ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μάκαρης: “Να εφαρμοστεί το εγκεκριμένο Master Plan του Αεροδρομίου Καλαμάτας”

ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ

Την ανάγκη επέκτασης και εκσυγχρονισμού του αεροδρομίου Καλαμάτας σύμφωνα με το εγκεκριμένο Master Plan ζητά ο επικεφαλής της Μείζονος Αντιπολίτευσης του Δήμου Καλαμάτας, Μανώλης Μάκαρης μετά την επίσκεψή του στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας και τη συνάντησή του, παρουσία δημοτικών συμβούλων της παράταξής του, με τον Αερολιμενάρχη, Δημήτρη Μανδηλάρη.

Ο Μανώλης Μάκαρης διαμηνύει ότι το ΣΔΙΤ δεν είναι μονόδρομος όπως παρουσιάζεται από τη Δημοτική Αρχή Καλαμάτας, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να πιεστεί η Κυβέρνηση και η Περιφέρεια Πελοποννήσου ώστε να χρηματοδοτηθεί ο εκσυγχρονισμός και η επέκταση του Αεροδρομίου είτε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων είτε από ευρωπαϊκούς πόρους, αλλά και ένα τμήμα της αναβάθμισής του από ιδίους πόρους, μιας και τα έσοδά του αγγίζουν το 1,5 εκατ.ευρώ ετησίως. Αναλυτικά στην ανακοίνωσή του ο Μανώλης Μάκαρης αναφέρει:

“Ο Κρατικός Αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασ. Κωνσταντακόπουλος» παρουσιάζει διαρκώς αυξανόμενη επιβατική κίνηση όπως αποδεικνύεται από τα επίσημα στατιστικά στοιχεία. Οι υποδομές του δεν επαρκούν για να εξυπηρετήσουν την συγκεκριμένη επιβατική κίνηση και θα πρέπει να αναβαθμιστούν άμεσα. Κάτι τέτοιο μάλιστα θα έπρεπε ήδη να είχε γίνει.

Οι απόψεις μας για το συγκεκριμένο θέμα έχουν ως εξής:

1. Να εφαρμοστεί το εγκεκριμένο Master Plan του αεροδρομίου Καλαμάτας το οποίο προβλέπει ολοκλήρωση της απαλλοτρίωσης των 48 στρεμμάτων βόρεια του αεροδρομίου για επέκταση του αεροδρομίου και κατασκευή όλων των απαραίτητων υποδομών σταθμού εξυπηρέτησης επιβατών αλλά και των αναγκαίων θέσεων στάθμευσης των αεροσκαφών στην πίστα του αεροδρομίου

2. Το ίδιο το αεροδρόμιο διαθέτει διαρκώς αυξανόμενα έσοδα που υπολογίζονται στο 1.5 εκατομμύριο ευρώ ετησίως και θα μπορούσε να χρηματοδοτήσει μέρος των επενδύσεων που απαιτούνται ενώ ως γνωστό το δημόσιο εισπράττει 12 ευρώ από κάθε επιβάτη

3. Η άμεση χρηματοδότηση του Master Plan του αεροδρομίου είναι αδήριτη ανάγκη. Πρέπει να πιεστεί η κυβέρνηση και η περιφέρεια Πελοποννήσου έτσι ώστε να χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων ή από ευρωπαϊκούς πόρους.
Πιστεύουμε ότι το ΣΔΙΤ δεν είναι μονόδρομος όπως παρουσιάζεται από τη δημοτική αρχή η οποία έφερε το συγκεκριμένο θέμα δια της πλαγίας οδού αφού δεν υπήρχε στην αρχική της εισήγηση η οποία και επαναδιατυπώθηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου συμπεριλαμβάνοντας το ΣΔΙΤ.
4. Το οργανόγραμμα του αεροδρομίου προβλέπει 15 θέσεις προσωπικού ενώ σε αυτό υπηρετούν μόνο 7. Οι υπόλοιπες θέσεις θα μπορούσαν να καλυφθούν με μετατάξεις προσωπικού από αεροδρόμια που ιδιωτικοποιήθηκαν.

5. Ιδιαίτερα θετική κρίνεται η κατασκευή και λειτουργία του νέου σταθμού Αστυνομίας που βρίσκεται στο χώρο του αεροδρομίου αφού αυξάνει το επίπεδο ασφάλειας του αεροδρομίου.

6. Ο Δήμος Καλαμάτας οφείλει να παρέχει την προβλεπόμενη υποστήριξη σε σχέση με τον φωτισμό του αεροδρομίου αλλά και τον καθαρισμό πέριξ αυτού.
Επίσης οφείλει να λειτουργεί το γραφείο τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας στο αεροδρόμιο για το οποίο πληρώνει ενοίκιο.


Κλειστό το Γραφείο Τουριστικής Προβολής του Δήμου Καλαμάτας στο Αεροδρόμιο, βρήκε ο Μανώλης Μάκαρης και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξής του. Ούτε φυλλάδια προβολής της πόλης, ούτε ανοιχτή η οθόνη να προβάλλει έστω τα αξιοθέατα της περιοχής

Δυστυχώς αυτό το γραφείο παραμένει κλειστό και δεν διαθέτει κανένα φυλλάδιο ούτε κανένα οπτικοακουστικό μέσο ακόμα και στο peak της τουριστικής κίνησης ενώ θα μπορούσε να προβάλλει με σύγχρονα μέσα τα αξιοθέατα της Καλαμάτας αλλά και τις πολιτιστικές της εκδηλώσεις”.

Μάκαρης: “Να εφαρμοστεί το εγκεκριμένο Master Plan του Αεροδρομίου Καλαμάτας”
To Top