Τουρισμός

Έρευνα Google: Τι ψάχνουν πριν και αφού έρθουν οι τουρίστες στην Ελλάδα

Η ΜΕΣΣΗΝΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΥΝΑΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

Η μηχανή αναζήτησης της Google συγκέντρωσε στοιχεία για τον ελληνικό τουρισμό από τις αναζητήσεις των χρηστών της σε όλο τον κόσμο το 2015. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα είναι τα παρακάτω:
1. Από τη Βρετανία προέρχονται οι περισσότερες αναζητήσεις χρηστών του διαδικτύου για διακοπές στην Ελλάδα.
2. Σχεδόν το 53% των αναζητήσεων που γίνονται από τουρίστες για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής αφορούν στη διαμονή τους.
3. H φράση «Δραστηριότητες στη Θεσσαλονίκη» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για την ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας.
4. H φράση «Δραστηριότητες στα Χανιά» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για την Κρήτη.
5. H φράση «Δραστηριότητες στην Καλαμάτα» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για την ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου.
6. H φράση «Θαλάσσια πάρκα σε Ζάκυνθο και Κέρκυρα» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για την ευρύτερη περιοχή του Ιονίου.
7. Η φράση «Δραστηριότητες στη Μύκονο» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για την ευρύτερη περιοχή των Κυκλάδων.
8. Η φράση «Θαλάσσια πάρκα Φαληράκι Ρόδου» βρίσκεται ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις για τα Δωδεκάνησα.

Με βασικό σύνθημα το «Μυθική Πελοπόννησος», η Περιφέρεια Πελοποννήσου τα τελευταία τρία χρόνια ακολουθεί ένα στρατηγικό σχέδιο για περαιτέρω διείσδυση της περιοχής στις διεθνείς αγορές.

Τα διαχρονικά αιτήματα του Τουρισμού

- Επιμήκυνση τουριστικής περιόδου και μείωση εποχικότητας.
- Ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού
- Προώθηση της μοναδικότητας του Πελοποννησιακού Τουριστικού Προϊόντος (φυσικό περιβάλλον, πλούσιο αρχαιολογικό, ιστορικό και πολιτιστικό απόθεμα – 7 μνημεία Unesco, γαστρονομία)
- Πρόσβαση σε νέες αγορές
- Αύξηση απευθείας πτήσεων γραμμής προς το αεροδρόμιο της Καλαμάτας - Διεύρυνση Αγορών– Στόχων με την προσέλκυση τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού
-Συνεχής αύξηση κρατήσεων και βελτίωση προσφερόμενου προϊόντος επιχειρήσεων.
-Δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.
-Προσέλκυση ποιοτικότερου τουρισμού με αύξηση του μέσου όρου κατανάλωσης.

Ενα από τα πιο σημαντικά «μυστικά της επιτυχίας» πολλών επιχειρήσεων, ακόμη και τουριστικών, είναι το σωστό internet marketing. Η προώθηση ιστοσελίδων στη google είναι μια από τις πιο δυνατές μορφές internet μάρκετινγκ στρατηγικών για να διαφημιστεί σωστά ένα website, αφού αν γίνει σωστά και θα υπάρχουν ορατά και σημαντικά αποτελέσματα με επαναλαμβανόμενη επισκεψιμότητα και αύξηση του πελατολογείου.
Με στόχο τη συνδυαστική προβολή και προώθηση του προορισμού, ο τομέας του διαδικτύου και η χρήση σύγχρονων τεχνολογιών επικοινωνίας αποτελούν τη βασική προωθητική στρατηγική της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Άλλωστε ο τουρισμός λόγω των χαρακτηριστικών του είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνίας (ΤΠΕ).
Συγκεκριμένα λόγω της γεωγραφικής απόστασης των πελατών με τον τουριστικό προορισμό απαιτείται η χρήση ΤΠΕ για την εύκολη διεκπεραίωση των συναλλαγών αλλά κυρίως κατά τη διαμόρφωση γνώμης και την επιλογής του προορισμού. Η χρήση του διαδικτύου και οι επερχόμενες δράσεις μέσω ΤΠΕ έχουν αλλάξει ριζικά τον τουριστικό τομέα μιας και το σύνολο της πληροφορίας, της δημιουργία ταυτότητας, κ.α έχουν μεταφερθεί στον τομέα του διαδικτύου.


Η ανάλυση του ΣΕΤΕ

http://sete.gr/media/5916/papaioannou_parousiasi-stratigikis_sunedrio.pdf

http://www.e-travelnews.gr/wp-content/uploads/2016/04/PELOPONNESE.pdf

Έρευνα Google: Τι ψάχνουν πριν και αφού έρθουν οι τουρίστες στην Ελλάδα

Έρευνα Google: Τι ψάχνουν πριν και αφού έρθουν οι τουρίστες στην Ελλάδα

Δημοφιλέστερα

To Top