Τουρισμός

Kalamata Destination Branding: Ψηφίστε μία από τις τρεις προτάσεις για την τουριστική ταυτότητα της Καλαμάτας

Διαβούλευση προτάσεων για την Τουριστική ταυτότητα της Καλαμάτας

Στο σημείο διαμόρφωσης της Τουριστικής Ταυτότητας και του Αφηγήματος που θα την υποστηρίξει, βρίσκεται η πορεία για την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, πραγματοποιήθηκε ανοικτή διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και επαγγελματίες στον τουρισμό, στην οποία κατατέθηκαν απόψεις για την διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου.

Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης, είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της Πολιτιστικής δημιουργίας, η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος, καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως Γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο.

Στο πλαίσιο αυτό καλούνται όλοι όσοι επιθυμούν να εκφράσουν την προτίμηση τους μέχρι την Δευτέρα 9 Μαΐου 2022, σε μία από τις τρεις προτάσεις, όπως αυτές αναλυτικά παρουσιάζονται στο πιο κάτω link: https://forms.gle/rxsH7XaJCttzUa4i6

Kalamata Destination Branding: Ψηφίστε μία από τις τρεις προτάσεις για την τουριστική ταυτότητα της Καλαμάτας

Δημοφιλέστερα

To Top