Τουρισμός

Το νέο σποτ του ΕΟΤ: «Greekend: End your week like a Greek»

«Greekend: End your week like a Greek» – Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ.

Η νέα καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ προσκαλεί τους ταξιδιώτες να απολαύσουν ένα greekend,* ένα αυθεντικό ελληνικό Σαββατοκύριακο στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας. 

Με κεντρικό μήνυμα «greekend*: End your week like a Greek» και υπογραφή το motto της επιτυχημένης κεντρικής καμπάνιας «All you want is Greece», η νέα δυναμική καμπάνια προβάλλει την όμορφη πλευρά της ζωής στις ελληνικές πόλεις και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες σε ένα greekend.*

«Ένα Σαββατοκύριακο ξέγνοιαστο είναι αυτό που έχει λείψει σε όλους μετά τους δύσκολους μήνες της πανδημίας. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι πόλεις που το προσφέρουν απλόχερα. "Make your weekend a greekend"»,* λέει χαρακτηριστικά ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού σποτ.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, «η νέα διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ θα έχει αρχικά διάρκεια δύο σχεδόν μήνες και θα προβληθεί, σε πρώτη φάση, σε δέκα χώρες που έχουν φανερώσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Ελλάδα, όπως η Γαλλία, η Γερμανία, η Δανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Πολωνία, η Σουηδία και το Ισραήλ. Η καμπάνια θα επαναλαμβάνεται σε τακτικά χρονικά διαστήματα στη διάρκεια του έτους».

Στόχος της καμπάνιας «City Break» είναι το «να καθιερωθεί το νέο concept greekend* και να εμπλουτιστεί και με άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις που έχουν σύνδεση με αεροδρόμια του εξωτερικού και μπορούν να στηρίξουν ένα επιτυχημένο City Βreak».

Δημοφιλέστερα

To Top