ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αύρας: Μονοδρόμηση ή κολωνάκια προτείνει ο Φαββατάς

Την ανάγκη άμεσης λήψης μέτρων στην οδό Αύρας λόγω του σοβαρού κυκλοφοριακού προβλήματος που αντιμετωπίζει επισημαίνει με ερώτησή του προς το Δημοτικό Συμβούλιο Καλαμάτας - το οποίο ματαιώθηκε σήμερα και θα διεξαχθεί αύριο την ίδια ώρα -  ο δημοτικός σύμβουλος Δημήτρης Φαββατάς.

Υπογραμμίζει ότι ο δρόμος έχει στενέψει επικίνδυνα, ότι οι οδηγοί παρκάρουν εκατέρωθεν του δρόμου, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται η κυκλοφορία των οχημάτων από το ύψος της Κρήτης μέχρι και τη Ναυαρίνου. Ο ίδιος προτείνει τη μονοδρόμηση του συγκεκριμένου τμήματος ή αλλιώς να τοποθετηθούν κολωνάκια που θα αποτρέπουν τη στάθμευση στην ανατολική πλευρά του δρόμου.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΦΑΒΒΑΤΑ  ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

"Σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα παρουσιάζει τις τελευταίες εβδομάδες η οδός Αύρας από τη Ναυαρίνου μέχρι την Κρήτης λόγω της εκατέρωθεν στάθμευσης των αυτοκινήτων. Πρόκειται για ένα πρόβλημα,
το οποίο θα γίνει οξύτερο τους προσεχείς μήνες εγκυμονώντας πολλούς κινδύνους για την ασφάλεια τόσο των οχημάτων.

Ο δρόμος έχει στενέψει επικίνδυνα, οι οδηγοί αναγκάζονται να οδηγούν στο αντίθετο ρεύμα και είναι αδύνατη η ταυτόχρονη διέλευση δύο οχημάτων. Για το θέμα αυτό έχει ενημερωθεί και η δημοτική αστυνομία.
Για την αντιμετώπιση του προβλήματος προτείνουμε ή την
μονοδρόμηση του συγκεκριμένου τμήματος ή την τοποθέτηση
κολωνακίων, ώστε να τηρείται η απαγόρευση της στάθμευσης στην ανατολική πλευρά του δρόμου τουλάχιστον κατά τους θερινούς μήνες, κατά τους οποίους η κίνηση είναι ιδιαίτερα έντονη".

ΣΤΑΥΘΜΕΥΣΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΠΡΟΕΒΛΕΠΕ Η ΜΕΛΕΤΗ

Το κυκλοφοριακό αυτό κομφούζιο στο οποίο αναφέρεται ο Δημήτρης Φαββατάς ήταν αναμενόμενο να συμβεί, καθώς σύμφωνα με τη μελέτη της ανάπλασης του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου, θέσεις στάθμευσης προβλέπονταν μόνο για τη δυτική πλευρά του δρόμου και όχι για την ανατολική. Η εκατέρωθεν στάθμευση των οχημάτων είναι αυτή που προκαλεί το πρόβλημα, με τον δρόμο να στενεύει επικίνδυνα.

Η ανάπλαση της Αύρας, που έγινε το προηγούμενο διάστημα, προέβλεπε νέα πλατύτερα πεζοδρόμια-από τα ανύπαρκτα μέχρι τότε- προκειμένου ο κόσμος να κινείται ελεύθερα και με ασφάλεια σε έναν δρόμο που ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες έχει αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο. Η προσθήκη νέων φωτιστικών σωμάτων led έκανε ασφαλέστερη την κυκλοφορία των πεζών και τη νύχτα. Ωστόσο, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σήμερα, η μελέτη προέβλεπε θέσεις στάθμευσης μόνο στη δυτική πλευρά του δρόμου. Είναι απορίας άξιο λοιπόν πως σταθμεύουν τα οχήματα και στις δύο πλευρές, δυσκολεύοντας και κάνοντας επικίνδυνη την κυκλοφορία στο συγκεκριμένο κομμάτι του δρόμου.

Όπως υπογράμμιζε τότε ο Δήμος Καλαμάτας σε σχετική ανακοίνωσή του "Στη δυτική πλευρά της Αύρας δημιουργείται μια συνεχής διαγραμμισμένη ζώνη στάθμευσης επί της οδού,η οποία θα διακόπτεται στα σημεία εισόδων που οδηγούν σε χώρους στάθμευσης μέσα σε ακάλυπτους χώρους κατοικιών ή σε υπόγεια garage, στην ανατολική πλευρά δεν υφίστανται καθόλου θέσεις στάθμευσης, εφόσον η μελέτη προβλέπει εκεί, ουσιαστική αύξηση του ήδη μικρού σε πλάτος υφιστάμενου πεζοδρομίου, ιδιαίτερα μετά το Ο.Τ. 1368 (οδός Κοδριγκτώνος) και μέχρι την οδό Κρήτης".

M.Π.

 

Κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αύρας: Μονοδρόμηση ή κολωνάκια προτείνει ο Φαββατάς

Δημοφιλέστερα

To Top