ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Τατούλης: “Αρον άρον απέσυρε ο κ.Νίκας το νέο brand μετά την κατακραυγή”

Στην απόσυρσή άρον άρον του νέο λογότυπου προχώρησε νωρίτερα η περιφέρεια Πελοποννήσου, μετά τη δημοσιοποίηση του νέου brand για τον τουρισμό της Πελοποννήσου, και των αρνητικών αντιδράσεων και σχολίων που εισέπραξε από την παράταξη Τατούλη. Τα αρχαιοπρεπή S αντικαταστάθηκαν από το αρχαιοελληνικό Σ, ωστόσο ο Πέτρος Τατούλης διερωτάται ποιός αποφάσισε για το συγκεκριμένο λογότυπο που παρέπεμπε σε ναζιστικά σύμβολα, ποιος αποφάσισε τη μορφή που θα έχει, ποιός αποφάσισε για την αλλαγή του βραβευμένου εδώ και χρόνια brand "Μυθική Πελοπόννησος", γιατί δεν προηγήθηκε διαβούλευση, γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, πόσο τελικά κόστισε όλο αυτό. Να επισημάνουμε ότι το σχετικό logo εμφανίστηκε σε ιστοσελίδα της Περιφέρειας που είναι υπό διαμόρφωση και θα αφορά την τουριστική προβολή και διαφήμιση της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Η Περιφέρεια το απέσυρε ουσιαστικά διορθώνοντας το λάθος, ωστόσο τα ερωτηματικά για την επιλογή του συγκεκριμένου λογότυπου μένουν ακόμα αναπάντητα.

Τι αναφέρει στη νεότερη ανακοίνωσή του ο επικεφαλής της παράταξης "Νέα Πελοπόννησος", και πρώην Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης

"Δημοσιοποιούμε το σήμα της «ντροπής» που επέλεξε ο κ.Νίκας ως ταυτότητα-brand της Πελοποννήσου. Με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στο ναζισμό των SS (Ες - Ες), ήθελε να διαφημίσει την Πελοπόννησο ο κ.Περιφερειάρχης…!!!

Μετά την παρέμβαση μας και την κατακραυγή όλων των ειδικών για την τουριστική προβολή, ο κ.Νίκας το απέσυρε άρον άρον σαν… κλέφτης και το αντικατέστησε με προχειρότητα και με απόλυτη άγνοια, με ένα νέο αντιλειτουργικό και πέρα και έξω από τους κανόνες του σύγχρονου marketing.

Κάτω από τα τεράστια αρχαιοελληνικά γράμματα, που σχηματίζουν κομμένη στα τρία τη λέξη Πελοπόννησος, διακρίνεται με το μεγεθυντικό φακό η "Μυθική Πελοπόννησος", που μάλλον συρρικνώθηκε

Ποιος το αποφάσισε; Με τι διαδικασίες επιλέγει; Πόσο στοίχισε;
Ζητάμε άμεσα την απόσυρση και του πρόχειρου, νέου σήματος.
Σε περίπτωση που κρίνει η Περιφερειακή Αρχή ότι πρέπει να αλλάξει το brand τουρισμού της Πελοποννήσου, οφείλει η νέα πρόταση να είναι αποτέλεσμα ενός συγκεκριμένου σχεδιασμού κατόπιν διαβούλευσης.

Αντί η Περιφερειακή Αρχή να ασχοληθεί με τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του τουρισμού και την αγωνία των επαγγελματιών, αντί να ασχοληθεί με την ακύρωση της Aegean προς τους προορισμούς του εξωτερικού από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας, από λόγους καθαρά πολιτικής εμπάθειας και εμμονής, προσπάθησε να αντικαταστήσει εν κρυπτώ ένα βραβευμένο διεθνώς brand που προέκυψε μετά από διαγωνισμό, τα πνευματικά δικαιώματα του οποίου ανήκουν στη Διεύθυνση Αναπτυξιακού Προγραμματισμού της Περιφέρειας.
Ντροπή… "

Τατούλης: “Αρον άρον απέσυρε ο κ.Νίκας το νέο brand μετά την κατακραυγή”

Δημοφιλέστερα

To Top