ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εurobank: Καταργεί τα γκισέ-Έρχονται τα service bars-Η Τράπεζα παρουσιάζει τα καταστήματα του μέλλοντος

Νέα καταστήματα, που έρχονται από το μέλλον, παρουσίασε η Eurobank στην Πλατεία Κοραή και στην οδό Βουκουρεστίου. Και πέρα από το αισθητικό κομμάτι, το οποίο δεν θυμίζει τίποτα από όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, εισάγουν το συναλλασσόμενο κοινό σε μια νέα, ψηφιακή, καινοτόμα και βιώσιμη και κυρίως ανθρωποκεντρική λογική τραπεζικής καθημερινότητας προσφέροντας προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Σταδιακά όλα τα καταστήματα της τράπεζας θα πάρουν νέα μορφή και από την επόμενη χρονιά θα επενδυθούν περί τα 10-12 εκατ. για τον σκοπό αυτό.

Αυτοματοποιημένες συναλλαγές

Με κεντρικό στόχο τη γρήγορη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση η μετάβαση στο μέλλον συνδυάζει εντός των καταστημάτων αυτοματοποιημένη διενέργεια απλών συναλλαγών (π.χ. ενημέρωση βιβλιαρίου, πληρωμές κ.λπ.) αλλά και σε συνεργασία με το προσωπικό για απλές αλλά και πιο σύνθετες συναλλαγές ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες.

Τα νέα καταστήματα ενσωματώνουν πλήρως το νέο λειτουργικό μοντέλο, το Phygital, λέξη που προκύπτει από τον συνδυασμό του physical -της προσωπικής επαφής με τον πελάτη- με τις δυνατότητες που προσφέρει το digital, ο νέος ψηφιακός κόσμος. Το νέο αυτό μοντέλο επιτρέπει στον πελάτη να ξεκινήσει μια συναλλαγή από το σπίτι ή τον χώρο εργασίας, αξιοποιώντας εργαλεία όπως το m-banking και το e-banking και να την ολοκληρώσει στο κατάστημα της επιλογής του και αντίστροφα.

Τα νέα καταστήματα, όπως ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Εurobank και επικεφαλής του Group Transformation, Digital & Retail, Ανδρέας Αθανασόπουλος, δεν είναι για αυτούς που δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα ψηφιακά κανάλια της τράπεζες αλλά για όλους. Και όπως είπε χαρακτηριστικά, πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές τράπεζες δεν διαθέτουν καταστήματα τόσο υψηλών προδιαγραφών.

Η εφαρμογή ψηφιακών μέσων καταργεί τις αφίσες και το έντυπο ενημερωτικό υλικό, ενώ η ηλεκτρονική υπογραφή και η ψηφιακή αποστολή εγγράφων ελαχιστοποιεί τις εκτυπώσεις τραπεζικών παραστατικών ενώ οι πελάτες υπογράφουν μόνο ψηφιακά.

Τέλος τα γκισέ- Έρχονται τα service bars

Στο νέο αυτό μοντέλο καταστημάτων, καταργούνται τα παραδοσιακά γκισέ, διαδραστικά service bars διευκολύνουν τις απλές συναλλαγές, ενώ στον ειδικό χώρο υποδοχής οι πελάτες μπορούν να πλοηγηθούν μέσα από φιλικές στη χρήση οθόνες και να ενημερωθούν για προϊόντα.

Τα future branches είναι σχεδιασμένα, κατασκευάστηκαν και λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και με γνώμονα την ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ετσι, πολλές από τις συναλλαγές που πραγματοποιούνται σε service bar θα χρειάζονται λιγότερο από 3 λεπτά, ενώ εκτιμάται ότι μόλις των 5% των συναλλαγών θα φτάνει στο ταμείο του καταστήματος.

Ταυτόχρονα, ο σχεδιασμός των καταστημάτων διασφαλίζει την ιδιωτικότητα των συζητήσεων που έχουν οι πελάτες με τα στελέχη της τράπεζας, ενώ οι υπάρχουν ειδικά διαμορφωμένοι χώροι υψηλών προδιαγραφών (meeting rooms) που αναβαθμίζουν το personal και private banking υιοθετώντας πλήρως την Phygital φιλοσοφία, παρέχοντας αυξημένες δυνατότητες.

πηγή:http://www.imerisia.gr/oikonomia/trapezes/27263_eurobank-ta-katastimata-toy-mellontos-einai-idi-edo-telos-ta-gkise

Δημοφιλέστερα

To Top