ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξεκίνησε η μετεγκατάσταση της Διεύθυνσης Μεταφορών στο Διοικητήριο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΝΑ ΣΠΕΥΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Διευκρινιστικές πληροφορίες και το χρονοδιάγραμμα μεταφοράς έδωσε στη δημοσιότητα η Περιφερειακή Ενότητα Μεσσηνίας με αφορμή την μετεγκατάσταση της Υπηρεσίας Μεταφορών και Επικοινωνιών απο τη Μαρίνα Καλαμάτας και την οδό Σαλαμίνος 8 στον 1ο όροφο του Διοικητηρίου, Ψαρών 15.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα η μετακόμιση της Υπηρεσίας ξεκίνησε σήμερα, Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, και θα εξελιχθεί σταδιακά, ώστε να μην διαταραχθεί- όσο είναι δυνατόν- η λειτουργία της Υπηρεσίας Μεταφορών,και να συνεχιστεί αδιάλειπτα η λειτουργία της. Η μετεγκατάσταση θα ολοκληρωθεί και η Διεύθυνση Μεταφορών θα λειτουργήσει πλήρως και κανονικά τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου.

Στο μεσοδιάστημα της μετακόμισης κάποια τμήματα θα υπολειτουργήσουν για λίγες ημέρες, ενώ θα διακοπεί προσωρινά και το on line σύστημα των Αδειών Κυκλοφορίας για 5 εργάσιμες ημέρες από τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου.

Αναλυτικά το χρονοδιάγραμμα μετεγκατάστασης είναι το εξής:

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017 : Το μεσημέρι ξεκινάει η μεταφορά του εξοπλισμού της αίθουσας θεωρητικών εξετάσεων υποψηφίων οδηγών.

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017 : Από τις 12:00 μ.μ. αρχίζει η μεταφορά του τμήματος Αδειών Οδήγησης.
Το τμήμα Αδειών Οδήγησης επί της οδού Σαλαμίνος 8 , από Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017 έως και την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017, θα υπολειτουργεί (θα υπάρχει μία θέση On-Line στο 2ο όροφο), λόγω της μεταφοράς.

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017 : Οι θεωρητικές εξετάσεις των υποψηφίων οδηγών θα διενεργηθούν κανονικά στην νέα θέση της Υπηρεσίας (1ος όροφος, Διοικητήριο).

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017 : Από τις 13:00 αρχίζει η μεταφορά των τμημάτων Αδειών Κυκλοφορίας και Τεχνικού Τμήματος.
Η Γραμματεία (Πρωτόκολλο) της Δ/νσης Μεταφορών θα λειτουργεί στην οδό Σαλαμίνος 8 έως και την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου.

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017 : Διακοπή του On-Line συστήματος των τμημάτων Αδειών Κυκλοφορίας και Αδειών Οδήγησης, η οποία εκτιμάται ότι θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 2017.

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2017 : Πλήρης λειτουργία της Δ/νσης Μεταφορών στο Διοικητήριο.

Έτσι είναι σήμερα ο πρώτος όροφος

ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ

Λόγω της μετακόμισης που θα διαρκέσει συνολικά σχεδόν 20 ημέρες- αφού θα πραγματοποιείται σταδιακά- η Περιφέρεια καλεί τους πολίτες να σπεύσουν να τακτοποιήσουν τις επείγουσες υποθέσεις τους, καθώς κατά τη διάρκεια της μετεγκατάστασης κάποια τμήματα θα υπολειτουργούν και ενδέχεται να ταλαιπωρηθούν χωρίς λόγο.

Συγκεκριμένα η Περιφέρεια επισημαίνει σε ανακοίνωσή της:

“Επειδή η Υπηρεσία θα υπολειτουργήσει λόγω της μετεγκατάστασης καλούνται οι ενδιαφερόμενοι πολίτες να προσέλθουν για την διεκπεραίωση των επειγουσών υποθέσεών τους :
Α) στο Τμήμα Αδειών Οδήγησης(διπλώματα) έως την Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου, και
Β) στο Τμήμα Αδειών Κυκλοφορίας έως την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου”.

ΣΤΑ ΚΕΠ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ-ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ

Υπογραμμίζεται ότι για αρκετές διαδικασίες, αρμοδιότητας της Υπηρεσίας Μεταφορών (ιδιαίτερα ανανεώσεις διπλωμάτων οδήγησης και μεταβιβάσεις οχημάτων), οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται και στα κατά τόπους Κ.Ε.Π.

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΤΕΟ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Από Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017 οι Επιθεωρήσεις – επανέλεγχοι οχημάτων θα πραγματοποιούνται στο δημόσιο ΚΤΕΟ, όπως ανακοινώθηκε από την Περιφέρεια. Να σημειωθεί ότι το Δημόσιο ΚΤΕΟ παρέμενε κλειστό από τις 19 Ιουλίου λόγω ηλεκτρομηχανικής βλάβης σε υπόγειο καλώδιό του.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορούν οι πολίτες να απευθύνονται στο τηλέφωνο 2721365118.

20.000 ΕΥΡΩ Η ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΗΡΙΟ

Όπως δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας, Ελένη Αλειφέρη, η εταιρεία που ανέλαβε τη μετακόμιση θα πληρωθεί 20.000 ευρώ.
Να επισημανθεί ότι στο ιδιωτικό κτήριο που στεγαζόταν ως σήμερα η Υπηρεσία Μεταφορών, το Υπουργείο πλήρωνε 35.000 ευρώ το χρόνο ως ενοίκιο. Τώρα με τη μεταφορά στο Διοικητήριο τα χρήματα αυτά εξοικονομούνται.

Ξεκίνησε η μετεγκατάσταση της Διεύθυνσης Μεταφορών στο Διοικητήριο
To Top