ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μπούζα: “Τεχνικά άρτιο, αλλά επικοινωνιακά τραγικό το…βραβευμένο σποτ για τον Τουρισμό”

“Όταν πασχίζεις να καλύψεις το λάθος και όχι να γίνεις καλύτερος, εφευρίσκεις τρόπους παραπλάνησης”, αναφέρει η Αντωνία Μπούζα

Κατακλύστηκαν τα ΜΜΕ της Πελοποννήσου, από δελτία τύπου της Περιφέρειας Πελοποννήσου, που πασχίζει ένα χρόνο τώρα, να αποτινάξει από πάνω της, τη ρετσινιά της αποτυχίας στον τομέα του τουρισμού.

Έτσι, η δημιουργική ομάδα του τουριστικού σποτ Peloponnese-Greece beyond the obvious, το οποίο ουδόλως εξυπηρέτησε το στόχο του, δηλ. την προσέλκυση τουριστών, αντίθετα περιθωριοποίησε την Πελοπόννησο και την εμφάνισε να «γκρινιάζει και να αγανακτεί» γιατί υπολείπεται της επισκεψιμότητας άλλων Ελληνικών τουριστικών προορισμών, υπέβαλε αίτημα για συμμετοχή σε διαγωνισμό σε έναν  διεθνή ιστότοπο, όχι τουριστικού, αλλά γενικού περιεχομένου, προκειμένου, μέσω άλλης οδού, να απαλύνουν την αποτυχία .

Σ΄αυτόν έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής και αίτησης, παραγωγοί κλπ δημιουργοί πάσης φύσεως δημιουργικού υλικού, άνθρωποι του θεάματος, υπεύθυνοι ψηφιακού περιεχομένου, βίντεο κλπ. από όλον τον κόσμο.

Σε ότι αφορά το επίμαχο σποτ της Πελοποννήσου, για να γνωρίζουν οι Πελοποννήσιοι, μετά το σάλο που προξένησε η δημοσιοποίηση ενός τέτοιου απαράδεκτου για τουριστική προβολή υλικού, που τεχνικά μπορεί να ήταν άρτιο, αλλά επικοινωνιακά τραγικό και κατόπιν  παρέμβασης του πρώην Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ.Τατούλη,  αφού διαπιστώθηκε η αστοχία, δόθηκε εντολή από τον ΕΟΤ, να διορθωθεί το λάθος και να αφαιρεθούν κάποια σημεία του σποτ , που προσέβαλαν τη συλλογική Ελληνική προσπάθεια για τουριστική ανάπτυξη.

Το μη εύπεπτο «χαστούκι»,  δεν έγινε μάθημα στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, η οποία με πλάγιο τρόπο και υποτιμώντας τόσο τις γνώσεις και την επάρκεια των Πελοποννησίων, όσο και του δημοσιογραφικού κόσμου, αλλά και των αιρετών της Πελοποννήσου, εμφάνισε με τυμπανοκρουσίες …. χρυσό βραβείο, που πράγματι έλαβε από τον  ιστότοπο, NEW YORK FESTIVALS / TV&FILM AWARDS που φυσικά δεν αφορά την τουριστική βιομηχανία, αλλά τους δημιουργούς ταινιών, σκηνοθέτες, παραγωγούς κλπ. Αυτό φαίνεται από τις κατηγορίες  συμμετοχών που αφορούν Τηλεόραση και Κινηματογράφο, στην οποία κατηγορία, εντάχθηκε το σποτ της Πελοποννήσου.

Άλλωστε το άσχετο της εν λόγω βράβευσης, επιβεβαιώνεται από τη σιγή των τουριστικών σάϊτ της Χώρας μας, των τουριστικών εφημερίδων και γενικά της τουριστικής δημοσιογραφίας , που δήλωσε άγνοια για το συγκεκριμένο βραβείο. Η μετέπειτα συμμετοχή του ιστότοπου NEW YORK FESTIVALS  στο  CIFFT που έχει σχέση με τον τουρισμό, όπου προβάλλεται το δημιουργικό και όχι το χρήσιμο και αποδοτικό, δεν αναιρεί την αποτυχία του στόχου που είχε κληθεί να υπηρετήσει το τουριστικό σποτ της Πελοποννήσου Peloponnese-Greece beyond the obvious.

Τα «τερτίπια» της Περιφερειακής Αρχής, όπου πασχίζει, εκμεταλλευόμενη  την  καλοπροαίρετη διάθεση και αγάπη για την Πελοπόννησο και τη Μεσσηνία, του απερχόμενου Πρέσβη των ΗΠΑ κ.Pyatt και  με την ενίσχυση  «άσχετων» βραβείων, τα οποία αναζήτησαν ως σανίδα σωτηρίας για να ωραιοποιήσουν την απόλυτη αποτυχία τους στον τομέα του τουρισμού, δεν μπορούν να διορθώσουν την αρνητικότητα που εξέπεμψε  διεθνώς ο τουριστικός μας προορισμός.

Μάλιστα η συνέχεια είναι εξίσου αρνητική, διότι προκρίνονται ως τουριστική αναγκαιότητα την εποχή της τεχνολογίας , των έξυπνων κινητών και των καινοτόμων εφαρμογών πληροφόρησης, τα παρωχημένα infokiosk  για την παρουσίαση των οποίων στήνονται τοπικά πανηγυράκια,  οι τουαλέτες, οι αποτυχημένες καμπάνιες αλιευτικού τουρισμού κλπ αναχρονιστικές δράσεις.

Όλα αυτά  τα υλοποιούν με απ΄ευθείας αναθέσεις, σιωπώντας και αποφεύγοντας  τον υποχρεωτικό απολογισμό και την ανάλυση των εξωφρενικών ποσών που σπαταλήθηκαν χωρίς  απτό έργο στον τουρισμό, της τάξης  περίπου των 6.000.000 ευρώ από το 2020. Για αυτήν την τεράστια σπατάλη των χρημάτων, όσο και να κρύβονται όμως, θα αναγκαστούν να δώσουν απαντήσεις, είτε στους Πελοποννησίους, είτε σε άλλες Αρχές.

Η απουσία της Πελοποννήσου από κάθε σημαντική δράση που αφορά τον τουρισμό, επηρεάζει αρνητικά τον τόπο και την τουριστική επιχειρηματικότητα και μας θέτει ουραγούς στην τουριστική Ελλάδα. Αντί για «τερτίπια παραπλάνησης» ας επικεντρωθούν στη δουλειά, στη δημιουργικότητα και ας τρέξουν επιτέλους , όσες δράσεις βρήκαν έτοιμες και ενταγμένες στο ΕΣΠΑ , που μέχρι σήμερα καρκινοβατούν, όπως το DMS έργο 1,5 εκατ. ευρώ ή ο διαγωνισμός για την ενίσχυση των αεροπορικών εταιριών και την προσέλκυση νέων πτήσεων, στο αεροδρόμιο Καλαμάτας.

ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΣΥΠ- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΝΕΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Μπούζα: “Τεχνικά άρτιο, αλλά επικοινωνιακά τραγικό το…βραβευμένο σποτ για τον Τουρισμό”
To Top