fbpx
Τροφή για σκέψη

Ο Ελληνάρας επιστρέφει δριμύτερος στους δρόμους… της Καλαμάτας και της Μάνης

ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Τον Ιανουάριο του 2016, ο Παναγιώτης Δρακουλάκος οδηγούσε τη μηχανή του σε εθνική οδό, όταν o Ελληνάρας πετάχτηκε ξαφνικά από αγροτικό χωματόδρομο με ΙΧ, παραβιάζοντας την προτεραιότητα. Η σύγκρουση ήταν μετωπική, ο Παναγιώτης Δρακουλάκος τραυματίστηκε σοβαρά και λίγο αργότερα έχασε και την δουλειά του, ενώ ο Ελληνάρας αρνήθηκε να κάνει δήλωση ότι έφταιγε και χάρη στον νέο ποινικό κώδικα που ψηφίστηκε πριν τις εκλογές του Ιουλίου, το αδίκημά του παραγράφηκε.

Έκτοτε ο Παναγιώτης Δρακουλάκος κυκλοφορεί και καταγράφει με την κάμερά του όλους τους Ελληνάρες που συναντά στον δρόμο του. Τα πολύ προσεγμένα βίντεό του ανεβαίνουν στο κανάλι που έφτιαξε στο YouTube κι εμείς τον ευχαριστούμε θερμά για την άδεια αναδημοσίευσης.

Οι εκατοντάδες παραβάσεις έχουν καταγραφεί σε δρόμους της Καλαμάτας αλλά και στην Ε.Ο.Καλαμάτας-Αρεόπολης, στον δρόμο για τη Μάνη. Η δική του ιστορία είναι συγκλονιστική, και η μάχη του να αφυπνίσει τους οδηγούς έκτοτε είναι διαρκής.

Όπως ο ίδιος αναφέρει στο κανάλι του στο youtube:
“Το όλο Project ξεκίνησε όταν τον Ιανουάριο του 2016 ένας ηλίθιος σαν όλους αυτούς που εμφανίζονται στα βίντεο, παραβίασε την προτεραιότητα και μου έκλεισε τον δρόμο ενώ οδηγούσα μηχανή, για μένα η σύγκρουση ήταν μετωπική αλλά είμαι εδώ και φτιάχνω βίντεο με μαλάκες σαν και αυτόν γιατί φορούσα κράνος μπουφάν γάντια κτλ
Σήμερα, σχεδόν 4 χρόνια μετά, χρειάζομαι δύο χειρουργεία στο γόνατο και ίσως ένα ακόμα στους σπονδύλους Ο3-Ο5, έχω ήδη βάλει λάμα με βίδες στον καρπό, και πρέπει να κάνω νέο χειρουργείο για να βγει, ενώ έχω και “διάσταση ηβικής σύμφυσης” που όπως με ενημέρωσαν (ιατρικό χιούμορ) το παθαίνουν λέει και οι έγκυες…
Ενημερωτικά και χωρίς καθόλου χιούμορ, η διάσταση σύμφυσης είναι όταν σπάει και ανοίγει η λεκάνη μπροστά και μετά έχεις ξαφνικούς πόνους στην βάδιση απο το πουθενά ή δεν μπορείς να κάνεις μεγάλο βήμα χωρίς να νιώσεις μια μαχαιριά ανάμεσα στα πόδια σου και ενημερωτικά για να φοβηθούν λίγο οι υπόλοιποι μηχανόβιοι το επαθα όταν κατα την μετωπική το ντεπόζιτο της μηχανής μου στάθηκε “εμπόδιο” στην κίνησή προς τα εμπρός…

Απολύθηκα από την δουλειά μου και έκτοτε δυσκολεύομαι να εργαστώ όπως πρίν.
Δυσκολεύομαι να περπατήσω σε μεγάλη απόσταση όπως και να ανέβω σκάλες, δεν μπορώ να μείνω όρθιος για πολύ ώρα ενώ δεν μπορώ να σκύψω και ειδικά για να σηκώσω βάρος, δεν μπορώ να περπατήσω λοξά ή προς τα πίσω χωρίς τον κίνδυνο να πέσω, και μία στις τρεις μέρες ξυπνάω στον ύπνο μου από τους πόνους στην μέση.
Μετά απο δύο χρόνια αναγκαστικής ανεργίας χρειάστηκε να αλλάξω επάγγελμα σε κάτι λιγότερο επίπονο και με περισσότερη καθιστική εργασία (και φυσικά λιγότερα λεφτά) ενώ έχω σταματήσει χόμπι και ασχολίες που είχα κάποτε.
Έχω εντρυφήσει σε φάρμακα και τεχνικές που πριν δεν γνώριζα, έχω ανακαλύψει συνδυασμούς παυσίπονων και αντιφλεγμονωδών που πριν αγνοούσα!

Από το σημείο του τροχαίου με πήραν με φορείο, ενώ το τομάρι έφυγε οδηγώντας την άσπρη κλούβα του κανονικά και με το δίπλωμά του το οποίο δεν το στερήθηκε ούτε μία μέρα αρνούμενος να κάνει δήλωση ότι έφταιγε (αφού πετάχτηκε μέσα σε εθνική οδό από αγροτικό χωματόδρομο)
Μάλιστα, χάρη στον “νέο” ποινικό κώδικα που ψηφίστηκε πριν τις εκλογές του 2019 το αδίκημα του παραγράφηκε και ουσιαστικά το τομάρι αυτό ΑΘΩΩΘΗΚΕ αφού δεν θα πληρώσει ποτέ για αυτό που έκανε!

Με τα βίντεο αυτά λοιπόν κάνω το (νέο) χόμπι μου, μαθαίνω ειδικά εφέ και μοντάζ, στο συγκεκριμένο είπα να δοκιμάσω μια τεχνική που διπλασιάζει τα fps απο 30 σε 60 για αυτό σε μερικές περιπτώσεις εμφανίζονται αλλοιώσεις στις άκρες του βίντεο, θέλω να πιστεύω ότι όσο περνάει ο καιρός θα γίνομαι καλύτερος και θα φαίνεται η διαφορά, ενώ θα δοκιμάζω και νέα εφέ ή τρόπους παρουσίασης.
Οι πινακίδες και τα χαρακτηριστικά των προσώπων κρύβονται γιατί δυστυχώς έτσι λέει ο νόμος και η ΑΠΠΔ, δεν το κάνω με χαρά αλλά δυστυχώς προς το παρόν έτσι έχουν τα πράγματα..”.

Με πληροφορίες από Huffingtonpost

To Top