Τουρισμός

9ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας: 60 αυτοκίνητα-αντίκες σε Καλαμάτα και Μάνη!

Μέλη του ΔΣ της ΦΙΛΠΑ επισκέφθηκαν το Δήμαρχο Καλαμάτας, Παναγιώτη Νίκα, στο ιστορικό Δημαρχείο, το βράδυ της Τρίτης 6 Φεβρουαρίου 2018 και του ανακοίνωσαν ότι 60 παλιά αυτοκίνητα θα φθάσουν το απόγευμα του Σαββάτου 3 Μαρτίου 2018 στην Καλαμάτα και θα καταλήξουν στο Elite. Ζήτησαν δε τη συμπαράσταση του Δήμου σε θέματα υποστήριξης της εκδήλωσης που θα ακολουθήσει στους χώρους του ξενοδοχείου, η οποία και θα τους δοθεί.

Η ΦΙΛΠΑ πρώτιστα επιδιώκει τη διάδοση της αγάπης για τα παλιά αυτοκίνητα και, κυρίως, την κινητοποίηση όλων των φίλων του αυτοκινήτου - και υπάρχουν αρκετοί στην Καλαμάτα.

9ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας "Θανάσης Χαρμάνης"

Για ένατη συνεχή χρονιά οι λέσχες ΦΙΛ.Π.Α. και Σ.Ι.Σ.Α. συνδιοργανώνουν το «Κλασικό Ράλι Ελλάδας», μία από τις πιο σημαντικές αυτοκινητιστικές εκδηλώσεις της χρονιάς που φέτος θα λάβει χώρα στις 3 και 4 Μαρτίου 2018 "και είναι αφιερωμένο στην μνήμη του μεγάλου απόντα φίλου μας Θανάση Χαρμάνη", όπως επισημαίνουν οι διοργανωτές
. Πρόκειται για το πρώτο μεγάλο Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στο Πρωτάθλημα ΦΙΛ.ΠΑ, στο πρωτάθλημα Σ.Ι.Σ.Α. όπως επίσης και στο Πρωτάθλημα Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος, αναμένεται να συμμετάσχουν περισσότερα από 60 ιστορικά αυτοκίνητα σε κλασσικές «ειδικές» & απαιτητικές «απλές» διαδρομές στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου (Ισθμός, Λεβίδι, Δημητσάνα, Καλαμάτα, Μάνη, Γεράκι, Κοσμάς, Λεωνίδιο, Ναύπλιο) με μια διανυκτέρευση στην Καλαμάτα.

Δεκτά να συμμετάσχουν είναι διμελή πληρώματα με ιστορικά αυτοκίνητα κατασκευής έως 31/12/1987 για τα οποία έχει εκδοθεί Πιστοποιητικό Αναγνώρισης FIVA ή FIA, καθώς και αυτοκίνητα ιστορικού ενδιαφέροντος πού ανήκουν στην κατηγορία “potentially historic” της FIVA, κατασκευής 1/1/1988-31/12/1997.

Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες ειδικές διαδρομές.
Επίσης, όσοι επιθυμούν, μπορούν να συμμετάσχουν στη νέα κατηγορία «MasterTrophy» που έχει προαναγγελθεί με την προκήρυξη του Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ 2018. Στη συγκεκριμένη κατηγορία «επί λόγο τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που δεν θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον τα «κλασσικά». Συγκεκριμένα το μόνο που επιτρέπεται να χρησιμοποιεί το πλήρωμα, είναι το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.

9ο Κλασικό Ράλι Ελλάδας: 60 αυτοκίνητα-αντίκες σε Καλαμάτα και Μάνη!

Δημοφιλέστερα

To Top