Από το ο Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο πλαίσιο της αποστολής του για την ενίσχυση της κουλτούρας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα
Πραγματοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 26 Μαΐου 2025 στο Δημοτικό Πνευματικό Κέντρο Καλαμάτας, υπό την αιγίδα του Δήμου Καλαμάτας και του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, η 3η Ημερίδα Εξυπηρέτησης Πελάτη.
Η εκδήλωση φιλοξένησε κορυφαίους επαγγελματίες και στελέχη από σημαντικούς κλάδους της αγοράς, και εξέτασε καίρια θέματα γύρω από την Εμπειρία του Πελάτη στην Ψηφιακή και AI Εποχή, την εξυπηρέτηση του πελάτη στην ψηφιακή εποχή αλλά και τις σύγχρονες στρατηγικές εξυπηρέτησης και τη βιωσιμότητά τους.
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στο πλαίσιο της αποστολής του για την ενίσχυση της κουλτούρας εξυπηρέτησης στην Ελλάδα, διοργάνωσε για 3η φορά την Ημερίδα την οποία παρακολούθησαν επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, φορείς αλλά και πολίτες, παρακολουθώντας εισηγήσεις, καλές πρακτικές και διαδραστικές παρουσιάσεις.
