ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Kαταγγελίες από Καλαματιανούς για οχλήσεις από εισπρακτικές-“Πληρώστε τώρα τις οφειλές σας”

“Έχουμε τον κορονοϊό, έχουμε και τις εισπρακτικές!”καταγγέλουν πολίτες της Καλαμάτας

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΟΧΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΦΕΙΛΕΣ ΣΕ ΔΕΚΟ, ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ

Κανονικά συνεχίζουν τις τηλεφωνικές οχλήσεις τους προς οφειλέτες οι εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, παρά την πανδημία και την αναστολή της λειτουργίας τους, για όσο διαρκεί η υγειονομική κρίση, την οποία είχε εξαγγείλει ο υπουργός Ανάπτυξης ήδη από τις 19 Μαρτίου.

Δυο πολίτες της Καλαμάτας καταγγέλλουν στο Messinialive πως την τελευταία εβδομάδα, αφού προηγήθηκε SMS, στη συνέχεια δέχτηκαν από 2 κλήσεις για “υπενθύμιση της οφειλής και δήλωση πληρωμή αυτής σε συγκεκριμένη ημέρα άμεσα”!
Μάλιστα ο ένας είναι άνεργος εδώ και μήνες και του ζητάει Δικηγορική εταιρία της Αθήνας με τηλέφωνο 21119010…, εκ μέρους της ΔΕΗ να πληρώσει τα  55Ο ευρώ που οφείλει. Ο άλλος πολίτης δέχτηκε ενόχληση από εισπρακτική για να πληρώσει χρέος σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας, ύψους 155 ευρώ…


ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ SMS ΠΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΕΙ ΤΗΝ …ΥΠΟΘΕΣΗ

 

Βροχή οι καταγγελίες σε όλη την χώρα

Τις τελευταίες εβδομάδες, η ΕΚΠΟΙΖΩ και τα λοιπά μέλη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Καταναλωτών – Π.ΟΜ.Ε.Κ. “Η Παρέμβαση” έχουν καταγράψει πλήθος καταγγελιών/διαμαρτυριών των καταναλωτών, σχετικά με τις πιέσεις που δέχονται από τις εισπρακτικές και δικηγορικές εταιρίες, καθώς και εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων.
Οι εταιρίες αυτές, ακόμα και στις δύσκολες αυτές ημέρες εν μέσω της πανδημίας, τους ενοχλούν προκειμένου να καταβάλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τράπεζες, ΔΕΗ, εταιρείες κινητής τηλεφωνίας κτλ. Οι οχλήσεις αυτές εξακολουθούν, παρά το γεγονός ότι ήδη ο αρμόδιος Υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης έχει εκφράσει ότι “δεν νοούνται ενοχλήσεις, σε τέτοια περίοδο, για χρέη”.

Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΣΤΙΣ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ

Σημειώνεται δε ότι τα τελευταία μέτρα που έλαβε η κυβέρνηση δεν περιλαμβάνουν παράταση της προθεσμίας υποβολής αίτησης στην πλατφόρμα για την προστασία της κύριας κατοικίας, ενώ ασάφεια υπάρχει ως προς το ποιοί δικαιούνται τελικά την αναστολή των δόσεων των οφειλών τους. Επομένως, οι δανειολήπτες βρίσκονται ακόμα σε στάση αναμονής και σε κατάσταση αβεβαιότητας.

Δεδομένης της εξαιρετικά κρίσιμης κατάστασης, η ΕΚΠΟΙΖΩ και η ΠΟΜΕΚ “Η Παρέμβαση” επανέρχονται, και ζητούν την άμεση παρέμβαση της Κυβέρνησης, ώστε να προχωρήσει στην ΑΠΟΛΥΤΗ απαγόρευση οχλήσεων από τις εν λόγω εταιρείες και να επιβάλει παραδειγματικά διοικητικές κυρώσεις σε όποια εταιρία δε συμμορφωθεί.
Τέλος η ΕΚΠΟΙΖΩ καλεί τους καταναλωτές να καταγγέλλουν κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζουν με τις εισπρακτικές, δικηγορικές και εταιρείες διαχείρισης .

Που μπορείτε να απευθυνθείτε
ΑΘΗΝΑ Στουρνάρη 17, Τ.Κ. 10683 Τ: 6974779580 info@ekpizo.gr www.ekpizo.gr
Προς διευκόλυνση των καταναλωτών υπάρχει υπόδειγμα καταγγελίας στην ιστοσελίδα της ΕΚΠΟΙΖΩ το οποίο συμπληρώνουν και το αποστέλλουν στην Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή στο e-mail: 1520@efpolis.gr

Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν τα δικαιώματά τους τα οποία ορίζονται με τους νόμους 3758/2009 και το νόμο 4038/2012 διότι βάσει αυτών τα επανειλημμένα τηλεφωνήματα προσβάλλουν την προσωπικότητα των οφειλετών. Αυτό συνεπάγεται ότι οι ίδιοι οι οφειλέτες μπορούν να προσφύγουν ενάντια στις εισπρακτικές εταιρείες διεκδικώντας αποζημίωση.

Πάντως το φαινόμενο αναμένεται να πολλαπλασιαστεί μετά την λήξη της καραντίνας, όταν τα χρέη και οι οφειλές θα έχουν χτυπήσει “κόκκινο”…

Kαταγγελίες από Καλαματιανούς για οχλήσεις από εισπρακτικές-“Πληρώστε τώρα τις οφειλές σας”
To Top