Τουρισμός

Καλογεροπούλου: Ασχολούμαστε σοβαρά με τον Τουρισμό στην Περιφέρεια Πελοποννήσου

“ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΑΝΕΠΙΚΑΙΡΟ BRANDING, ΜΕΛΕΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΜΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ”“ΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΕΣΟΔΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΕΒΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 30% ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΚΙ ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ”

Σύντομο απολογισμό των πεπραγμένων στον τομέα ευθύνης της έκανε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Άννα Καλογεροπούλου, η οποία μετά από απόφαση του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, θα συνεχίσει το έργο της στον νευραλγικό και σημαντικό τομέα του Τουρισμού.

Η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αννα Καλογεροπούλου, εκφράζοντας αρχικά ευχαριστίες προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα “για την εμπιστοσύνη και την ανάθεση του χαρτοφυλακίου του τουρισμού σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, λόγω της πανδημίας” όπως τόνισε, επισήμανε ότι “εργαστήκαμε αδιάλειπτα, ομαδικά και συστηματικά, για να ενισχύσουμε την εικόνα της Περιφέρειάς μας ως τουριστικό προορισμό”.

Συνεχίζοντας, η Α. Καλογεροπούλου σημείωσε ότι η σημερινή περιφερειακή Αρχή παρέλαβε επί της ουσίας απαξιωμένα ψηφιακά μέσα τουριστικης προβολής (τουριστικό site, χρήση social media κλπ), ανεπίκαιρο branding και πλήθος επίσης ανεπίκαιρων μελετών, ενώ πρακτικά δεν υπήρχε διαθέσιμο κανένα απολύτως τουριστικό περιεχόμενο προβολής της Περιφέρειας.

Οσον αφορά δε στο DMS, ένα έργο ΕΣΠΑ για θεματικές μορφές τουρισμού, το οποίο παραλήφθηκε από την προηγούμενη περιφερειακή Αρχή, η Α. Καλογεροπούλου δήλωσε ότι τροποποιήθηκε από τη σημερινή περιφερειακή Αρχή και αυξήθηκε για να σχηματοποιηθούν τα θεματικά προϊόντα της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Στα πεπραγμένα, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού επισήμανε ότι παρά την αρνητική συγκυρία της πανδημίας, η οποία συνεχίζει να πλήττει την παγκόσμια αγορά, η περιφερειακή Αρχή προχώρησε στις εξής κινήσεις:

– Επικαιροποίηση όλων των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Πελοποννήσου
– Εκπαίδευση και ενίσχυση των υγειονομικών δομών, προκειμένου να εδραιωθεί η εικόνα ενός υγειονομικά ασφαλούς προορισμού
– Συνεχείς και ουσιαστικές παρεμβάσεις, με αποφάσεις του περιφερειάρχη Π. Νίκα, σε έργα υποδομής (οδοποιία, συντήρηση μνημείων, προσβασιμότητα, καθαρές πόλεις, υποδομές στον Ισθμό της Κορίνθου, επαναλειτουργία σιδηροδρόμου, ΟΧΕ Ταΰγετου) , οι οποίες αποβαίνουν προς όφελος και επισκεπτών, αλλά και των μόνιμων κατοίκων
– Παραγωγή νέου τουριστικού επικοινωνιακού υλικού η οποία δεν έχει διακοπεί καθόλου (θεματικά βίντεο, γαστρονομία, outdoor activities, περιήγηση στους πύργους της Μάνης, προβολή Αρχαίας Κορίνθου, οινοτουρισμός Νεμέας, φωτογραφικό υλικό που δημοσιεύεται σταδιακά, σύνταξη νέων κειμένων για site / social, βελτιστοποίηση εκφοράς λόγου στα παλιά κειμενα του site)

– Υλοποίηση προγράμματος διαφήμισης από κοινού με αεροπορικές εταιρείες
– Ψηφιακή διαφήμιση τα Χριστούγεννα του 2021 για ενίσχυση των ορεινών προορισμών
– Τουριστικά αφιερώματα σε περιοδικά και native δημοσιεύσεις
– Καμπάνια αλιευτικού τουρισμού
– Δημιουργία τουριστικών περιπτέρων σε όλες τις πρωτεύουσες των Π.Ε. σταδιακά.
– Εφαρμογή στρατηγικής marketing με έμφαση στο ψηφιακό περιεχόμενο
– Συμμετοχή σε σημαντικές εκθέσεις που πρόβαλαν τον προορισμό τουριστικά και πολιτιστικά καθώς και την αγροδιατροφή
– Φιλοξενία  δημοσιογράφων, Ιταλών tour operators, συμμετοχή σε συνέδριο “ψηφιακών νομάδων”, συνδιοργάνωση με τον EOΤ του συνεδρίου των Γερμανών τουριστικών πρακτόρων
– Συνδιοργάνωση αθλητικών γεγονότων (Ironman, Οceanman)
– Υλοποίηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, για πρώτη φορά, οργανωμένης ψηφιακής καμπάνιας για την high season
– Ψηφιακό event για την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Οπως τόνισε η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, “όλες οι πιο πάνω ενέργειες, σε συνδυασμό με την ευχερή πρόσβαση στους προορισμούς της Περιφέρειάς μας, την εγγύτητα στο μεγάλο αστικό κέντρο της Αττικής, την εικόνα ως υγειονομικά ασφαλούς περιοχής και την ψηφιακή διαφήμιση, οδήγησε -σε καιρό πανδημίας- σε μια βελτιωμένη τοποθετηση του προορισμού μας στο νέο περιβάλλον, καθώς αυξήσαμε το ποσοστό μας από 2,4% των τουριστικών εσόδων στο 3,1% επί τη βάσει των τουριστικών εσόδων σε σχέση με την επικράτεια, κάτι που σημαίνει αύξηση 29,2% σε τουριστικά έσοδα στην Πελοπόννησο, αξιολογείται δε ως ιδιαίτερα θετικό, δεδομένου ότι η αγορα το 2021 ανέκαμψε στο 50%.
Αισιοδοξία αφήνει επίσης η στροφή της εθνικής πολιτικής για βελτίωση της θέσης και τουριστικής προβολής της ηπειρωτικής Ελλάδας, προσπάθεια στην οποία βάλαμε και εμείς ένα μικρό λιθαράκι με την καμπάνια μας Peloponnese: Greece beyond the obvious, με την οποία δείξαμε ότι αποτελούμε και εμείς ένα διαφορετικό τουριστικό προορισμό πέρα από τα προφανή, δηλαδή τα νησιά” πρόσθεσε η Α. Καλογεροπούλου.
Αναφερόμενη, τέλος, στον σχεδιασμό για τα επόμενα χρόνια, η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού γνωστοποίησε ότι στην Περιφέρεια Πελοποννήσου:
– Θεσμοθετείται το σύστημα διοίκησης μέσω της ίδρυσης DΜΟ (οργανισμός διαχείρισης προορισμού)
– Επικαιροποιείται η τουριστική ταυτότητα της Περιφέρειας
– Αναπτύσσονται και σχηματοποιούνται τα επιμέρους τουριστικά προϊόντα της Περιφέρειας Πελοποννήσου με βάση τις μελέτες και τάσεις της εποχής και με προτεραιότητα την γαστρονομία και τον τουρισμό υπαίθριων δραστηριοτήτων.
– Προχωρεί η εγκατάσταση του DMS
– Εδραιώνονται και συστηματοποιούνται 2 καμπάνιες ετησίως (high season+ low season) με στόχο την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου
– Ενισχύεται η εσωτερική επικοινωνία σε επίπεδο b2b με ολους τους φορείς και επαγγελματίες του τουρισμου και για το DMS, για το DMΟ, για τα επιμέρους προϊόντα που επιδιώκει να δημιουργήσει η Περιφέρεια και για την επικοινωνιακή τουριστική ταυτότητα του προορισμού.

Καταλήγοντας, η Α. Καλογεροπούλου εκτίμησε ότι η αγορά του τουρισμού είναι ελπιδοφόρα για την Πελοπόννησο, τονίζοντας -μεταξύ άλλων:
“Κάνουμε βήματα σταθερά, μεθοδικά και αποδοτικά για την τουριστική βιομηχανία, τους επισκέπτες και τις κοινότητες υποδοχής. Ο Τουρισμος είναι πεδίο κατάλληλο για συνεργασία στην οποία καλούμε όλους προκειμένου να βελτιώσουμε τη θέση μας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη”.
Η ίδια σε ανάρτησή αναφέρει: “Ευχαριστώ από καρδιάς, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κο Παναγιώτη Νίκα, για την τιμή και την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου να συνεχίσω τα θεσμικά μου καθήκοντα ως Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού αναλαμβάνοντας και το χαρτοφυλάκιο του Πολιτισμού στην Περιφέρεια μας. Δεσμεύομαι, με συστηματική δουλειά και υπό την καθοδήγηση του Περιφερειάρχη, να προσπαθήσω με τους συνεργάτες μου για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Δύσκολος ο δρόμος της ευθύνης, υπέροχη η διαδρομή για όσους την αντέχουν❗️

Βάρος στη γαστρονομία και στις υπαίθριες δραστηριότητες το 2022

Η τοποθέτηση της κ.Καλογεροπούλου

Δημοφιλέστερα

To Top