ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μπούζα: Να αντιδράσουμε απέναντι στην κυβερνητική …νιρβάνα που έχει εγκαταλείψει στην τύχη του το Αεροδρόμιο Καλαμάτας

ΕΝΤΟΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ της Αντωνίας Μπούζα Αντιπροέδρου του ΠΕ.ΣΥ.ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΠΡΟΣ: Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου Πελοποννήσου κ.Μαλτέζο
ΘΕΜΑ: Κατάσταση Αερολιμένα Καλαμάτας-Υστέρηση της Πολιτικής Αεροπορίας –Κίνδυνος διακοπής της αεροπορικής σύνδεσης της Καλαμάτας με Θεσσαλονίκη

Παρακαλώ, όπως εξετασθούν από την Περιφερειακή Αρχή οι προθέσεις της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, σχετικά με τον Αερολιμένα Καλαμάτας (Καπετάν Βασίλη Κωνσταντακόπουλου) και ενημερωθεί επισήμως το Σώμα, διότι οι σημερινές συνθήκες λειτουργίας του, υποβαθμίζουν και υποτιμούν τον τουριστικό προορισμό Μυθική Πελοπόννησο.
Εδώ και πολλά χρόνια σχεδιάζεται από την Κυβέρνηση , η παραχώρηση για 40 χρόνια του αεροδρομίου Καλαμάτας, όπως και άλλων αεροδρομίων.
Το Υπερταμείο, με καθυστέρηση προχώρησε στη Β΄φάση του διαγωνισμού, όπου οι ενδιαφερόμενοι επενδυτές έχουν καταθέσει τις προσφορές τους. Δυστυχώς στην πολύχρονη αυτή διαδικασία , το άλλοτε βραβευμένο αεροδρόμιο της Καλαμάτας , για την αλματώδη ανάπτυξή του, οδηγήθηκε σε πλήρη απαξίωση , αφού η Πολιτική Αεροπορία στην ευθύνη της οποίας βρίσκεται σήμερα η λειτουργία του, ως φαίνεται αδυνατεί να υποστηρίξει ακόμη και τις στοιχειώδεις λειτουργίες .
Εκτός της τριτοκοσμικής λειτουργίας του αερολιμένα στο επίπεδο των υποδομών, που προσβάλει τον τουριστικό μας προορισμό, νέο χαστούκι ήρθε αυτήν τη φορά από την Κομισιόν. Ανέκυψε το θέμα της έλλειψης πιστοποίησης 14 αεροδρομίων της Χώρας συμπεριλαμβανομένου και του Αερολιμένα Καλαμάτας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Κομισιόν έχει κινήσει ήδη, διαδικασίες σε βάρος της Χώρας μας και έχει δώσει προθεσμία 2 μηνών για τη συμμόρφωσή της , άλλως μας παραπέμπει στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο με την επιβολή προστίμου.
Επίσης παρακαλώ, όπως μας ενημερώσετε για τις μέχρι σήμερα κινήσεις της Περιφερειακής Αρχής, για την υποστήριξη οριστικής λύσης, σχετικά με την εσωτερική γραμμή Καλαμάτα-Θεσσαλονίκη και τανάπαλιν , η οποία έχει περάσει από 40 κύματα και φαίνεται πως βρίσκεται σε αδιέξοδο.
Επειδή στον τόπο μας κάθε βήμα προς την τουριστική ανάπτυξη έχει γίνει με κόπο και προσπάθεια, προκειμένου να στηριχθεί η Πελοποννησιακή οικονομία και οι θέσεις εργασίας, επιβάλλεται η έντονη αντίδραση της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης απέναντι στην κυβερνητική …νιρβάνα που έχει εγκαταλείψει στην τύχη της, την πύλη εισόδου της Πελοποννήσου και γρηγορεί μόνο στην επιβολή κομματικού εκλεκτού Περιφερειάρχη κατά παράβαση των επιταγών του αρθρ.102 Συντάγματος.
Ίσως, με τη σύμφωνη γνώμη της Περιφερειακής Αρχής, συσταθεί διακομματική Επιτροπή, προκειμένου αφού ενημερωθεί επισήμως, υποστηρίξει με σθένος την αναβάθμιση του Αερολιμένα Καλαμάτας, στα εμπλεκόμενα Κυβερνητικά όργανα που ως φαίνεται ολιγωρούν. Δυστυχώς, ακόμη και αιρετοί της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης που έχουν την ευθύνη του συγκεκριμένου θεματικού αντικειμένου, όφειλαν να έχουν ενεργοποιηθεί έγκαιρα και να μην αρκούνται μόνο στην κομματική συμπόρευση με τον κομματικό υποψήφιο Περιφερειάρχη εγκαταλείποντας εντελώς την ευθύνη τους.

Μπούζα: Να αντιδράσουμε απέναντι στην κυβερνητική …νιρβάνα που έχει εγκαταλείψει στην τύχη του το Αεροδρόμιο Καλαμάτας

Δημοφιλέστερα

To Top