Πολλοί ιδιωτικοί πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας, αρκετά χρόνια τώρα, προσφέρουν τη δυνατότητα στους πελάτες τους να λαμβάνουν μηνιαίους έναντι λογαριασμούς αντί για διμηνιαίους έναντι και τετραμηνιαίους εκκαθαριστικούς, όπως κάνει η ΔΕΗ εδώ και χρόνια.

Μάλιστα η πρόταση των ιδιωτικών παρόχων έχει βρει μεγάλη ανταπόκριση και βοηθά τους πελάτες να κάνουν καλύτερη διαχείριση του οικογενειακού τους προϋπολογισμού: αντί να έρχεται πχ ένας διμηνιαίος λογαριασμός 160 ευρώ γίνεται καλύτερη διαχείριση όταν σπάει το ποσό σε δύο μήνες από 80 ευρώ.
Αυτή η δυνατότητα μάλιστα, εκτιμάται ότι έχει παίξει σημαντικό ρόλο ώστε οι ανεξόφλητες οφειλές των ιδιωτικών παρόχων να παραμένουν σε χαμηλά και διαχειρίσιμα επίπεδα, παρά το γεγονός ότι απευθύνονται στο ίδιο πρακτικά πελατολόγιο με τη ΔΕΗ, των ανεξόφλητων οφειλών της τάξης των 2,5 δισ.

Χθες λοιπόν ο πρόεδρος της ΔΕΗ Μανώλης Παναγιωτάκης ανακοίνωσε με αφορμή τα αποτελέσματα εννιαμήνου της εταιρείας, ότι μετά από καθυστέρηση αρκετών ετών, η εταιρεία θα καθιερώσει την αποστολή μηνιαίων λογαριασμών για όσους καταναλωτές είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή ηλεκτρονικής πληρωμής (e-bill).

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΔΕΗ, η δράση θα αφορά σε πρώτη φάση 800 χιλιάδες καταναλωτές οι οποίοι σήμερα είναι γραμμένοι στο e-bill της ΔΕΗ, το οποίο εκσυγχρονίζεται από την υποτυπώδη μορφή που είχε μέχρι σήμερα (είχε κυρίως ενημερωτικό χαρακτήρα). Μέσα στο 2018 ο αριθμός των μηνιαίων λογαριασμών που φιλοδοξεί να αποστείλει η ΔΕΗ φτάνει τα 2 εκατομμύρια, όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΔΕΗ.

Η κινητοποίηση της ΔΕΗ, η οποία θυμίζεται ότι το καλοκαίρι έκανε διαγωνισμό για σύμβουλο, προκειμένου να αναδιοργανώσει την υπηρεσία ebill, έρχεται ως αποτέλεσμα αφενός της πίεσης που έχει δεχθεί από τον ιδιωτικό ανταγωνισμό αλλά και της ανάγκης να υπάρξει περιορισμός των επισφαλειών και καλύτερη διαχείριση του ρίσκου της εταιρείας.

Εδώ να σημειωθεί ότι στα αποτελέσματα που ανακοίνωσε χθες η ΔΕΗ υπήρξε θετική εξέλιξη στις προβλέψεις για επισφαλείς απαιτήσεις πελατών και για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια υπάρχει αντιστροφή προβλέψεων κατά 105,5 εκατ. ευρώ στο γ’ τρίμηνο.
Μια ακόμη καλή είδηση για τη ΔΕΗ πάντως είναι ότι εμφανίζει βελτιωμένη ρευστότητα, καθώς τα χρηματικά διαθέσιμα και οι καταθέσεις αυξήθηκαν από τα 318 στα 489,9 εκατ. ευρώ ενώ και το καθαρό χρέος μειώθηκε σημαντικά στα 3,846 δισ. από 4,322 δις στις 31 Δεκεμβρίου του 2016.

Κάτι αλλάζει στο e-bill

Η υπηρεσία e-bill έχει αναβαθμιστεί από τις 16.06.2017, έτσι ώστε οι νέοι χρήστες να έχουν αυτόματη πρόσβαση, με ασφάλεια, στους λογαριασμούς ρεύματος όλων των ακινήτων που οι λογαριασμοί εκδίδονται στο όνομά τους. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής για λήψη μόνον ηλεκτρονικού λογαριασμού ή και μηνιαίου λογαριασμού, αντί διμηνιαίου, σε όσους το επιθυμούν.

Οι χρήστες που έχουν εγγραφεί πριν τις 16.06.2017, θα πρέπει να ανανεώσουν την εγγραφή τους προκειμένου να επωφεληθούν από την αναβαθμισμένη υπηρεσία.

Κατά την ανανέωση εγγραφής, θα χρειαστεί να καταχωρήσουν τα προσωπικά τους στοιχεία: Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και Αριθμό Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας (ΑΔΤ) ή Διαβατηρίου.

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που παρέχονται στους χρήστες του e-bill;

Με την εγγραφή σας στο “e-bill” έχετε :
 Αυτόματη εμφάνιση των λογαριασμών όλων των ακινιτων που είναι στο όνομά σας
 Δυνατότητα να βλέπετε τους λογαριασμούς σας ηλεκτρονικά
 Επιλογή για λήψη μόνο ηλεκτρονικού λογαριασμού
 Πρόσβαση στους λογαριασμούς του τελευταίου 12μηνου
 Δωρεάν ενημέρωση με SMS ή  email για την έκδοση των λογαριασμών σας
 Ηλεκτρονική εξόφληση των λογαριασμών σας εύκολα και με ασφάλεια.

Για εγγραφή στο e-bill μπείτε εδώ:
http://www.dei.gr/EBill/RegistrationType.aspx

Με πληροφορίες από dikaiologitika.gr

Η ΔΕΗ θα εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς

Δημοφιλέστερα

To Top