ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νίκας: “Η Fraport κάνει θαύματα!”

“Το Αεροδρόμιο Καλαμάτας πρέπει να ακολουθήσει την πορεία που ακολούθησαν τα 14 αεροδρόμια της Fraport”, δήλωσε σήμερα ο Δήμαρχος Καλαμάτας, Παναγιώτης Νίκας, αναφορικά με το μέλλον του Αεροδρομίου Καλαμάτας.

Ο δήμαρχος κατά τη διάρκεια του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας και με αφορμή ερώτηση για τον δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος, που κατέθεσε ο επικεφαλής της “Αλλαγής για τον Δήμο Καλαμάτας”, Θόδωρος Μπρεδήμας, φάνηκε ακόμα μια φορά υπέρμαχος των παραχωρήσεων σε ιδιώτη, κατά τα πρότυπα της Fraport με τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, που παραχωρήθηκαν για 40 χρόνια από το ΤΑΙΠΕΔ στην κοινοπραξία Fraport-Όμιλος Κοπελούζου.

“Σας το λέω ευθέως, η Fraport κάνει θαύματα” σχολίασε ο δήμαρχος, αναφερόμενος στις εργασίες αναβάθμισης των υποδομών, που γίνονται στα Αεροδρόμια που ανέλαβε η κοινοπραξία της Fraport. “Κερδίζει; Ναι, κερδίζει! Κάνει όμως θαύματα.

“Αν δείτε, εγώ βλέπω φωτογραφίες, τι γίνεται στα αεροδρόμια στη Θεσσαλονίκη, στη Ρόδο, στην Κω, στην Κέρκυρα και σε άλλα αεροδρόμια, κινδυνεύουμε εμείς να είμαστε έναν αιώνα πίσω!”

Ο Παναγιώτης Νίκας επεσήμανε τον κίνδυνο το Αεροδρόμιο της Καλαμάτας να μείνει πίσω, να μην είναι ανταγωνιστικό, τώρα που ήδη αναβαθμίζονται τα 14 αεροδρόμια που ανέλαβε η Fraport. Και επεσήμανε τις αδυναμίες του Αεροδρομίου Καλαμάτας, λέγοντας πως δεν έχει επαρκή φωτισμό, δεν είναι ανοιχτό όλο το 24ωρο, δεν έχει υποστηρικτικά καταστήματα, δηλώνοντας ότι έτσι “δεν συμβάλλει όσο θα έπρεπε στην ανάπτυξη της περιοχής”. Όπως δήλωσε, ο Δήμος Καλαμάτας περιορίζεται μόνο σε κάποιες μικρές εργασίες συντήρησης, δεν έχει λόγο για κάποιο άλλο έργο.

Νίκας: “Η Fraport κάνει θαύματα!”

Ωστόσο, ο ίδιος εκτιμά ότι δεν προχωρά τίποτα, “σε ένα αεροδρόμιο που έχει 100.000 αφίξεις και πολύ περισσότερες αναχωρήσεις, όμως δεν έχει φωτισμό στον δρόμο, δεν έχει πίστα, δεν προχωρά η ενοποίηση με το Αεροδρόμιο της Τριόδου, δεν προχωρούν οι συζητήσεις όσον αφορά την Πολεμική Αεροπορία και το ΝΑΤΟ-γιατί μην ξεχνάμε ότι είναι και Πολεμικό Αεροδρόμιο..” είπε χαρακτηριστικά.

ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΡΙΖΟΜΥΛΟΣ: “ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΑΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ-ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ”

“Έχουμε εδώ και 10 χρόνια μια έτοιμη μελέτη, παραθαλάσσια χάραξη που εξυπηρετεί τον Δήμο Καλαμάτας. Δεν έχουμε κανένα σοβαρό έργο υποδομής σε μια απόσταση 6χλμ που είναι η Δυτική Παραλία Καλαμάτας….Είχαμε μια εγκεκριμένη μελέτη από όλα τα Δημοτικά Συμβούλια, από όλες τις υπηρεσίες και έχουμε πάει σε μια άλλη μελέτη που δεν ξέρουμε από που ακριβώς θα είναι, από που θα περάσει, τι ακριβώς θα είναι…”
“Επειδή και ο χρόνος των εκλογών φτάνει, και πρόκειται για ένα θέμα εθνικής σημασίας, η άποψή μου είναι ότι παραπέμπτεται στις ελληνικές καλένδες, και ειλικρινά λυπάμαι γι’αυτό”, υπογράμμισε ο δήμαρχος. Ταυτόχρονα δήλωσε ότι δεν έχει ενημέρωση επί του θέματος για το τι μέλλει γενέσθαι με τον δρόμο, και εκτίμησε ότι λαμβανομένων υπόψη των μεγάλων εκπτώσεων που δίνονται, το έργο θα κόστιζε κάτω από 80 εκατ.ευρώ.

Μ.Π.

To Top