ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παράπονα για “φουσκωμένους” λογαριασμούς νερού-Τι απαντά η ΔΕΥΑΚ

"Δεν έχει γίνει καμία αύξηση στους λογαριασμούς της ΔΕΥΑΚ. Η αύξηση είναι αναλογική λόγω τριμήνου"

Πολλές είναι οι διαμαρτυρίες που λάβαμε στο Messinialive σχετικά με τις "αυξήσεις" που είδαν οι δημότες της Καλαμάτας στους λογαριασμούς που έλαβαν πρόσφατα από τη ΔΕΥΑΚ.

Οι λογαριασμοί δείχνουν πράγματι "φουσκωμένοι" στο πάγιο αλλά και στο πολιτιστικό τέλος και για το λόγο αυτό επικοινωνήσαμε με τον τέως πρόεδρο της Δημοτικής επιχείρησης Δημήτρη Βεργοπούλο, ο οποίος και θέσπισε την τρίμηνη έκδοση λογαριασμού, ο οποίος μας είπε:
"Δηλώνω κατηγορηματικά ότι δεν λήφθηκε καμία απόφαση για αύξηση στα τιμολόγια της ΔΕΥΑΚ αλλά και στα πάγια. Υπενθυμίζω ότι οι λογαριασμοί πλέον εκδίδονται κάθε τρίμηνο και οι αυξήσεις που φαίνονται στα τελευταία εκκαθαριστικά είναι αναλογικές, αφού έχει προστεθεί ο επιπλέον μήνας, πέραν του διμήνου. Δηλαδή, το πολιτιστικό τέλος είναι 1,5 ευρώ το μήνα, οπότε τριμηνιαία είναι 4,50 ευρώ, από 3 που ερχόταν στο δίμηνο".

"Επαναλαμβάνω δεν έχει γίνει καμία αύξηση και όσοι δημότες το επιθυμούν, μπορούν με τον κωδικό πληρωμής που υπάρχει στο λογαριασμό τους, χωρίς να αλλάξουν τη συνήθειά τους, μπορούν να πληρώνουν συχνότερα ακόμα και κάθε μήνα και να προσέρχονται στα ταμεία.
Επίσης μπορούν να πληρώνουν ή να χρησιμοποιούν το νέο ηλεκτρονικό σύστημα που έχουμε μέσω της ιστοσελίδας της ΔΕΥΑΚ.
Με την ευκαιρία αυτή, θέλω να επισημάνω ότι έχει αλλάξει και η κλίμακα χρέωσης, η οποία είναι από το πρώτο κυβικό μέχρι 30, από 20 που ήταν στο δίμηνο, και είναι η πλέον συνηθέστερη για τα νοικοκυριά.
Επίσης αλλάξαμε το όριο για την διακοπή νερού, από 150 ευρώ και διπλασιάστηκε στα 300, ενώ τα 600 ευρώ είναι το όριο για τους επαγγελματίες.
Τέλος θέλω να επισημάνω ότι τους τελευταίους 8 μήνες από τα 7,5 εκατομμύρια οφειλές που είχε η ΔΕΥΑΚ από τη χρήση νερού, με τις ευεργετικές ρυθμίσεις που εφαρμόσαμε καταφέραμε να εισπράξουμε 1.300.000 ευρώ".

Παράπονα για “φουσκωμένους” λογαριασμούς νερού-Τι απαντά η ΔΕΥΑΚ

Δημοφιλέστερα

To Top