Τουρισμός

Στις 150.000 ευρώ φέτος η τουριστική προβολή της Καλαμάτας

Έως 150.000 ευρώ αναμένεται να κοστίσει φέτος η τουριστική προβολή της Καλαμάτας, σύμφωνα με το σχέδιο που έρχεται προς έγκριση στο προσεχές Δημοτικό Συμβούλιο, αύριο Δευτέρα 5 Απριλίου. Σύμφωνα με τη σχετική εισήγηση (140 σελίδες), που έχει διεξοδική ανάλυση κάθε τομέα, για τον "στρατηγικό σχεδιασμό" της τουριστικής προβολής θα απαιτηθούν 55.800 ευρώ, ενώ η  διαδικτυακή προβολή θα κοστίσει 63.400 ευρώ.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός περιλαμβάνει: Σχέδιο μάρκετινγκ - στρατηγικής επικοινωνίας και προβολής του τουριστικού προορισμού Καλαμάτα (12.400), Ανάπτυξη και εφαρμογή συστήματος τουριστικής ταυτότητας για τον προορισμό Καλαμάτα (18.600) και  "Υπηρεσίες εμπειρογνωμοσύνης" για το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού του Δήμου Καλαμάτας (24.800 ευρώ).

Επιπλέον, θα φτιαχτεί site αποκλειστικά για την τουριστική προβολή της Καλαμάτας (6.200 ευρώ), ενώ θα γίνουν και "Υποστήριξη τουριστικών Καναλιών και υλοποίηση καμπάνιας σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) για το Δήμο Καλαμάτας", δηλαδή χορηγούμενες διαφημίσεις στα social Media, κόστους 37.200. Επιπρόσθετα, θα δημιουργηθεί και το ανάλογο διαφημιστικό σποτ  των 60 δευτερολέπτων (5.000 ευρώ) και 4 σύντομες εκδοχές των 30'', "δημιουργία-εκτύπωση προωθητικού υλικού", δηλαδή διαφημιστικά φυλλάδια (5.000 ευρώ), και διαφημιστική καμπάνια σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες και περιοδικά (10.000 ευρώ). Τέλος ο τομέας "Εξωστρέφεια-Εκδηλώσεις" θα στοιχίσει 30.800 ευρώ.

Αναλυτικά:

http://www.kalamata.gr/images/eggrafa_DS/07_2021/DS_2021_07_01

 

Και φέτος λοιπόν ο Δήμος Καλαμάτας θα προχωρήσει σε ένα ακριβό πρόγραμμα τουριστικής προβολής του προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες. Βεβαίως, πιο οικονομικό συγκριτικά με το περσινό που κόστισε πάνω από 200.000 ευρώ. Με τις κυβερνητικές εξαγγελίες για άνοιγμα του τουρισμού στις 14 Μαΐου, μάλλον έχουμε και φέτος αργήσει στην τουριστική προώθηση του Δήμου Καλαμάτας. Με μεγάλο "αγκάθι" την πανδημία, που αναμένεται και φέτος να αποτρέψει κάποιους επισκέπτες του εξωτερικού από το να ταξιδέψουν, λόγω των περιοριστικών μέτρων(μάσκες παντού, απαγόρευση κυκλοφορίας μετα τις 9, sms για έξοδο από το σπίτι, κτλ) που όμως εν όψει καλοκαιριού αναμένεται να αρθούν σταδιακά, είναι σίγουρο ότι θα κινηθεί και φέτος πολύ ο εσωτερικός τουρισμός.

Ωστόσο, μάλλον και φέτος θα πρέπει να κρατάμε μικρό καλάθι υπολογίζοντας σε μια σεζόν το πολύ μέχρι το φθινόπωρο, λόγω ακριβώς των υγειονομικών συνθηκών. Ας μην ξεχνάμε οτι πέρυσι, 7 Νοεμβρίου, μπήκαμε σε παρατεταμένο lockdown που διαρκεί έως σήμερα. Που σημαίνει οτι τη δεδομένη χρονική στιγμή είναι δύσκολο να μιλάμε για τουρισμό 365 ημερών.

Οπότε, αφενός πρέπει να είμαστε φειδωλοί ως Δήμος στα έξοδα για τουριστική προβολή, αφετέρου αυτή θα πρέπει να είναι στοχευμένη με "χειρουργική" ακρίβεια. Απέδωσαν οι περσινές χορηγούμενες διαφημίσεις της Καλαμάτας στα social media; Απέδωσαν τα βιντεάκια προβολής; Τότε εκει πρέπει να δώσει έμφαση ο Δήμος.

Επομένως, η Δημοτική Αρχή θα πρέπει να προχωρήσει πρώτα σε έναν δημόσιο απολογισμό της περσινής τουριστικής προβολής, πως πήγε, πόση απήχηση είχε η περσινή καμπάνια, πόση επισκεψιμότητα, πόση ανταπόκριση, ώστε να ενημερωθεί το Δημοτικό Συμβούλιο αλλά και οι δημότες. Τα συγκεκριμένα στοιχεία αυτά θα πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα και να χρησιμεύσουν ως μπούσουλας για το φετινό πρόγραμμα προβολής. Τι δεν προχώρησε, τι πήγε καλά, τι πρέπει να επαναληφθεί ή να αποφευχθεί φέτος. Πρέπει να εκτιμηθούν και να αξιολογηθούν τα στοιχεία αυτά. Γιατί τα 150.000 ευρώ για την τουριστική προβολή δεν είναι λίγα και πρέπει και το τελευταίο ευρώ να πιάνει τόπο και να έχει ανάλογη ανταποδοτικότητα στην επισκεψιμότητα της περιοχής μας.

Μαίρη Περδικέα

 

 

Στις 150.000 ευρώ φέτος η τουριστική προβολή της Καλαμάτας

Δημοφιλέστερα

To Top