Αθλητισμός

Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου: Η νίκη κρίθηκε στην τελευταία στροφή, Παφίτης – Χριστοδούλου πρωταγωνιστές της ανατροπής

Θέαμα και συγκινήσεις στο 36ο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου

Θέαμα υψηλού επιπέδου αλλά και συγκινήσεις, με το νικητή να κρίνεται στο φινάλε, προσέφερε στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 36ο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου που διοργάνωσε και φέτος με επιτυχία η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας.

Ο αγώνας της Κυριακής ανέδειξε μεγάλους νικητές τους Κύπριους Γιώργο Παφίτη - Κυπριανό Χριστοδούλου που με Ford Fiesta Rally3 έκαναν την ανατροπή στο φινάλε.

Η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα έγινε το Σάββατο στην Κεντρική Πλατεία Πεταλιδίου ενώ την Κυριακή τα 24 πληρώματα αγωνίστηκαν τρεις φορές στην διαδρομή μήκους 12,17 χλμ.

84a0f2d3-b8aa-43c0-ac84-847c91518b43

pafitis12

Το Κυπριακό δίδυμο των Γιώργου Παφίτη-Κυπριανού Χριστοδούλου ήταν στη δεύτερη θέση καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, στο τέλος όμως ανέβηκε στην κορυφή, βλέποντας τους αντιπάλους του να χάνουν αρκετά λεπτά στο τρίτο και τελευταίο σκέλος. Ολα έδειχναν πως οι Παναγιώτης Παραδείσης-Μιχάλης Φράγκου θα πετύχαιναν τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη τους στον αγώνα. Ομως το πλήρωμα του Renault Clio Rally3 είχε κλαταρισμένο ελαστικό στα μέσα της διαδρομής, με αποτέλεσμα να σταματήσει προκειμένου να το αλλάξει, χάνοντας έτσι αρκετά λεπτά και μαζί μια σίγουρη νίκη που κρατούσε στα χέρια του.

17a26755-6734-4ce1-adf6-ad28acf965e9

a8cc3e7e-475f-4158-a048-4f7f9f3c4c9c

anastasop

redkok
Επειτα από αυτή την εξέλιξη, οι Παφίτης-Χριστοδούλου πανηγύρισαν την πρώτη τους νίκη στο θεσμό του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι εκπληκτικοί Νίκος Παπαχριστόπουλος-Νίκος Ξανθός κερδίζοντας παράλληλα και την F2 με το Peugeot 208 R2. Το πλήρωμα διπλασίασε τις φετινές του νίκες στα δικίνητα, σε μια κατηγορία που παρουσίασε έντονο ενδιαφέρον στον αγώνα, μέχρι το τέλος.

Τρίτοι γενικής και δεύτεροι στην F2 ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους οι Πέτρος Παντελή-Βασίλης Κούγιας που είχαν στα χέρια τους ένα Citroen DS3 R3T Max. Το γαλλικό «όπλο» παρουσίασε πρόβλημα με την τροφοδοσία καυσίμου στις αρχές, το οποίο λύθηκε στη συνέχεια, με τους Παντελή-Κούγια να εξαπολύουν επίθεση, να πετυχαίνουν την ταχύτερη επίδοση στις δύο από τις τρεις διαδρομές και να ανεβαίνουν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στην F2. Οι επικεφαλής της κατηγορίας, έπειτα από το πρώτο σκέλος, Ευάγγελος Χαλδαίος-Στέλιος Λαϊνόπουλος, εγκατέλειψαν την προσπάθειά τους στο δεύτερο πέρασμα, καθώς κόπηκαν τα μπουλόνια του εμπρός αριστερά τροχού στο Peugeot 208 Rally4 που οδηγούσαν.

1000012144

Τέταρτοι γενικής τερμάτισαν οι Νίκος Ντάβαρης-Κωνσταντίνος Μακρής που οδήγησαν ένα Mitsubishi Lancer Evo IX, αφήνοντας μια θέση πιο πίσω τους νικητές της F2 E, Αναστάσιο Αναστασόπουλο-Αχιλλέα Παρασκευόπουλο με Toyota Corolla AE92. Το Πυργιώτικο πλήρωμα διπλασίασε τις νίκες του στο θεσμό, χωρίς να απειληθεί ιδιαίτερα από τους αντιπάλους του.

Εκτοι γενικής και τρίτοι στην F2 βρέθηκαν οι Εκτωρας Κιμωνίδης-Συμεών Ζέρβας, γράφοντας πολύτιμα χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Ford Fiesta Rally4 που είχαν για δεύτερη φορά στα χέρια τους. Νικητές της κατηγορίας C6 αναδείχθηκαν τα αδέρφια, Στέλιος και Παναγιώτης Κόκκινος (Toyota Yaris), αφήνοντας για μόλις 3 δευτερόλεπτα στη δεύτερη θέση, τους Αθανάσιο Πατέα-Βασίλη Παναγόπουλο με Toyota Starlet. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσαν οι Νίκος Σωτηρόπουλος-Ευάγγελος Μούκας, τερματίζοντας παράλληλα δεύτεροι στην F2 E, με Toyota Yaris. Για μόλις 3 δευτερόλεπτα έμειναν εκτός βάθρου στην κατηγορία C6, οι Παναγιώτης Μιχαλόπουλος-Παντελής Τζαβάρας (Toyota Yaris), συμπληρώνοντας την πρώτη δεκάδα του αγώνα.

1000012128

Τρίτοι στην F2 E τερμάτισαν οι Ηλίας Μανούσκος-Θεοφάνης Ζαχαρής (Toyota Starlet EP81), ενώ στον τερματισμό έφτασε ο πρωτοεμφανιζόμενος, Κωνσταντίνος Καπετανάκης, έχοντας συνοδηγό τον Νίκο Βαρώτσο (Ford Fiesta R2). Οι τοπικοί Παναγιώτης Σταθόπουλος-Παναγιώτης Αγγελής (Volkswagen Polo) έφτασαν με επιτυχία στην Κεντρική Πλατεία Πεταλιδίου, όπου πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός του αγώνα, όπως επίσης και οι Γεράσιμος Παπανικολάου-Νικόλαος Λαμπρινός (Toyota Starlet) και Πάτροκλος Κανσός-Θεοδώρα Χόνδρου (BMW 320i E21).

1000012135

Αντιθέτως, νωρίς έμειναν εκτός αγώνα οι Ιωάννης Μποζιονέλος-Ευάγγελος Παναρίτης από σπασμένο ημιαξόνιο στο Mitsubishi Lancer Evo VI που οδηγούσαν, καθώς και οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς (Toyota Starlet KP60), από διαφορικό. Από πρόβλημα στη μετάδοση του Renault Clio R3 εγκατέλειψαν οι Παναγιώτης Πανούτσος-Φώτης Κωνσταντόπουλος, ενώ ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων της Toyota Corolla AE86 στέρησε τη χαρά του τερματισμού από τους Θεόδωρο Πανταζόπουλο-Σταύρο Τσικρικά. Δεν τερμάτισαν, επίσης, οι Ανδρέας Μπάσδελης-Κώστας Ζωτιάδης (Volkswagen Golf II), ενώ έξοδο είχαν οι Κωνσταντίνος Δημακόπουλος-Παναγιώτης Κακαλής (Toyota Starlet KP61) και Δημήτρης Βαρθαλίτης-Ιωάννης Γεωργιάδης (Toyota Corolla AE111).

1000012142

Επόμενος αγώνας του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος είναι το Ράλλυ Σπριντ Ναυπλίου, το οποίο θα διεξαχθεί στις 7 και 8 Ιουνίου.

Στην πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πεταλιδίου το Σαββατο, όπως κ στην τελετή απονομής της Κυριακής παραβρέθηκαν ο αντιδήμαρχος υποδομών δήμου Μεσσήνης Δημήτριος Γαλιάτσος, ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Μακρής Χαράλαμπος, ο αντιδήμαρχος πολιτισμού και πρόεδρος της διοίκησης του αυτοκινητοδρομίου Τριόδου Χριστοφιλοπουλος Λεωνίδας, ο δημοτικός σύμβουλος Γεωργακλής Βασίλης, ο πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου Μεσσήνης Κώστας Ξηρογιάννης, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜ Μεσσήνης Φύκιρης Νίκος

Η ΑΛΑΚ, ο πρόεδρος της Θανάσης Κατσάς και το διοικητικό συμβούλιο, ευχαριστούν το Δήμο Μεσσήνης και το τοπικό συμβούλιο της Τ.Κ Πεταλιδίου για την άψογη συνεργασία. Επίσης όλους τους χορηγούς, τα Λιπαντικά Αυτοκινήτων Ζαχαράκης, την Ιαπωνική - Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων-Εξοπλισμός Συνεργείων. όπως και το Αστυνομικό Τμήμα Μεσσήνης και την Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαμάτας για την συμβολή τους στην πετυχημένη διεεξαγωγή του αγώνα.

To Top