Αθλητισμός

Χωρίς αντίπαλο ο Φερστάπεν, έπιασε τον Αϊρτον Σένα

Ο Μαξ Φερστάπεν συνεχίζει το προσωπικό του σόου και στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ενα και απόψε στο Μόντρεαλ πανηγύρισε την τέταρτη διαδοχική του νίκη και έκτη στους οκτώ φετινούς αγώνες. Ο Ολλανδός κάτοχος του τίτλου οδήγησε την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, πετυχαίνοντας την 41η νίκη της καριέρας του, με την οποία έπιασε τον αείμνηστο Αϊρτον Σένα στην πέμπτη θέση της λίστας με τους πολυνίκες οδηγούς. Παράλληλα, χάρισε στη Red Bull την 100η νίκη της στη Φόρμουλα Ενα.

Το πλέον ενδιαφέρον κομμάτι του καναδικού γκραν πρι ήταν η μάχη του Φερνάντο Αλόνσο και του Λιούις Χάμιλτον για τη δεύτερη θέση. Ο Βρετανός επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Mercedes κατάφερε να ξεπεράσει τον Ισπανό στην εκκίνηση, αλλά ο «πιλότος» της Aston Martin έμεινε κοντά και, μετά από μία σύντομη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας (λόγω εξόδου του Τζορτζ Ράσελ), αξιοποίησε το DRS και ανέβηκε ξανά δεύτερος. Με τον Φερστάπεν να ανοίγει σταδιακά τη διαφορά και τα πιτ-στοπ να μην φέρνουν ανακατατάξεις, ο Χάμιλτον προσπάθησε να «κολλήσει» πίσω από τον πολύπειρο Ισπανό, αλλά ο Αλόνσο κατόρθωσε να κρατήσει μία μικρή διαφορά ασφαλείας και να τερματίσει δεύτερος. Ο Βρετανός συμπλήρωσε την τριάδα του βάθρου, μπροστά από τις δύο Ferrari των Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ, που έκαναν έναν σχετικά καλό αγώνα, αλλά έδειξαν και πάλι ότι υστερούν σε σχέση με τις τρεις πρώτες ομάδες της κατάταξης.

Στα αξιοσημείωτα του καναδικού γκραν πρι, η κακή απόδοση του Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος είχε κάνει τον δεύτερο χρόνο στα χθεσινά επίσημα δοκιμαστικά (εκκίνησε πέμπτος, καθώς δέχθηκε ποινή τριών θέσεων), αλλά τελικά έμεινε πολύ πίσω και τερμάτισε 15ος. Επίσης, ο Σέρχιο Πέρες εκμεταλλεύθηκε την άνεση που είχε στην έκτη θέση, προχώρησε σε αλλαγή ελαστικών λίγο πριν το τέλος και πήρε τον μπόνους βαθμό για τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, που ως εκείνη τη στιγμή κρατούσε ο Χάμιλτον.

Η βαθμολογούμενη δεκάδα του γκραν πρι στον Καναδά και οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών έχουν ως εξής:

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 1 ώρα 33:58.348

2. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin) + 9.570

3. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) + 14.168

4. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) + 18.648

5. Κάρλος Σάινθ Τζ. (Ισπανία/Ferrari) + 21.540

6. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) + 51.028

7. Αλεξάντερ Αλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) + 60.813

8. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) + 61.692

9. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) + 64.402

10. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alpha Romeo) + 64.432

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Μαξ Φερστάπεν (Ολλανδία/Red Bull) 195

2. Σέρχιο Πέρες (Μεξικό/Red Bull) 126

3. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Aston Martin) 117

4. Λιούις Χάμιλτον (Μ. Βρετανία/Mercedes) 102

5. Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ (Ισπανία/Ferrari) 68

6. Τζορτζ Ράσελ (Μ. Βρετανία/Mercedes) 65

7. Σαρλ Λεκλέρκ (Μονακό/Ferrari) 54

8. Λανς Στρολ (Καναδάς/Aston Martin) 37

9. Εστεμπάν Οκόν (Γαλλία/Alpine) 29

10. Πιέρ Γκασλί (Γαλλία/Alpine) 15

11. Λάντο Νόρις (Μ. Βρετανία/McLaren) 12

12. Αλεξάντερ Αλμπον (Ταϊλάνδη/Williams) 7

13. Νίκο Χούλκενμπεργκ (Γερμανία/Haas) 6

14. Όσκαρ Πιάστρι (Αυστραλία/McLaren) 5

15. Βάλτερι Μπότας (Φινλανδία/Alfa Romeo) 5

16. Γκουανγιού Ζου (Κίνα/Alfa Romeo) 4

17. Γιούκι Τσουνόντα (Ιαπωνία/AlphaTauri) 2

18. Κέβιν Μάγκνουσεν (Δανία/Haas) 2

19. Νικ Ντε Φρις (Ολλανδία/AlphaTauri) 0

20. Λόγκαν Σάρτζεντ (ΗΠΑ/Williams) 0

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Red Bull-Honda RBPT 321 βαθμοί

2. Mercedes 167

3. Aston Martin-Mercedes 154

4. Ferrari 122

5. Alpine-Renault 44

6. McLaren-Mercedes 17

7. Alfa Romeo-Ferrari 9

8. Haas-Ferrari 8

9. Williams-Mercedes 7

10. AlphaTauri-Honda RBPT 2

Χωρίς αντίπαλο ο Φερστάπεν, έπιασε τον Αϊρτον Σένα

Δημοφιλέστερα

To Top