπόννησο; Ο ίδιος ο Περιφερειάρχης κ.Νίκας, έχει δηλώσει δημοσίως, πως δεν θέλει ούτε καν να ακούει το BRAND NAME “MYTHICAL PELOPONNESE”, πως υπάρχουν πολλά τοπικά BRAND και η εντεταλμένη του τουρισμού, είχε δηλώσει στην πρώτη της συνέντευξη, πως δεν έχει αποφασιστεί ακόμη η τουριστική πολιτική που θα ακολουθήσει η Περιφέρεια, ούτε το BRAND NAME που θα προωθήσουν.

7)Πως εκπροσωπήθηκαν στην WTM οι άλλες Περιφερειακές Ενότητες; Ποία στοιχεία σε κάθε Ενότητα αναδείχθηκαν στο περίπτερό μας και με ποία κριτήρια στη συγκεκριμένη τουριστική έκθεση; Ποίος ανέδειξε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της κάθε Περιφ. Ενότητας και με ποία γνώση;

8)Με ποία απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής έγινε η μετακίνησή της;

9)Ποίες συνοδές ενέργειες οργάνωσε εκεί, προκειμένου να υποστηρίξει την Πελοπόννησο;

10)Στις ελάχιστες BE TO BE συναντήσεις που είχαν ρυθμίσει οι υπηρεσίες, ποία στρατηγική υποστήριξε αφού ακόμη δεν την έχει σχεδιάσει; Ποίοι επιπλέον ιδιώτες, εκτός των όσων είχαν από πέρυσι ενδιαφερθεί συμμετείχαν;

11) Πως θα αξιοποιήσει προς όφελος του τόπου τις όποιες συναντήσεις έκανε, όπως τις έκανε;

12)Με ποίους εκπροσώπους των αεροπορικών εταιριών που προσεγγίζουν την Πελοπόννησο συναντήθηκε;

Αμέτρητα τα ερωτήματα, αμέτρητες και οι υστερήσεις στην παρουσία μας εκεί, την ώρα που χάθηκε ένα σημαντικό κομμάτι της τουριστικής αγοράς της Πελοποννήσου από τη Βρετανία.
Ευτυχώς , επιτυχημένοι ιδιώτες του τουρισμού, ισοφάρησαν την ανεπάρκεια της Περιφερειακής Αρχής Πελοποννήσου και κατάφεραν να φέρουν στην Πελοπόννησο νέες πτήσεις, με τον δεύτερο τουριστικό όμιλο της Βρετανίας, με καθορισμένα τουριστικά πακέτα.

Όσα συκοφαντικά έχουν εκστομιστεί μέχρι σήμερα από τον Περιφερειάρχη κ.Νίκα, κατά όσων πέτυχε η προηγούμενη Περιφερειακή Αρχή στον τουρισμό, αποδεικνύουν ή επικίνδυνη άγνοια ή απόλυτη εμπάθεια.

Ο τουρισμός φυσικά απαιτεί άλλη νοοτροπία, οραματική σκέψη, συνεργασίες, συνεννόηση, καινοτομία, πρωτοπόρες ιδέες και όχι φοβικό και αρνητικό κλίμα.

Με τον τουρισμό που ανεβάζει το ΑΕΠ της Χώρας, φέρνει έσοδα και θέσεις εργασίας δεν παίζουμε".

Μπούζα: “Απροετοίμαστοι στο σπουδαιότερο τουριστικό γεγονός”

Δημοφιλέστερα

To Top