MESSINIA PLUS

Λαζαρίδης: Να τοποθετηθούν στον Δήμο Καλαμάτας “έξυπνοι” αισθητήρες σε διαβάσεις και ράμπες ΑμεΑ

H EΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΛΑΖΑΡΙΔΗ

Ο Δήμος Αθηναίων εγκατέστησε 830 “έξυπνους” αισθητήρες σε διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ για να λύσει το πρόβλημα της κατάληψης τους από οχήματα, ένα πρόβλημα που το αντιμετωπίζουμε καθημερινά και στον Δήμο της Καλαμάτας.

Mε δεδομένη την ήδη υπάρχουσα συνεργασία του Δήμου Καλαμάτας με τον Δήμο Αθηναίων και την ΔΑΕΜ Α.Ε. , στο πλαίσιο της ανάπτυξης ψηφιακών υπηρεσιών, αλλά και την συνεργασία με το Εργαστήριο Ηλεκτρονικών Αισθητηρίων του ΕΜΠ στα πλαίσια του mission.kalamata, στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο καταθέτω σήμερα αντίστοιχη πρόταση – ερώτηση προς τον Δήμαρχο Καλαμάτας Θανάση Βασιλόπουλο ώστε η Καλαμάτα να πάρει την αντίστοιχη τεχνογνωσία για να υιοθετήσει αυτό το σύστημα και στην πόλη και τα χωριά του Δήμου.

Η τεχνολογία μπορεί να είναι ο χαμένος κρίκος της κοινωνικής δικαιοσύνης για την οποία πρέπει, όλοι μας, οι πολίτες και κυρίως οι εκπρόσωποι των πολιτών, να παλεύουμε κάθε μέρα.

Το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα αποτρεπτικής στάθμευσης, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ Α.Ε.) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας μπαίνει σταδιακά σε εφαρμογή. Μέχρι στιγμής, 830 αισθητήρες έχουν εγκατασταθεί σε διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ -από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, το Κολωνάκι και την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα, το Κουκάκι και το Παγκράτι- με στόχο να εντοπίσουν οχήματα που σταθμεύουν παράνομα πάνω σε αυτές.

Πώς λειτουργούν οι αισθητήρες

Κάθε αισθητήρας εμφανίζεται σε ηλεκτρονικό χάρτη του Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων της Δημοτικής Αστυνομίας. Μέσω της πλατφόρμας λαμβάνονται δεδομένα τα οποία «ενημερώνουν» για την κατάσταση των αισθητήρων και ουσιαστικά για την κατάληψη της διάβασης ή ράμπας από κάποιο όχημα.

Με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο επιχειρήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τις παραβάσεις. Αυτόματα, μέσω φορητών συσκευών, ενημερώνονται και οι δημοτικοί αστυνομικοί, οι οποίοι βρίσκονται σε ακτίνα 500 μέτρων από το σημείο της παράβασης. Τα δεδομένα που συλλέγονται, δίνουν τη δυνατότητα στη Δημοτική Αστυνομία να οργανώσει αποτελεσματικά τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό στο κέντρο και τις γειτονιές της Αθήνας.

To Top