ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Καταγγελία απο συγγενείς ασθενούς στην Κλινική Covid: “Τέσσερα 24ωρα χωρίς καμία ενημέρωση για τη μητέρα μας”

Στην ταλαιπωρία την οποία πέρασαν και την ανησυχία για τη μητέρα τους που χρειάστηκε να νοσηλευτεί στην Κλινική Covid του Νοσοκομείου Καλαμάτας, αναφέρονται οι κόρες της, καταγγέλλοντας πως παρά το γεγονός ότι η μητέρα τους έπασχε από άνοια και χρειαζόταν ειδική φροντίδα, για τέσσερις μέρες δεν μπορούσαν να επικοινωνήσουν με το Νοσοκομείο για να ενημερωθούν για την κατάσταση της υγείας της. Τι αναφέρουν:

“Τέσσερα 24ωρα χωρίς καμία επικοινωνία και ενημέρωση με την Κλινική Covid”
“Η μητέρα μας νοσηλεύτηκε με κορονοϊό στην Κλινική Covid του νοσοκομείου Καλαμάτας από τις 10 Φεβρουαρίου μέχρι χτες 21 Φεβρουαρίου. Πάσχει από άνοια και δεν μπορεί να μιλήσει. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας μαζί της από κάποιο προσωπικό της τηλέφωνο. Η μητέρα μας χρειαζόταν ειδική φροντίδα και η συνεργασία με τους οικείους της σχετικά με τις αντιδράσεις της ήταν απαραίτητη, εφόσον δεν μπορεί να επικοινωνήσει η ίδια.

Από την Πέμπτη το μεσημέρι 17 Φεβρουαρίου μέχρι τη Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου είχαμε καλέσει πάνω από 400 φορές στον αριθμό επικοινωνίας που μας είχε δοθεί στο γραφείο των γιατρών της Κλινικής, χωρίς να υπάρξει κανένα αποτέλεσμα. Δεν υπήρχε άνθρωπος να σηκώσει το τηλέφωνο. Η αγωνία μας κορυφωνόταν ώρα με την ώρα, μέρα με τη μέρα για την υγεία της μητέρας μας αυτό το χρονικό διάστημα που ήταν καθοριστικό για την εξέλιξη της ασθένειάς της. Η επικοινωνία μας με την Κλινική ήταν πάντα δύσκολη όλες αυτές τις ημέρες ‒ καταφέραμε να επικοινωνήσουμε συνολικά όλο αυτό το διάστημα 4 με 5 φορές.

Οι εφημερεύοντες γιατροί με τους οποίους επικοινωνήσαμε είχαν ελλιπή εικόνα της κατάστασής της, εφόσον μεταφέρονταν από άλλες Κλινικές για να καλύψουν μεμονωμένες εφημερίες στην Κλινική Covid. Ανησυχητικό εξίσου ήταν ότι και σε επίσκεψή μας κάποιο απόγευμα δεν καταφέραμε να βρούμε γιατρό να μας ενημερώσει, γιατί μόνο ένας γιατρός κάλυπτε την Κλινική Covid και τα Επείγοντα.
Γιατί άραγε υπήρχε αυτή η κατάσταση;
Μας δόθηκαν ΔΥΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ:

Ήρθαμε σε επαφή με τη διοικήτρια του Νοσοκομείου Καλαμάτας κ. Αλειφέρη για να ζητήσουμε ευθύνες για την λειτουργία της Κλινικής Covid. Μας είπε ότι η κλινική είναι πλήρως στελεχωμένη και η έλλειψη επικοινωνίας οφείλεται σε συγγενείς που τηλεφωνούν διαρκώς.
Ήρθαμε σε επαφή με το Σωματείο Ειδικευμένων Ιατρών ΕΣΥ Νομού Μεσσηνίας, τους γιατρούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και δίνουν καθημερινά με υπεράνθρωπες προσπάθειες τη μάχη για την ανθρώπινη ζωή. Η ερώτησή μας ήταν αν είναι στελεχωμένη η Κλινική με επαρκές προσωπικό. Η απάντηση ήταν ότι η Κλινική Covid είναι υποστελεχωμένη.

Υπάρχει επίσης η αμείλικτη πραγματικότητα που αποκαλύπτεται από τις ανακοινώσεις των εργαζομένων στο Νοσοκομείο Καλαμάτας. Επανειλημμένα ζητούν μόνιμες προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού και αποκαλύπτουν ότι μέσα στα 2 χρόνια πανδημίας ΚΑΝΕΝΑΣ δεν φρόντισε, όπως όφειλε, να στελεχωθεί το νοσοκομείο με πνευμονολόγους, παθολόγους και λοιμωξιολόγους.
Το ίδιο ανησυχητική είναι και η καταγγελία της Ομοσπονδίας Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας για το Νοσοκομείο Καλαμάτας που αναφέρει: «η στελέχωση της Κλινiκής Covid προωθείται από τη διοίκηση του νοσοκομείου με μετακινήσεις γιατρών άσχετων με τη νόσο, θέτοντας σε κίνδυνο τους ασθενείς, αλλά εκθέτοντας ηθικά και νομικά τους γιατρούς».

Όσον αφορά το προσωπικό μας θέμα με τη μητέρα μας, ενώ σε όλες τις επικοινωνίες που είχαμε με την Κλινική Covid μας μετέφεραν μια εικόνα ότι είναι «βαριά», πράγμα που δεν στοιχειοθετούνταν από τα εργαστηριακά ευρήματα (ευτυχώς η οικογένεια διαθέτει γιατρούς), η μητέρα μας χθες, και μετά την επικοινωνία που είχαμε με τη διοίκηση του νοσοκομείου, κρίθηκε ότι η εικόνα της είναι αρκετά βελτιωμένη, ώστε να μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης. (Ήταν και η μοναδική φορά που μας τηλεφώνησαν από το νοσοκομείο μετά την εισαγωγή της.)

Ξέρουμε ότι την ίδια αγωνία με εμάς την έχουν βιώσει και τη ζουν δεκάδες συμπολίτες μας. Ζητάμε, ως φορολογούμενοι άνθρωποι και ενεργοί πολίτες, οι αποκλειστικά υπεύθυνοι γι’ αυτή την κατάσταση ‒Υπουργείο Υγείας, 6η ΥΠΕ και η διοικήτρια του νοσοκομείου κ. Αλειφέρη‒ να προβούν αμέσως στις ενδεδειγμένες ενέργειες, ώστε να είναι ασφαλής η υγεία των ανθρώπων μας.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΓΑΘΟ”

Καταγγελία απο συγγενείς ασθενούς στην Κλινική Covid: “Τέσσερα 24ωρα χωρίς καμία ενημέρωση για τη μητέρα μας”
To Top