ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μνημόνιο Συνεργασίας του Δήμου Καλαμάτας με το “Διάζωμα” και τον Σταύρο Μπένο

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ BRANDING ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ "ΔΙΑΖΩΜΑ"

Σε μνημόνιο συνεργασίας με το "Διάζωμα" σκοπεύει να προχωρήσει ο Δήμος Καλαμάτας με στόχο την "ολοκληρωμένη ανάπτυξη του αστικού ή περιαστικού χώρου της πόλης". Όπως προκύπτει από το μνημόνιο συνεργασίας, το "Διάζωμα" του Σταύρο Μπένου αναλαμβάνει την τουριστική προβολή του Δήμου Καλαμάτας μέσα από τεκμηριωμένο μάρκετινγκ και branding, μέσα από παρεμβάσεις και αναπλάσεις ήπιου χαρακτήρα, μέσα από αστικές διαδρομές που θα αναδειχτούν για τους επισκέπτες. Στόχος ένα ισχυρό επώνυμο τουριστικό προϊόν για την πόλη της Καλαμάτας και το Δήμο γενικότερα. Το θέμα αναμένεται να συζητηθεί προς έγκριση στο αποψινό Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας που θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης. Το πλαίσιο συνεργασίας του Δήμου Καλαμάτας με το "Διάζωμα":

Διαβάστε εδώ αναλυτικά τι  προβλέπει το μνημόνιο με το "Διάζωμα":ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μνημόνιο Συνεργασίας του Δήμου Καλαμάτας με το “Διάζωμα” και τον Σταύρο Μπένο

Δημοφιλέστερα

To Top