ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Διαμαρτυρία ταξιτζήδων για τη χωροθέτηση της στάσης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας στο Αεροδρόμιο

Τι αναφέρουν σε επιστολή διαμαρτυρίας τους,  αυτοκινητιστές από Μεσσηνία και Ηλεία για τη θέση της στάσης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας στο Αεροδρόμιο Καλαμάτας, που κάνουν λόγο για σειρά προβλημάτων και κινδύνων από τη θέση που μπήκε η στάση του Υπεραστικού, ζητώντας αλλαγή της στάσης και μεταφορά της σε άλλο σημείο εντός του Αεροδρομίου.  Η επιστολή διαμαρτυρίας απευθύνεται στην αερολιμενική αρχή, στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, στην αρχή πολιτικής αεροπορίας, και στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Αναλυτικά η επιστολή:

«Τις προηγούμενες μέρες στα πλαίσια της υλοποίησης του χρόνιου αιτήματος του υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας για σύνδεση του και με διέλευση μέσα απ' το χώρο του Κρατικού Διεθνή Αερολιμένα Καλαμάτας "Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος", οριοθετήθηκε (με την τοποθέτηση πινακίδας - Π28 και με βάψιμο) ο ακριβής χώρος στάσης των διερχομένων λεωφορείων και ήδη από την Δευτέρα 19 Ιούνη 2003 ξεκίνησαν τα τακτικά δρομολόγια.

Ωστόσο με την επιλεγμένη θέση του χώρου της στάσης των λεωφορείων δημιουργήθηκαν μία σειρά προβλημάτων και κινδύνων όπως και παρακώλυση κυκλοφορίας που έχουν επισημανθεί προφορικά σε προγενέστερες συναντήσεις με την αερολιμενική αρχή.

Συγκεκριμένα η επιλεγμένη θέση για χρήση της στάσης του υπεραστικού ΚΤΕΛ :

- Βρίσκεται αμέσως μετά από στροφή, λιγότερο απ' τα τέσσερα μέτρα απ'αυτή (άρθρο 34 του Κ.Ο.Κ.) με αποτέλεσμα την στιγμή της διέλευσης-στάσης των λεωφορείων (λόγω και του μεγάλου όγκου τους) να μην υπάρχει καμία ορατότητα του οδοστρώματος για τους οδηγούς που προσεγγίζουν το κτήριο Αφίξεων/Αναχωρήσεων κινούμενοι απ'την είσοδο του αερολιμένα και εκτελούν αναγκαστικά κυκλική κίνηση.

- Ακριβώς απέναντι από την πύλη (περίπου 17 μέτρα) όπου εξέρχονται τα βυτιοφόρα ανεφοδιασμού καυσίμων (πολλές φορές με μακριά ρυμουλκούμενα).

- Κατά τη διέλευση τους τα διερχόμενα λεωφορεία εκτελούν στάση αριστερά, αποβιβάζοντας και επιβιβάζοντας, απ' την δεξιά πλευρά τους επιβάτες τους, έτσι ώστε αυτοί να είναι απολύτως εκτεθειμένοι μέσα στην μέση του οδοστρώματος και πάντως το ελεύθερο μέρος του οδοστρώματος που απομένει είναι ανεπαρκές για την κυκλοφορία των κάθε είδους και μεγέθους οχημάτων των εργαζομένων στον ΚΑΛΚ, των επαγγελματιών του τουρισμού (πούλμαν, ταξί, βανάκια κλπ) και των άλλων επισκεπτών του αεροδρομίου.

- Λόγω της εγγύτητας της στάσης με το χώρο στάθμευσης της πιάτσας των ελεύθερων ΤΑΞΙ προς μίσθωση, που εξυπηρετούν αντίστοιχα την επιβατική κίνηση του αερολιμένα, δημιουργήθηκαν ήδη εκ των πραγμάτων ζητήματα καλής και σωστής λειτουργίας αμφότερων των μεταφορικών φορέων, που δεν θα υπήρχαν αν είχε ληφθεί υπόψη η σχετική νομοθεσία που αφορά τις πιάτσες ΤΑΞΙ και τις στάσεις των αστικών και υπεραστικών συγκοινωνιών (π.χ. άγρα πελατών).

- Αφαιρέθηκαν θέσεις στάθμευσης των προμισθωμένων και μισθωμένων ΤΑΞΙ, που ιστορικά για πάνω από τριάντα χρόνια, σταθμεύουν και εξυπηρετούν τις αφίξεις του αερολιμένα δυσχεραίνοντας κατά πολύ το έργο τους και δυσκολεύοντας την εξυπηρέτηση των πελατών. Σε κάθε περίπτωση δεν ορίστηκαν νέες θέσεις για αυτές που αφαιρέθηκαν.

Απαιτείται εκ των πραγμάτων και ζητάμε άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες την επανεξέταση της τοποθέτησης και την μετακίνηση της στάσης των λεωφορείων σε άλλο χώρο εντός του Κρατικού αερολιμένα για την εύρυθμη και ασφαλή λειτουργία όλων των φορέων, την αδιάλειπτη και ακώλυτη κυκλοφορία των πάσης φύσης οχημάτων για την άρση της επικινδυνότητας και σε κάθε περίπτωση αυτό πριν συμβεί οποιοδήποτε ατύχημα».

Διαμαρτυρία ταξιτζήδων για τη χωροθέτηση της στάσης του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μεσσηνίας στο Αεροδρόμιο

Δημοφιλέστερα

To Top