Αθλητισμός

ΕΟΤ: 1,6 εκατ. ευρώ για προβολή στο Google

Tην δέσμευση ποσού 1,6 εκατ. ευρώ (1.612.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. 24%) ενέκρινε ο ΕΟΤ για τις ανάγκες προγράμματος διαφημιστικής προβολής του στο διεθνές διαδικτυακό μέσο Google.

Αφορά την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας, που προτάθηκε από την Google, για τη περίοδο Μάϊου- Νοεμβρίου 2022 στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Η.Π.Α. (Καλιφόρνια, Νέα Υόρκη, Τέξας, Φλόριντα, Γεωργία και Ιλινόι, πολιτείες οι οποίες θα εξυπηρετούνται από ένα σημαντικό αριθμό απευθείας πτήσεων το 2022), Γαλλίας, Ιταλίας, Πολωνίας, Ολλανδίας, Ρουμανίας, Αυστρίας, Τσεχίας, Δανίας και Νορβηγίας, από τις οποίες προέρχεται ο μεγαλύτερος όγκος αναζητήσεων για την Ελλάδα, μέσω Υoutube και Google Display Network. Kεντρικοί στόχοι της καμπάνιας θα είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας (“awareness”) αλλά και του “consideration” της χώρας ως τουριστικού προορισμού σε αγορές στρατηγικής σημασίας, με τα κοινά-στόχους να ανήκουν και στη γενικότερη κατηγορία του travel (ενδιαφέρον για ταξίδια) αλλά και σε πιο εξειδικευμένες κατηγορίες, στα οποία θα προβάλλεται το κατάλληλο είδος διαφήμισης, ανάλογα με το στάδιο του κύκλου ταξιδιού στο οποίο βρίσκονται και σύμφωνα με τον επιθυμητό στόχο marketing.

Η διαφημιστική επένδυση θα είναι μεγαλύτερη κατά τους μήνες Μάιο-Ιούλιο, έτσι ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη κάλυψη τους μήνες που αναμένεται να υπάρξει αυξημένη ζήτηση ενώ θα μειωθεί σταδιακά τους μήνες Αύγουστο-Νοέμβριο, με στόχο την ενίσχυση των last minute κρατήσεων και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

ΠΗΓΗ

To Top