Τουρισμός

Εγκρίθηκε η τουριστική καμπάνια του Δήμου Καλαμάτας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Στην έγκριση εξειδίκευσης πίστωσης για θέματα τουριστικής προβολής του Δήμου Καλαμάτας προχώρησε σήμερα η Δημοτική Επιτροπή Καλαμάτας.

Τα 4 θέματα που εγκρίθηκαν αφορούσαν υποστήριξη τουριστικών καναλιών και της τουριστικής καμπάνια σε social media με αναρτήσεις, φωτο, βίντεο κλπ. Συμβουλευτικές υπηρεσίες για δράσεις τουρισμού του Δήμου, διαφημιστική προβολή εντός χώρας σε περιοδικά των Αττικών Εκδόσεων, και διαφημιστική προβολή στις ΗΠΑ, με διαφημιστική καταχώρηση στον “Εθνικό Κήρυκα”.

Τα θέματα εγκρίθηκαν κατά πλειοψηφία με την αντιπολίτευση να ψηφίζει λευκό.



To Top