ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μάκαρης: “Γιατί μειώθηκε το εύρος της ανάπλασης στη Ναυαρίνου;”

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΓΧΡΩΜΟΥΣ ΚΥΒΟΛΙΘΟΥΣ

Τις αντιρρήσεις της παράταξής του έθεσε κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας ο επικεφαλής της Μείζονος Μειοψηφίας.

Ο Μανώλης Μάκαρης αναρωτήθηκε γιατί μειώθηκε το αντικείμενο της ανάπλασης στη Ναυαρίνου, δηλαδή, γιατί ενώ στο αρχικό πρόγραμμα της Βιώσιμης Αστικής Ανάπλασης της Καλαμάτας αναφέρεται ότι η Ανάπλαση θα αφορά το κομμάτι από Τσαμαδού έως Ακρίτα, προϋπολογισμού 650.0000 ευρώ, τελικά η ανάπλαση περιορίστηκε- με αμετάβλητο όμως το κόστος- μόνο μεταξύ Φαρών και Ακρίτα, μήκους 240 μέτρων. Εκ των πραγμάτων λοιπόν μειώθηκε το φυσικό αντικείμενο της ανάπλασης με το ίδιο, ωστόσο, κόστος.

Επίσης ο Μανώλης Μάκαρης διερωτήθηκε αν η Δημοτική Αρχή Καλαμάτας έχει ένα ευρύτερο πλάνο ανάπλασης της παραλιακής ζώνης της Ναυαρίνου, ενώ εξέφρασε τις ενστάσεις της παράταξής του για τους έγχρωμους κυβόλιθους, που προβλέπονται από την τεχνική μελέτη να τοποθετηθούν στο μονοδρομημένο κομμάτι της Ναυαρίνου, δηλώνοντας ότι αυτοί (οι έγχρωμοι) είναι απαγορευτικοί από τον ΚΟΚ για τις διαβάσεις πεζών, αλλά ταυτόχρονα δυσκολεύουν τη μετακίνηση των ΑμεΑ.

Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

Το πρόγραμμα προβλέπει ανάπλαση (Α’ Φάση)της Ναυαρίνου από την αρχή της οδού, δηλαδή από Τσαμαδού έως και την Ακρίτα, με κόστος 650.000 ευρώ.

Μάκαρης για Ναυρίνου: “Δειλό βήμα προς άγνωστη κατεύθυνση”
“Δεν υπάρχει συνολική πρόταση για την Παραλία”

Τις επιφυλάξεις του και τις ενστάσεις της παράταξής του εξέφρασε ο Μανώλης Μάκαρης ως προς την ανάπλαση της Ναυρίνου λέγοντας ότι δεν υπάρχει ένα συνολικό πλάνο ανάπλασης του παραλιακού Μετώπου, πέρα από την ανάπλαση του οδοστρώματος και του βορείου πεζοδρομίου του δρόμου, και πως θα έπρεπε να είχε προηγηθεί μια συνολική αρχιτεκτονική μελέτη-κατόπιν διαγωνισμού- που θα κάλυπτε το συνολικό μήκος της Ναυαρίνου αλλά και το Λιμάνι και την ευρύτερη παραλιακή ζώνη.

Έκανε λόγο για τη γνωστή τακτική της Δημοτικής Αρχής Καλαμάτας του “βλέποντας και κάνοντας” και για “σαλαμοποίηση” που επιχειρείται στη Ναυαρίνου μέσα απο τις ξεχωριστές φάσεις των έργων.

Μ.Π.

Δημοφιλέστερα

To Top