ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αναγκαία η διάβαση πεζών στην διασταύρωση Κρήτης και Γ.Καρέλια

ΤΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΨΗ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΑ - ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ Γ.ΚΑΡΕΛΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΥΣΙΑ ΔΙΑΒΑΣΗΣ

Ο Δήμος Καλαμάτας, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει για την ουσιαστική βελτίωση της εικόνας της πόλης, με την κατασκευή ενός συνόλου έργων αναπλάσεων σε διάφορα σημεία, τα οποία ήδη βελτίωσαν θεαματικά τις συνθήκες για άνετη και ασφαλή μετακίνηση των πολιτών, προέβη στη σύνταξη νέας μελέτης ανάπλασης, που αφορά στην ανακατασκευή των πεζοδρομίων των οδών Ηρώων και Αύρας από το ύψος της Κρήτης μέχρι την οδό Ναυαρίνου, μήκους περίπου 370 μέτρων.

Σκοπός της μελέτης είναι πρωτίστως η διευθέτηση του κυμαινόμενου σήμερα πλάτους των δρόμων, σε δρόμους και πάλι διπλής κατεύθυνσης, σταθερού όμως πλάτους ανά λωρίδα κατεύθυνσης, 6,40 μέτρων για την Αύρας και 7,00 μέτρων για την Ηρώων αντίστοιχα, με μικρή μετατόπιση των υφιστάμενων αξόνων.

Συγχρόνως, δημιουργούνται πεζοδρόμια και αυτά κυμαινόμενου πλάτους αλλά σαφώς μεγαλύτερα από τα σημερινά και με καινούργια υλικά επιστρώσεων (λείο βιομηχανικό δάπεδο με εμφανείς αρμούς στις μεγάλες επιφάνειες και ζώνες πλάτους 80 εκ. από έγχρωμες πλάκες τσιμέντου, επαναλαμβανόμενες ανά τακτά διαστήματα).
Στα παραπάνω πρέπει να προστεθεί και η προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας του πεζόδρομου Ποσειδώνος, στη μαρίνα Καλαμάτας, η οποία γίνεται με μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις, που αφορούν αφενός μεν στη βελτίωση του υπάρχοντος φωτισμού του πεζόδρομου με φώτα νέας τεχνολογίας (LED), στην αντικατάσταση των φθαρμένων πλακών επίστρωσης σε διάφορα σημεία του δρόμου, αλλά και στη σύνδεση του παραπάνω πεζόδρομου με την οδό Σαλαμίνος, με τη δημιουργία ενός πεζόδρομου πλάτους 5,0 μέτρων και μήκους 45 μέτρων, που περνά μπροστά από τα καταστήματα εστίασης «Λιμένι» και «Mangiona».

Ειδικότερα, στη δυτική πλευρά της Αύρας δημιουργείται μια συνεχής διαγραμμισμένη ζώνη στάθμευσης επί της οδού, η οποία θα διακόπτεται στα σημεία εισόδων που οδηγούν σε χώρους στάθμευσης μέσα σε ακάλυπτους χώρους κατοικιών ή σε υπόγεια garage, ενώ στην ανατολική πλευρά δεν υφίστανται καθόλου θέσεις στάθμευσης, εφόσον η μελέτη προβλέπει εκεί ουσιαστική αύξηση του ήδη μικρού σε πλάτος υφιστάμενου πεζοδρομίου, ιδιαίτερα μετά την οδό Κοδριγκτώνος και μέχρι την οδό Κρήτης.
Το πιο σημαντικό κομμάτι της μελέτης αφορά, όμως, στον ηλεκτροφωτισμό του δρόμου, που θα περιλαμβάνει νέου τύπου ιστούς ύψους 7,0 μέτρων με τα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα τύπου LED.

Στην οδό Ηρώων δημιουργούνται και στις δύο πλευρές του δρόμου θέσεις στάθμευσης οχημάτων σε εσοχή, πλάτους 2,00 μέτρων, οι οποίες θα διακόπτονται μόνο στα σημεία των νόμιμων εισόδων που οδηγούν σε χώρους στάθμευσης μέσα σε ακάλυπτους χώρους κατοικιών ή σε υπόγεια garage.
Οι ζώνες στάθμευσης δημιουργούνται σχεδόν σε όλο το μήκος της οδού, εκτός των σημείων όπου η στάθμευση δεν είναι εφικτή λόγω του μικρού πλάτους των προτεινόμενων πεζοδρομίων, στα οποία η ασφάλεια των πεζών πρέπει να υπερισχύει της στάθμευσης των οχημάτων.

Παράλληλα, καθημερινά βελτιώνονται και σε άλλα σημεία τα πεζοδρόμια της πόλης, όπως ανέφερε μιλώντας στο Messinialive.gr ο αντιδήμαρχος Γιάννης Αδαμόπουλος.

O Γιάννης Αδαμόπουλος

Μεταφέραμε καταγγελία γονέων, κηδεμόνων αλλά και μαθητών που διασχίζουν καθημερινά την οδό Γ.Καρέλια, έξω από το Μουσικό Σχολείο και αναγκάζονται να διασχίσουν στην συνέχεια την οδό Κρήτης για να περάσουν απέναντι, σε σημείο που δεν υπάρχει διάβαση πεζών, ούτε καν σήμανση και πινακίδα, με τον κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος να παραμονεύει καθημερινά.

Δημοφιλέστερα

To Top