ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ξηλώνεται το προβληματικό κι επικίνδυνο πλακόστρωτο στην 23η Μαρτίου-Μπαίνει σταμπωτό τσιμέντο

Μπαίνει σταμπωτό τσιμέντο αντοχής και γίνεται άρση επικινδυνότητας για οχήματα και πεζούς-Ακατάλληλες από την αρχή για το δρόμο οι πλάκες που τελικά ξεκόλλησαν

Εργασίες αποκατάστασης του πολύπαθου πλακόστρωτου στην οδό 23ης Μαρτίου, κάτω από το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, ξεκίνησαν σήμερα από συνεργείο του Δήμου Καλαμάτας κι αναμένεται να ολοκληρωθούν – αν όλα πάνε καλά -αύριο το απόγευμα, 15 Μαΐου.

Οι πλάκες δεν άντεξαν από την καθημερινή κυκλοφορία των οχημάτων και το μεγάλο φορτίο και σταδιακά άρχισαν να σπάνε και να ξεκολλούν, αποτελώντας παγίδα για πεζούς και οχήματα. Οι πλάκες μπήκαν επί Νίκα προκειμένου να μειωθεί η κίνηση των οχημάτων στο σημείο δίνοντας προτεραιότητα στους πεζούς-Ωστόσο εκ του αποτελέσματος φαίνεται πως μάλλον δεν ήταν καθόλου καλή ιδέα η τοποθέτησή τους εξ αρχής πάνω σε έναν δρόμο που είναι φορτωμένος κυκλοφοριακά

Σήμερα έγινε ασφαλτοκοπή στο προβληματικό σημείο, δηλαδή εκεί που διέρχονται τα οχήματα, κι όχι στα πλάγια, για να ακολουθήσει αύριο εκσκαφή και σκυροδέτηση, ώστε να εφαρμοστεί σταμπωτό δάπεδο από οπλισμένο και ενισχυμένο σκυρόδεμα.
Έτσι θα εμφανίζει πολύ υψηλές αντοχές σε τριβή και κρούση και θα αποφευχθούν …αστοχίες του υπάρχοντος υλικού, που τελικά αποδείχθηκε ακατάλληλο και προβληματικό.

Ακόμα κι ένας άνθρωπος που δεν είναι μηχανικός ή δεν έχει εξειδικευμένες γνώσεις, καταλαβαίνει ότι το στρώσιμο με τις συγκεκριμένες πέτρες δεν είναι το ενδεδειγμένο…ειδικά σε έναν δρόμο υψηλής κυκλοφορίας όπως είναι η 23η Μαρτίου.

Το συγκεκριμένο πλακόστρωτο δεν έχει συμπληρώσει ούτε 7 χρόνια ζωής κι από την αρχή έδειξε σημάδια φθοράς, καθώς οι συγκεκριμένες πέτρες δεν άντεχαν το βάρος των οχημάτων που περνούσαν, και την καταπόνηση, ενώ θα  έπρεπε να είχαν στρωθεί σε πεζόδρομο
Έτσι, επειδή δεν υπήρχε αποθεματικό σε νέες πέτρες, για να αντικατασταθούν οι σπασμένες, εδώ και καιρό, είχαν αρχίσει τα μπαλώματα με τσιμέντο!

Τις τελευταίες ημέρες η κατάσταση ήταν πλέον επικίνδυνη για τους πεζούς, τα διερχόμενα οχήματα, κυρίως τα παιδικά καρότσια, τα ποδήλατα και τις μοτοσυκλέτες, αφού είχαν δημιουργηθεί μεγάλες λακκούβες και η παρέμβαση από τον Δήμο ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαία.

Στο σημείο βρέθηκε σήμερα και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Δημήτρης Μαστραγγελόπουλος, ο οποίος μας διαβεβαίωσε ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή δαπέδου θα έχει μεγάλη αντοχή στην χρήση και στο χρόνο, ενώ κατά τη διάρκεια των εργασιών θα ρυθμίζεται η κυκλοφορία ώστε να μην διακοπεί καθόλου, αφού μιλάμε για ένα από τα πιο πολυσύχναστα σημεία της πόλης.

Δημοφιλέστερα

To Top