MESSINIA PLUS

Mandarin Oriental Costa Navarino: Θέσεις εργασίας στο Οικονομικό τμήμα και στο Προμηθειών

Η Οικονομική Διεύθυνση του Mandarin Oriental Costa Navarino αναζητεί συνεργάτες για τη στελέχωση του Οικονομικού Τμήματος και του Τμήματος Προμηθειών.

 Παρακαλώ προωθήστε το βιογραφικό σας στο mocna-careers@mohg.com για τις παρακάτω θέσεις εργασίας:

 Accounts Payable – Βοηθός Λογιστή τμήμα προμηθευτών

Απαιτούνται:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι ή Δίπλωμα αντίστοιχου εκπαιδευτικού ιδρύματος Λογιστικής, Χρηματοοικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • 3-4 χρόνια εμπειρία σε λογιστήριο ή οικονομική υπηρεσία
  • Απαραίτητη η γνώση Αγγλικών
  • Ικανότητες επικοινωνίας με άλλα τμήματα
  • Απαραιτητη η γνώση MS Office – ειδικότερα Excel.
  • Εμπειρία στο SAP θα προτιμηθεί.

 Accounts Receivable – Βοηθός Λογιστή τμήμα πελατών

Απαιτούνται:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι ή Δίπλωμα αντίστοιχου εκπαιδευτικού ιδρύματος Λογιστικής, Χρηματοοικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • 1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστήριο ή οικονομική υπηρεσία θα εκτιμηθεί θετικά.
  • Απαραίτητη η γνώση Αγγλικών
  • Ικανότητες επικοινωνίας με άλλα τμήματα
  • Απαραιτητη η γνώση MS Office – ειδικότερα Excel.
  • Εμπειρία στο SAP θα προτιμηθεί.

 Income Auditor – Ελεγκτής Εσόδου

Απαιτούνται:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι ή Δίπλωμα αντίστοιχου εκπαιδευτικού ιδρύματος Λογιστικής, Χρηματοοικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • 3-4 χρόνια εμπειρία σε λογιστήριο ή οικονομική υπηρεσία
  • Απαραίτητη η γνώση Αγγλικών
  • Ικανότητες επικοινωνίας με άλλα τμήματα
  • Απαραιτητη η γνώση MS Office – ειδικότερα Excel.
  • Εμπειρία στο SAP θα προτιμηθεί.

 Receiving Clerk – Υπεύθυνος Παραλαβών

Απαιτούνται:

  • Απολυτήριο λυκείου.
  • • Εμπειρία 1-2 ετών στην παραλαβή ή στη διαχείριση αποθήκης θα προτιμηθεί.
  • • Βασικές γνώσεις σε MS Office – Excel.
  • • Άριστες οργανωτικές ικανότητες.
  • • Άριστες επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.

  Food Buyer – Υπεύθυνος Αγορών

Απαιτούνται:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι ή Α.Τ.Ε.Ι ή Δίπλωμα αντίστοιχου εκπαιδευτικού ιδρύματος Λογιστικής, Χρηματοοικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων.
  • 1-2 χρόνια εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί.
  • Καλή γνώση Αγγλικών.
  • Ικανότητες επικοινωνίας με άλλα τμήματα.
  • Καλή γνώση MS Office – ειδικότερα Excel.
  • Εμπειρία στο SAP θα προτιμηθεί.

Mandarin Oriental Costa Navarino: Θέσεις εργασίας στο Οικονομικό τμήμα και στο Προμηθειών

Δημοφιλέστερα

To Top