Yποδομές

Ναυαρίνου: Αγώνας να αποκατασταθεί η πολύ σοβαρή ζημιά-“Ο αγωγός έχει ρήγματα σε όλο το μήκος του”-Το by pass και η λύση που εξετάζεται

Τιτάνιος ο αγώνας των συνεργείων της ΔΕΥΑΚ να αποκατασταθεί η πολύ σοβαρή βλάβη-4η μέρα σήμερα των εργασιών-Βασιλειάδης: “Είναι πολύ μεγαλύτερη η ζημιά απ’ότι αρχικά είχαμε υπολογίσει”

Συνεχίζονται οι εργασίες επισκευής του αγωγού αποχέτευσης επί της Ναυαρίνου, στο σημείο που την Πέμπτη το απόγευμα άνοιξε μια τρύπα στο οδόστρωμα που αποκάλυψε την καθίζηση του εδάφους, λόγω της βλάβης στον αγωγό ακαθάρτων. Από εκείνη τη στιγμή και μέχρι σήμερα Δευτέρα, συνεργεία της ΔΕΥΑΚ υπό την επίβλεψη των μηχανικών της, διενεργούν απαιτητικές και επίπονες εργασίες, προκειμένου να αποκατασταθεί γρήγορα η ζημιά και να επανέλθει η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα της παραλιακής. Στο σημείο των εργασιών βρέθηκε και σήμερα το MessiniaLive, και μιλήσαμε με τον Διευθυντή της ΔΕΥΑΚ, Μιχάλη Βασιλειάδη που εποπτεύει όλες αυτές τις μέρες τις εργασίες αποκατάστασης.

trypa-DSC-0763
trypa-DSC-0764
trypa-DSC-0765
trypa-DSC-0766
trypa-DSC-0767
trypa-DSC-0768
trypa-DSC-0769
trypa-DSC-0770
trypa-DSC-0771
trypa-DSC-0772

“Δυστυχώς είναι πολύ μεγαλύτερη η ζημιά, απ’ ότι αρχικά είχαμε υπολογίσει”, μάς δήλωσε χαρακτηριστικά, συμπληρώνοντας ότι “Θα προσπαθήσουμε όμως μέσα σε αυτή την εβδομάδα να ολοκληρώσουμε την αποκατάστασή του”. Ο Διευθυντής της ΔΕΥΑΚ, εξήγησε ότι η επιχείρηση αποκατάστασης του αγωγού αποχέτευσης-που είναι 35ετίας και με αμίαντο– είναι αυξημένης δυσκολίας, καθώς διαπιστώθηκε ότι στο επίμαχο τμήμα που έχει κλείσει και ο δρόμος “ο αγωγός έχει ρήγματα σε όλο το μήκος του, με αποτέλεσμα  να μην μπορούμε να προσεγγίσουμε τη δεύτερη ρωγμή που έχει”.

“By pass” στο προβληματικό τμήμα του αγωγού ώστε να αντικατασταθεί με νέο-Μονόδρομος τεχνολογικά προηγμένη λύση που εφαρμόζεται στο εξωτερικό

Οι εργασίες γίνονται με πολλή προσοχή, καθώς όπως μάς εξήγησε ο κ.Βασιλειάδης, για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στο τμήμα του αγωγού που έχει υποστεί βλάβη, ενώ υπάρχει και κίνδυνος κατάρρευσης του νότιου πεζοδρομίου. Γι’ αυτό και έχει γίνει ένα” by pass” του προβληματικού τμήματος του αγωγού, που έχει απομονωθεί, προκειμένου να αντικατασταθεί από καινούριο κομμάτι. “Πιστεύω να μπορέσει να δοθεί λύση σήμερα ή έστω αύριο το πρωί και να μπορέσουμε να περάσουμε τον νέο αγωγό”, δήλωσε χαρακτηριστικά, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για παλιό αγωγό 35ετίας που “πλησιάζει τα όρια αντοχής του” πρέπει να αντικατασταθεί, ήδη όμως στη ΔΕΥΑΚ επεξεργάζονται εναλλακτικές λύσεις για τον τρόπο αντικατάστασής του.

trypa-DSC-0781
trypa-DSC-0782
trypa-DSC-0783
trypa-DSC-0784
trypa-IMG-7151
trypa-IMG-7152
trypa-IMG-7154

trypa-IMG-7157
trypa-IMG-7158
trypa-IMG-7160

Όπως μάς δήλωσε, “το να κάνεις ένα τέτοιο έργο μέσα στην παραλιακή, σε βάθη 5 με 5,5 μέτρα,  που σημαίνει 2 και 3 μέτρα κάτω από τον υδροφόρο ορίζοντα, είναι πολύ δύσκολο. Σκεφτόμαστε να βρούμε έναν τρόπο να περάσουμε το νέο αγωγό μέσα στον υφιστάμενο. Η τεχνολογία αυτή υπάρχει στο εξωτερικό, δεν έχει εφαρμοστεί όμως στην Ελλάδα. Επειδή όμως εμάς είναι ένα πάρα πολύ βαθύ δίκτυο, πιστεύω ότι είναι μονόδρομος αυτή η λύση. Σκεφτόμαστε εναλλακτικές, τις μελετάμε, για να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα οριστικά”, δήλωσε ο Μιχάλης Βασιλειάδης.

“Η ΔΕΥΑΚ επεξεργάζεται τη βέλτιστη λύση που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα”

Ερωτηθεί για το αν υπήρχαν προειδοποιητικά σημάδια για το πρόβλημα, εξήγησε ότι τίποτα δεν προμήνυε τόσο σοβαρό πρόβλημα. Μάλιστα στο αποκλεισμένο κομμάτι του οδοστρώματος έχουν γίνει και διερευνητικές τομές για να διαπιστωθεί η κατάσταση του αγωγού σε άλλα σημεία. Από τη στιγμή όμως που διαπιστώθηκε αυτής της έκτασης το πρόβλημα, η ΔΕΥΑΚ επεξεργάζεται τη βέλτιστη λύση που θα λύσει οριστικά το πρόβλημα, καθώς υπάρχει προβληματισμός και φόβος για ενδεχόμενο αντίστοιχο πρόβλημα και σε άλλα σημεία του αγωγού αποχέτευσης.

trypa-DSC-0773
trypa-DSC-0774
trypa-DSC-0775
trypa-DSC-0776
trypa-DSC-0777
trypa-DSC-0778
trypa-DSC-0779
trypa-DSC-0780
trypa-IMG-7161
trypa-IMG-7162
trypa-IMG-7164
trypa-IMG-7165
trypa-IMG-7167
trypa-IMG-7169
trypa-IMG-7171
trypa-IMG-7172
trypa-IMG-7173

To Top