ΚΟΙΝΩΝΙΑ

“H εξυπηρέτηση του αεροδρομίου Καλαμάτας από τα ταξί είναι επαρκής”

Το διεθνές αεροδρόμιο Καλαμάτας για άλλη μια φορά έχει να αντιμετωπίσει το θέμα των αλληλοσυγκρουόμενων συμφερόντων μεταξύ των ταξί και των προμισθωμένων πολυθέσιων οχημάτων -από τουριστικά γραφεία ή και ξενοδοχεία-, με τους ιδιοκτήτες ταξί να ζητούν να δοθεί λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα, ενώ από την άλλη πλευρά γίνεται η επίκληση του ισχύοντος νόμου 4093/12.
Την περασμένη Κυριακή η Τροχαία διενήργησε ελέγχους στους χώρους του αερολιμένα, διαπίστωσε και βεβαίωσε τουλάχιστον 20 παραβάσεις κι έφερε στην επιφάνεια το ζήτημα αυτό με όλους τους εμπλεκόμενους να ζητάνε λύση και τάξη και η Περιφέρεια καθυστερεί χωρίς ουσιαστικό λόγο, στη μέση της μεγάλης τουριστικής επισκεψιμότητας, να εφαρμόσει την θέση της που κάνει λόγο για συνένωση όμορων δήμων, δηλαδή να συνενωθούν τα ταξί της Καλαμάτας με τα 5 ταξί από τον πρώην Δήμο Θουρίας (Θουρία, Μικρομάνη, Αμφεια, Αιθαία και Ανθεια), αλλά οι επαγγελματίες οδηγοί αντιτάσσουν ότι «ο νόμος 4070/12 δίνει τη δυνατότητα για συνένωση τουλάχιστον με 2 έδρες και όχι υποχρεωτικά με 5.

Σε γενική τους συνέλευση τα μέλη του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Ταξί Καλαμάτας στις 29 Μαρτίου, είχαν ζητήσει ομόφωνα να παραμείνει ως έχει η λειτουργία του αεροδρομίου Καλαμάτας, με μια τροποποίηση προς όφελος όλων, πελατών και αυτοκινητιστών.
Με την απόφασή τους είχαν ζητήσει να συνεχίσουν να δουλεύουν στο αεροδρόμιο της μεσσηνιακής πρωτεύουσας και να εξυπηρετούν τους επιβάτες, τα ταξί της Καλαμάτας, της Μεσσήνης και του πρώην Δήμου Θουρίας και όλα αυτά τα ταξί να μεταφέρουν τους πελάτες σε όλη τη Μεσσηνία.

Βρεθήκαμε στο αεροδρόμιο και καταγράψαμε τις απόψεις των παριστάμενων οδηγών ταξί.

Δημοφιλέστερα

To Top