ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μάκαρης: Καμία νύξη για το τρένο και τις βιώσιμες μεταφορές στην Πελοπόννησο στη συνάντηση  Πτωχού με  Τζιτζικώστα στις Βρυξέλλες

ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ "ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ", ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΚΑΡΗΣ

Στη συνάντηση που είχε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πτωχός με τον Έλληνα Επίτροπο αρμόδιο για τις βιώσιμες μεταφορές και τον τουρισμό, κ. Απόστολο Τζιτζικώστα, στις Βρυξέλλες, θα περίμενε κανείς να τεθεί επιτακτικά το ζήτημα των βιώσιμων μεταφορών και της επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου με πρώτη τη γραμμή Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο αλλά και τον προαστιακό της Καλαμάτας.

Ο κ. Τζιτζικώστας, ως αρμόδιος Επίτροπος Μεταφορών, έχει μεταξύ άλλων την ευθύνη για τα ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία (όπως το Connecting Europe Facility και τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών), τη στρατηγική για «πράσινες» μεταφορές και την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας μέσω σιδηροδρόμων. Άρα, η σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου- Άργους-Ναυπλίου έργο που σύμφωνα με τον πρώην περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα έχει δεσμευτεί στο ΕΣΠΑ Πελοποννήσου χρηματοδότηση 15 εκατομμυρίων ευρώ – θα έπρεπε να αποτελεί ζήτημα πρώτης προτεραιότητας όπως και το ζήτημα του προαστιακού της Καλαμάτας.

Αντί αυτού, δεν υπήρξε ούτε μία δημόσια αναφορά, ούτε καν υπενθύμιση της ευρωπαϊκής στήριξης προς ένα έργο που συνδυάζει τουρισμό, περιβάλλον και τοπική ανάπτυξη.

"Η σιδηροδρομική σύνδεση Κόρινθος – Ναύπλιο αλλά και ο προαστιακός της Καλαμάτας θα μπορούσαν να αποτελέσουν πρότυπα «πράσινης» υποδομής για την Πελοπόννησο"

Ερωτάται λοιπόν ο Περιφερειάρχης:

1.Γιατί δεν τέθηκε στη συνάντηση με τον Επίτροπο Μεταφορών το θέμα της επαναλειτουργίας της γραμμής Κόρινθος – Ναύπλιο και του προαστιακού της Καλαμάτας;

2.Χάθηκε εντελώς η χρηματοδότηση των 15 εκατομμυρίων ευρώ από το ΠΕΠ Πελοποννήσου για την επαναλειτουργία της γραμμής Κόρινθος- Άργος- Ναύπλιο;

3.Υπάρχει πολιτική βούληση για την υλοποίηση του έργου ή έχουμε περάσει στη σιωπηρή εγκατάλειψή του;

To Top