Αθλητισμός

Ράλλυ Ακρόπολις: Σύσκεψη για την επανεκκίνησή του από την Πελοπόννησο

Ο «εθνικός μας αγώνας» με παγκόσμια προβολή επιστρέφει κι έρχεται στην Πελοπόννησο!

Σύσκεψη υπό τον Υφυπουργό Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, με την παρουσία του ΓΓΑ, Γιώργου Μαυρωτά και αυτοδιοικητικών φορέων διεξήχθη σημερα Παρασκευή, με σκοπό τη διερεύνηση των συνθηκών για την επανεκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις.

Ευρεία σύσκεψη για τον επαναπροσδιορισμό στο αγωνιστικό καλεντάρι των αγώνων, του εμβληματικού για τη χώρα, Ράλλυ Ακρόπολις, πραγματοποιήθηκε στο γραφείο του Υφυπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, με την παρουσία και του γενικού γραμματέα Αθλητισμού, Γιώργου Μαυρωτά.

Συμμετείχαν, πέραν του προεδρείου της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας, ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρήστος Δήμας, ο νέος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, εκπρόσωπος του νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα Αναστάσιος Γκιολής, ο νέος Δήμαρχος Κορίνθου, Βασίλης Νανόπουλος και ο αντιδήμαρχος Λουτρακίου, Τάσος Σακελλαρίου.

Προσδιορίστηκαν, έπειτα από την αναλυτική ενημέρωση του προέδρου της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη, για τις αγωνιστικές και οικονομικές προϋποθέσεις, εκείνες οι πρώτες ενέργειες που απαιτούνται, ώστε η άνοιξη του 2019 να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις δεν διεξήχθη.

Επισημάνθηκαν, επιπλέον, τα ισχυρά οικονομικά και τουριστικά οφέλη που προκύπτουν, αλλά και η σημαντική ευκαιρία για να συνδεθεί, αυτός ο σπουδαίος διεθνής αγώνας, με τα απαραίτητα κοινωνικά μηνύματα για την “οδική ασφάλεια και συμπεριφορά” στη χώρα.

Διαπιστώθηκε, τέλος, από τον κ. Αυγενάκη, ότι οι συνθήκες είναι ώριμες, με το τόσο ζεστό ενδιαφέρον που επιδεικνύουν οι δύο Περιφέρειες και οι μεγάλοι Δήμοι εντός αυτών, ώστε να υπάρξει πλέον ένας στρατηγικός σχεδιασμός, που θα εξασφαλίσει όχι μόνο την, εκ νέου, σταδιακή ανάπτυξη του θεσμού, αλλά και τη διαρκή εξέλιξή του.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Messinialive, το κανάλι eurosport που καλύπτει τον αγώνα – αλλά κι άλλους παρόμοιους- πληρώνεται με ένα παράβολο 300.000 ευρώ. Η Ομοσπονδία αναλαμβάνει να “βγάλει” τα έξοδα του αγώνα με χορηγούς (όπως  η ΕΚΟ και η SEAJETS κ.α.) και υποστήριξη από φορείς (Περιφέρειες, Δήμους, ΓΓΑ, ΕΟΤ κλπ) που λόγω οικονομικής κρίσης, τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν τα κατάφερνε με επιτυχία και είχαν δημιουργηθεί χρέη…

Η αρχή έγινε το 2013 με την αποχώρηση του Ράλι Ακρόπολις από το WRC, το 2017 έμεινε εκτός ευρωπαϊκού προγράμματος το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και το 2019 το Ράλι Ακρόπολις δεν θα διεξαχθεί γενικά, μένοντας εκτός ERC, με την προοπτική να επιστρέψει στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι το 2020.

To Top