ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δύο στους πέντε Έλληνες ψώνισαν στις εκπτώσεις του Black Friday

Δύο στους πέντε Έλληνες ψώνισαν στις εκπτώσεις του Black Friday, αναφέρει ανακοίνωση της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας ενώ σημειώνεται: «αν και δεν υπάρχει μονοσήμαντη ερμηνεία, τα στοιχεία του δείκτη κύκλου εργασιών δείχνουν ότι ο Νοέμβριος ως μήνας εμφανίζει σημαντική βελτίωση λόγω της μειωμένης κίνησης των ενδιάμεσων εκπτώσεων,[1-10 Νοεμβρίου] κρίνεται ότι η Black Friday όντως δημιουργεί υψηλές προσδοκίες και τονώνει πρόσκαιρα τη ζήτηση».

Το Ινστιτούτο Μικρομεσαίων της ΕΣΕΕ αναφέρει ότι οι καταναλωτές είναι πιο έτοιμοι από τις εμπορικές επιχειρήσεις, κυρίως λόγω των προωθητικών ενεργειών μεγάλων εμπορικών αλυσίδων, οπότε η κίνηση της αγοράς ήταν τις προηγούμενες χρονιές αλλά και φέτος αυξημένη.

Πρωτοπόροι αυτής της ημέρας, όπως σημειώνει το ΙΝΕΜΥ ΕΣΕΕ, είναι τόσο σε επίπεδο ενημέρωσης όσο και σε επίπεδο απορρόφησης της κατανάλωσης, τα καταστήματα ένδυσης - υπόδησης και ακολουθούν οι ηλεκτρονικές συσκευές.

Επικαλούμενη στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ η ΕΣΕΕ επισημαίνει ότι ανάμεσα σε αυτούς που ψωνίζουν, η συντριπτική πλειονότητα των αγοραστών επωφελείται από τις προσφορές τόσο στα καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο (64,5%), το 20,7% αναζητεί ευκαιρίες μόνο σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 14,8% επιλέγει μόνο ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους.

Δύο στους πέντε Έλληνες ψώνισαν στις εκπτώσεις του Black Friday

Δημοφιλέστερα

To Top