Αθλητισμός

TikTok- EURO 2020: Για πρώτη φορά μια ψηφιακή πλατφόρμα θα είναι χορηγός της UEFA

Η εφαρμογή βίντεο μικρής μορφής για κινητά TikTok ανακοινώθηκε ως Παγκόσμιος Χορηγός του UEFA EURO 2020. Είναι η πρώτη φορά που μια ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας χρηματοδότησε ένα μεγάλο διεθνές τουρνουά για την UEFA και αντιπροσωπεύει ένα συναρπαστικό βήμα τόσο για το TikTok όσο και για την UEFA, φέρνοντας ένα νέο είδος εταίρου στο UEFA EURO 2020.

Μέσω της συνεργασίας της με την UEFA, η TikTok επιδιώκει να ενισχύσει τη φήμη της για τους οπαδούς του ποδοσφαίρου. Ως επίσημος συνεργάτης, το TikTok θα προσφέρει ένα μέρος όπου οι θαυμαστές μπορούν να ακολουθήσουν τους αγαπημένους τους δημιουργούς περιεχομένου ποδοσφαίρου, να μοιραστούν το καλύτερο περιεχόμενο ποδοσφαίρου TikTok και να δημιουργήσουν τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές, αντιδράσεις και γιορτές γύρω από το τουρνουά.

Ο Γκι Λόρεντ Επστάϊν, διευθυντής μάρκετινγκ της UEFA , δήλωσε σχετικά: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να καλωσορίσουμε την TikTok ως συνεργάτη της UEFA EURO, μια εταιρεία που έχει γίνει μια από τις πιο συζητούμενες πλατφόρμες ψηφιακής ψυχαγωγίας μέσα στον τελευταίο χρόνο. Τους επόμενους μήνες, ανυπομονούμε πραγματικά να συνεργαστούμε στενά με την TikTok, προκειμένου να παρέχουμε στους θαυμαστές παγκοσμίως μια μοναδική και καινοτόμο εμπειρία UEFA EURO, η οποία θα τους δώσει την ευκαιρία να συνδεθούν και να μοιραστούν το πάθος τους σε μια από τις κορυφαίες αθλητικές εκδηλώσεις στον κόσμο ”

Ως παγκόσμιος χορηγός, η TikTok θα συνεργαστεί με την UEFA για να ξεκινήσει μια σειρά από συναρπαστικά χαρακτηριστικά, όπως εφέ AR, Hashtag Challenges, TikTok LIVEs και Sounds, προκειμένου να προωθήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του στην κοινότητά του. Η UEFA θα δώσει επίσης στην TikTok πρόσβαση στην τεράστια βιβλιοθήκη ιστορικών περιουσιακών στοιχείων της για να αναπτύξει εξαιρετικά ελκυστικό και καινοτόμο περιεχόμενο.

Παράλληλα με τη συνεργασία, το UEFA EURO 2020 θα κυκλοφορήσει έναν επίσημο λογαριασμό TikTok πριν από το τουρνουά με αποστολή να εμπνεύσει και να διασκεδάσει εκατομμύρια οπαδούς ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο με αποκλειστικό παρασκήνιο, καθώς και τρέχοντα και αρχειακά βίντεο.

Η συνεργασία περιλαμβάνει επίσης δικαιώματα χορηγίας ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών, δίνοντας στην TikTok έκθεση σχετικά με τα προγράμματα ζωντανών αγώνων UEFA EURO 2020 σε όλα τα ευρωπαϊκά κανάλια εκπομπής.

Το TikTok είναι μια από τις εφαρμογές με τις περισσότερες λήψεις στον κόσμο. Διαθέσιμο σε περισσότερες από 150 χώρες και σε 75 γλώσσες, η πλατφόρμα έχει δεσμευτεί να δημιουργήσει μια διασκεδαστική, θετική και αγκαλιάζοντας κοινότητα ενθαρρύνοντας τους χρήστες να μοιράζονται το πάθος και τη δημιουργική τους έκφραση μέσω βίντεο μικρής μορφής.

TikTok- EURO 2020: Για πρώτη φορά μια ψηφιακή πλατφόρμα θα είναι χορηγός της UEFA

Δημοφιλέστερα

To Top