Επί Σκηνής

“Βάτραχοι”: Εντατικές πρόβες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα

Πυρετωδώς συνεχίζονται οι πρόβες αυτό το διάστημα από την Πειραματική Σκηνή Καλαμάτας, προκειμένου να είναι όλα έτοιμα για τη μεγάλη πρεμιέρα στο αμφιθέατρο του Κάστρου Καλαμάτας την Τετάρτη 11 Ιουλίου και μέχρι το Σάββατο 14 Ιουλίου, και στη συνέχεια στις 15 Ιουλίου στο εκκλησιαστήριο της Αρχαίας Μεσσήνης, και στις 20 στο Διαβολίτσι.

Στην Αριστοφανική κωμωδία που ανεβάζει η Πειραματική Σκηνή Καλαμάτας συμμετέχουν 35 έφηβοι της Θεατρικής της Ομάδας.
Τα στιγμιότυπα από τις πρόβες γεννούν μεγάλες προσδοκίες στο κοινό για μια υψηλού επιπέδου και προσεγμένη θεατρική παραγωγή.

Η σκηνοθεσία ανήκει στη Δέσποινα Δρεπανιά, η μουσική είναι του αείμνηστου Γιώργου Τσαγκάρη, στη μνήμη του οποίου αφιερώνεται η παράσταση, μιας και έχουν περάσει 10 χρόνια από το θάνατό του.
Τα σκηνικά είναι του Βένου Μπαλόπουλου, οι χορογραφίες της Ναυσικάς Πέππα-Τριαντάρη και η μουσική Διδασκαλία των χορικών της Κατερίνας Πετρουλάκη και οι μάσκες της Κατερίνας Μηλιαρέση.
Η παράσταση γίνεται σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Μεσσηνίας.

Οι συντελεστές της παράστασης είναι:

Σκηνοθεσία: Δέσποινα Δρέπανια, μουσική: Γιώργος Τσαγκάρης, μεταγραφή μουσικής, προγραμματισμός: Δημήτρης Αρσενόπουλος, σκηνικά: Βένος Μπαλόπουλος, χορογραφίες: Ναυσικά Πέππα-Τριαντάρη, μουσική διδασκαλία χορικών: Κατερίνα Πετρουλάκη, μάσκες βατράχων: Κατερίνα Μηλιαρέση, σχεδιασμός φωτισμού: Γιάννης Τσούπας, σχεδιασμός κοστουμιών: Λέττα Πετρουλάκη, αφίσα: Τζένη Ντεκελέ, φωτογραφίες: Νίκος Τζαβάρας
Ηχοληψία, Mastering: Νίκος Χαλντούπης Sound Cave Studio.
Παίρνουν μέρος 35 έφηβοι της θεατρικής ομάδαςτου συλλόγου

Η υπόθεση του έργου:

Ο θεός Διόνυσος απογοητευμένος από την κατάσταση του θεάτρου στην Αθήνα, καθώς οι μεγάλοι τραγικοί έχουν πεθάνει, είναι αποφασισμένος να αναλάβει δράση για να αρχίσουν ξανά αξιόλογοι δραματικοί αγώνες στην Αθήνα. Μαζί με τον δούλο του Ξανθία ξεκινούν ένα περιπετειώδες ταξίδι προς τον Κάτω Κόσμο με σκοπό να φέρουν πίσω τον καλύτερο τραγικό ποιητή. Όταν φτάνουν στον Άδη, επικρατεί αναταραχή. Ο Ευριπίδης διεκδικεί από τον Αισχύλο την τιμητική θέση του καλύτερου τραγικού ποιητή. Για να λυθεί η διαφορά, ο Πλούτωνας καλεί τον Διόνυσο, σε ρόλο διαιτητή, καθώς και τους τραγικούς σε έναν δραματικό διαγωνισμό. Ο αγώνας για την ανάδειξη του καλύτερου, αρχίζει…Τα κωμικά ευρήματα και τα φαρσικά επεισόδια διαδέχονται το ένα το άλλο και μέσα από την πικρή σατιρική διάθεση του Αριστοφάνη, έρχεται στο φως η πάντα σύγχρονη διάσταση του έργου.

Κι ενώ στους "Ορνιθες" ο κωμικός ποιητής αναζητά την ιδανική πολιτεία στον ουρανό, στους "Βάτραχους" ο μη-τόπος είναι ο Κάτω Κόσμος -ο Άδης, όπως τον ονόμαζαν οι αρχαίοι Έλληνες. Η ουτοπία βρίσκει έδαφος και στήνει εδώ τη γιορτινή της ονειροφαντασία, σε ένα γλέντι όπου οι νεκροί είναι πιο ζωντανοί από τους ζωντανούς κι ο Άδης πιο φωτεινός από τον κόσμο της επιφάνειας.

“Βάτραχοι”: Εντατικές πρόβες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα

Δημοφιλέστερα

To Top