Tech news

Black Friday calling! Εσύ έχεις προετοιμαστεί;

Έρχεται αυτή η Παρασκευή του χρόνου που έμποροι και καταναλωτές την περιμένουν τόσο πολύ! 25 Νοεμβρίου οι τιμές «μαυρίζουν» αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό, για να επιτευχθούν οι πωλήσεις. Το κοινό θα πρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα και να γνωρίζει έστω μερικά από τα εκπτωτικά προϊόντα ή το ύψος των εκπτώσεων ή οποιαδήποτε μικρή αλλά juicy πληροφορία για την πολυαναμενόμενη Παρασκευή.

Σύμφωνα με μελέτη του blackfriday.com το spend που πρόκειται να γίνει φέτος στην Black Friday θα είναι ανώτερο ή ίσο του αντίστοιχου περσινού! Η διαφορά όμως σε σχέση με πέρσι φαίνεται να είναι ότι οι καταναλωτές θα είναι πιο… προσεκτικοί με τις αγορές τους, δεν θα ψωνίσουν αλόγιστα. Είναι μάλλον πιο προετοιμασμένοι και έχουν τακτοποιήσει έτσι τα οικονομικά τους, ώστε να μπορούν να πραγματοποιήσουν σημαντικές και χρήσιμες φυσικά αγορές εκείνη την ημέρα.

Digital στρατηγική εν όψει Black Friday!

  • SEO comes first!

Πάντα θα έρχεται πρώτο αυτό το βήμα, το οποίο καλό θα είναι να είναι προσεγμένο και ελεγχόμενο όλο τον χρόνο, αφού πάντα ο καταναλωτής πρέπει να μπορεί να σε βρίσκει εύκολα, αλλά και να περιηγείται στο site σου γρήγορα και απλά. Τονίζω, λοιπόν, ότι το site που: έχει γρήγορο loading (σύμφωνα με τους κανόνες της Google), περιέχει πολλά keywords (σχετικά με την Black Friday στην προκειμένη περίπτωση), χαρίζει μια ευχάριστη και φιλική εμπειρία στον διαδικτυακό επισκέπτη, είναι optimized για κάθε συσκευή και φυσικά έχει ελέγξει server και hosting για να αντέξει την αυξημένη «κίνηση»… θα είναι νικητής!

 

Αν δεν το έχεις κάνει τόσο καιρό, να μια ωραία ευκαιρία, για να το ξεκινήσεις. Ενημέρωσε το κοινό σου σχετικά με την Black Friday και για να σε προλάβω, ναι, όλοι θα ξέρουν ότι έρχεται η ημέρα αυτή, αλλά δεν είναι κακό και το να θυμηθούν ξανά συγκεκριμένα εσένα (την επιχείρησή σου δηλαδή) μέσα από μια τέτοια ενέργεια. Μπορείς, επίσης, να επιβραβεύσεις το υπάρχον και πιστό πελατολόγιο σου με ένα newsletter λίγες μόλις ώρες πριν την έναρξη της Black Friday στο οποίο θα τους ενημερώνεις από πριν σχετικά με τα εκπτωτικά προϊόντα, ώστε να προγραμματίσουν τις αγορές τους πιο σωστά! Επίσης, μπορείς να προγραμματίσεις κι ένα ευχαριστήριο newsletter που θα στείλεις σε όσους αγόρασαν κάτι από το κατάστημά σου την Black Friday.

 

  • Ξεχώρισε όσο μπορείς από το πλήθος!

Δημιούργησε και ακολούθησε μια στρατηγική που θα κάνει τη διαφορά! Χρησιμοποίησε λέξεις – φράσεις – εικόνες που τραβούν την προσοχή! Μέσα στην περίοδο της black Friday, ο ανταγωνισμός είναι τόσο μεγάλος που αν δεν ξεχωρίσεις με κάποιον τρόπο, απλά θα χαθείς! Κάνε πραγματικές εκπτώσεις, αφού φυσικά πρώτα βεβαιωθείς ότι η επιχείρησή σου μπορεί να “τις σηκώσει” φροντίζοντας ταυτόχρονα αυτό να επικοινωνηθεί στο καταναλωτικό κοινό με τρόπο που δεν θα ξεχαστεί!

 

  • Remarketing Campaigns!

Προσέγγισε ξανά το κοινό το οποίο ήδη έχει επισκεφθεί το e-shop σου και έχει κάνει μια αγορά ή έχει απλά δει τα προϊόντα σου. Τέτοιου είδους καμπάνιες βοηθούν στο να είσαι σε επαφή με το κοινό σου σταθερά όλο τον χρόνο κι όχι απαραίτητα μόνο το διάστημα μετά την black Friday.

 

Αντιμετώπισε την Black Friday ως Event!

Γενικά η Black Friday είναι στην ουσία ένα event για το οποίο πρέπει να προετοιμαστείς σωστά και με οργάνωση, αφού αποτελεί έναν τρόπο να βελτιώσεις και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, αλλά και να διευρύνεις το κοινό σου! Μπορείς να απευθυνθείς στην ομάδα μας για λύσεις και στρατηγική που θα σε οδηγήσουν στην επιτυχία!

Do it the Greatway… και τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά!

 

SEO

Black Friday calling! Εσύ έχεις προετοιμαστεί;
To Top