Μάκαρης: "Ο δρόμος μέχρι την Τσακώνα δεν είναι απλώς ένα έργο υποδομής – είναι ζήτημα ισοτιμίας, ανάπτυξης και ζωής"
Τι αναφέρει ο Επικεφαλής της Περιφερειακής Παράταξης «Πρώτα η Πελοπόννησος», Μανώλης Μάκαρης
Στα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα- Πύργος ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης δεν δεσμεύτηκε ούτε παρουσίασε οποιοδήποτε σχέδιο ή χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή του σημαντικού για τη Νότια Πελοπόννησο οδικού άξονα Πύργος- Καλό Νερό – Τσακώνα,
"Παράλληλα ομολόγησε ότι δεν έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση αφού διερευνάται ακόμα η πιθανότητα επέκτασης της παραχώρησης ή χρήσης άλλου χρηματοδοτικού εργαλείου"
Το τμήμα αυτό αποτελεί εδώ και χρόνια ένα από τα πιο επικίνδυνα τμήματα του εθνικού δικτύου της χώρας. Χωρίς προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου, με πλήθος θανατηφόρων τροχαίων, συνδέει τη Δυτική Ελλάδα με τη Νότια Πελοπόννησο και εξυπηρετεί πολλούς κατοίκους και επισκέπτες. Παρά τη σημασία του, παραμένει εκτός σχεδιασμού και χρηματοδότησης.
Με την ολοκλήρωση του τμήματος Πάτρα – Πύργος, η κυκλοφορία στο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Αυτό καθιστά επείγουσα την ανάγκη ολοκλήρωσης του έργου, ώστε να διασφαλιστεί η οδική ασφάλεια και να αρθεί η συγκοινωνιακή απομόνωση της Μεσσηνίας και της Ηλείας.
Ως περιφερειακή παράταξη «Πρώτα η Πελοπόννησος» ζητάμε:
1.Άμεση παρουσίαση χρονοδιαγράμματος ωρίμανσης και κατασκευής του έργου.
2.Ενταξη στον εθνικό στρατηγικό σχεδιασμό μεταφορών και στις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις ΕΣΠΑ ή του Προγράμματος «Συνδέοντας την Ευρώπη» (Connecting Europe Facility – CEF).
3.Καθαρές απαντήσεις για το αν η σημερινή κυβέρνηση προτίθεται να υλοποιήσει το έργο και πότε θα γίνει κάτι τέτοιο.
"Δεν χρειαζόμαστε νέες "προκλήσεις". Χρειαζόμαστε συνέπεια, δίκαιη μεταχείριση και ασφάλεια"
Ο δρόμος μέχρι την Τσακώνα δεν είναι απλώς ένα έργο υποδομής – είναι ζήτημα ισοτιμίας, ανάπτυξης και ζωής".
