Yποδομές

Ανάπλαση Ιατροπούλου: Περπατήσαμε τα 175 μέτρα που επιτέλους ολοκληρώθηκαν!

ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΑΝ 205 ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΘΟΥΝ 175 ΜΕΤΡΑ! - ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΗΚΕ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ Η ΟΔΟΣ

Αφού ολοκληρώθηκε η δαπεδόστρωση στον πεζόδρομο της Ιατροπούλου, σήμερα το πρωί περπατήσαμε τα 175 μέτρα μετά την ανάπλαση που μας ταλαιπώρησε αρκετά το τελευταίο επτάμηνο!

Το έργο ξεκίνησε στις 20 Ιανουαρίου 2020 και λόγω του κορονοϊού, της γραφειοκρατίας κι άλλων αστοχιών αλλά και της εκτέλεσης απρόβλεπτων αρχικά έργων στα υπόγεια δίκτυα, με την αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου δικτύου ύδρευσης και των απαραίτητων συνδέσεων, παρεμβάσεις στο δίκτυο ομβρίων, φτάσαμε σήμερα, στις 19 Αυγούστου!

ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΦΩΤΑ- ΠΑΓΚΑΚΙΑ- ΚΑΛΑΘΑΚΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ

Το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί αφού απομένει η τοποθέτηση φωτισμού και αστικού εξοπλισμού - παγκάκια, καλαθάκια, σήμανση κλπ και φυσικά η διασύνδεσή της με την Αρτέμιδος και το Μέγαρο Χορού Καλαμάτας.

Κι επειδή δεν είμαστε μόνο να γράφουμε τα αρνητικά, θεωρούμε πως η περιοχή και η οδός Ιατροπούλου αναβαθμίστηκε αισθητικά, μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό η κυκλοφοριακή όχληση και ό,τι συνεπάγεται με αυτή και πως το έργο σαφώς και ανεβάζει το επίπεδο διαβίωσης στην πόλη, και την αισθητική του δημόσιου χώρου. Η πεζοδρόμηση της Ιατροπούλου πλέον ενοποιήθηκε με το πρώτο πεζοδρομημένο κομμάτι της.

Η πλακόστρωση έγινε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αρχιτεκτονικό κάνναβο, υλικά και σχέδια, όπως στο υφιστάμενο πρώτο τμήμα της πεζοδρόμησης, διατηρώντας έτσι την ομοιομορφία για λόγους καθαρά αισθητικούς.
Δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στην δημιουργία χώρων πρασίνου, με την φύτευση ψηλών δέντρων – αυτή τη φορά σε διάταξη εναλλάξ και «ζιγκ – ζαγκ» σε σχέση με τον άξονα του πεζόδρομου – και σε διαφορετική φιλοσοφία, σε σχέση με την γραμμική διάταξη, στην οποίαν έχουν ήδη τοποθετηθεί τα δέντρα στο κέντρο του πεζόδρομου, στο πρώτο τμήμα της Ιατροπούλου.

Να επισημάνουμε πως υπάρχει ένα θέμα με τα μάρμαρα που επιλέγονται στις πεζοδρομήσεις, τα οποία είναι γυαλιστερά και με την πρώτη βροχή είναι επικίνδυνα για να τραυματιστεί κάποιος πεζός...

Υπάρχει ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πλάτους 3,50 μέτρων, αλλά συγχρόνως επιτρέπει σε οχήματα κοινής ωφελείας και εκτάκτου ανάγκης να διέρχονται όταν αυτό είναι αναγκαίο. Για την ασφαλή διακίνηση ατόμων με προβλήματα όρασης εντός της ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών κατασκευάστηκε και οδηγός όδευσης τυφλών.

Οι καταστηματάρχες μας έκαναν πάντως παράπονα για την χρήση του δρόμου από τα μηχανάκια.

ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Υπενθυμίζεται ότι το έργο χρηματοδοτήθηκε από το Πράσινο Ταμείο και από δημοτικούς πόρους και η διοικητική του παράδοση, μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας ορίστηκε η 30η Σεπτεμβρίου.

Δημοφιλέστερα

To Top