Με κατεπείγουσα διαδικασία προχωρά η ανάθεση σε νέα καλλιτεχνική διευθύντρια της διεύθυνσης του Διεθνούς Κέντρου Χορού Καλαμάτας και ως εκ τούτου και του Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας. Έτσι σε έκτακτη συνεδρίαση την προσεχή Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου στις 13.30 το μεσημέρι το Δ.Σ. της ΦΑΡΙΣ αναμένεται να προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση ώστε “να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία του Φεστιβάλ”, όπως αναφέρεται στη σχετική πρόσκληση της συνεδρίασης.
Έτσι, το Δ.Σ. της “Φάρις” προχωρά στην 32η Έκτακτη Συνεδρίαση/2024 με την διαδικασία του κατεπείγοντος, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συσκέψεων 2ου ορόφου, του Κτηρίου Β, στο νέο Δημαρχείο Καλαμάτας, της οδού Αθηνών 99, την Πέμπτη 12/12/2024 και ώρα 13.30 για συζήτηση και λήψη απόφασης του μοναδικού θέματος στην ημερήσια διάταξη:
“Έγκριση σύναψης Σύμβασης Έργου, Καλλιτεχνικού Συμβούλου του Διεθνούς Κέντρου Χορού Καλαμάτας, με διαδικασία απευθείας ανάθεσης σύμβασης ανεξάρτητων υπηρεσιών, για το έργο: «Σχεδιασμός Καλλιτεχνικών Δράσεων και την έρευνα χορευτικών συγκροτημάτων του 31 ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας 2025».
Κατεπείγουσα συνεδρίαση-Στενεύουν τα χρονικά περιθώρια
Όπως εξηγείται στο σχετικό έγγραφο “Το κατεπείγον της συνεδρίασης συνίσταται στο εξής: Τα χρονικά περιθώρια για τη διεξαγωγή του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας είναι πολύ στενά, και επομένως απαιτείται άμεση λήψη απόφασης για το εν λόγω θέμα, προκειμένου να διασφαλίσουμε την εύρυθμη λειτουργία του Φεστιβάλ και την άρτια διοργάνωση και υλοποίησή του. Η προετοιμασία του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, καθώς οποιαδήποτε καθυστέρηση ενδέχεται να επηρεάσει την επιτυχία του”, υπογραμμίζεται σχετικά. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, πιθανότερη για την ανάληψη της θέσης είναι η χορογράφος Τζένη Αργυρίου, που θα διαδεχθεί τη Λίντα Καπετανέα, συνεχίζοντας το σπουδαίο έργο που εδώ και 30 χρόνια επιτελεί το Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
φωτογραφία:Μυρτώ Αποστολίδη
Η Τζένη Αργυρίου είναι χορογράφος και transmedia artist. Γεννήθηκε στην Καβάλα και αποφοίτησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης στην Αθήνα. Με υποτροφία του Ιδρύματος Ωνάση συνέχισε τις σπουδές της στη Νέα Υόρκη, όπου συνεργάστηκε με διεθνείς καλλιτέχνες και δημιούργησε τα πρώτα της χορογραφικά της γραφήματα. Από το 2003 είναι ιδρυτικό μέλος της «Άμορφη αστική μη κερδοσκοπική», η οποία αποτελεί μια πλατφόρμα πειραματισμού μεταξύ διαφορετικών μορφών τέχνης, μέσα από την οποία αναδύονται πολυμεσικά έργα και συνεργασίες. Έχει δημιουργήσει και συνεπιμεληθεί έργα, μεταξύ των οποίων είναι και τα: “Phrasis § Praxis” (σε εξέλιξη), “Synthesis” (2021), «Αποθέματα: Inventory» (2018), «ΑΝΩΝΥΜΟ» (2018), “Face to Phase” (2017), “Memorandum” (2014), που έχουν παρουσιαστεί (ενδεικτικά) στη Στέγη του ιδρύματος Ωνάση, στην Εθνική Λυρική Σκηνή, στο φεστιβάλ Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, στο Διεθνές Φεστιβάλ Καλαμάτας, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου κ.α.
