Οι επαγγελματίες επισκευαστές οχημάτων (συνεργεία, φανοποιεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών) προχωρούν από σήμερα 1η Ιουλίου έως τις 4 Ιουλίου σε πενθήμερη απεργία — κάθε μέρα 24ωρης διάρκειας — ζητώντας την απόσυρση ή τουλάχιστον την μετάθεση της εφαρμογής του ψηφιακού πελατολογίου της ΑΑΔΕ. Σήμερα το πρωί, με σχεδόν καθολική συμμετοχή, συμμετείχαν σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας και στη συνέχεια σε πορεία στην οδό Αριστομένους στην Καλαμάτα και στη συνέχεια μετέβησαν στο Βιοτεχνικό Πάρκο Καλαμάτας όπου και δραστηριοποιούνται περισσότερες από 50 επιχειρήσεις και έκαναν συμβολική διαμαρυρία στην πύλη. Οι λόγοι και οι απαιτήσεις του κλάδου, εξηγήθηκαν από τον Πρόεδρο του Σωματείου Επισκευαστών Γιώργο Βασιλόπουλο, από μέλη του ΔΣ καθώς και από εκπροσώπους της ΟΕΒΕΣ, του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας και του Συλλόγου Καταστημάτων Εστίασης κι Αναψυχής Καλαμάτας, Γιώργο Καπερώνη, Παύλο Κρανιώτη και Νίκο Μαλαπέτσα αντίστοιχα, που στηρίζουν την κινητοποίηση του κλάδου αυτού. Στην κινητοποίηση συμμετείχε κι ο Πρόεδρος της ΔΙΟΚΛΗΣ ΑΕ Κώστας Παπαδάκης.
Το ψηφιακό πελατολόγιο προβλέπει την άμεση και λεπτομερή καταγραφή κάθε οχήματος και εργασίας (ακόμα και απλές ή επιτόπιες) σε πραγματικό χρόνο μέσω πλατφόρμας της ΑΑΔΕ, με επιβολή προστίμων 100 € ανά παράβαση.
Οι αντιδράσεις χαρακτηρίζονται έντονες, με την κεντρική διοίκηση να «δείχνει αδιαλλαξία» παρά την έλλειψη τεχνικής προετοιμασίας των μικρότερων επιχειρήσεων.
Οι επαγγελματίες ζητούν αναστολή ή αναθεώρηση του μέτρου, τεχνική υποστήριξη και μεταβατική περίοδο — αλλιώς προειδοποιούν για την επέκταση των κινητοποιήσεων.
Τα αιτήματα
Τεχνική & λειτουργική αδυναμία: Η πλειονότητα των μικρών, οικογενειακών επιχειρήσεων δεν διαθέτει υποδομές, προσωπικό ή κατάρτιση για την χρήση της πλατφόρμας και δεν υπήρξε μεταβατικό στάδιο ούτε καθοδήγηση από τις αρχές
Οικονομικό βάρος & επιβαρύνσεις: Το μέτρο προσθέτει διοικητικό κόστος (π.χ. 35 € τέλη/ραντεβού) και προκαλεί "ψηφιακή ασφυξία"
Νομική ανασφάλεια: Υπάρχει σύγχυση για το ποια εργασία πρέπει να καταγράφεται και φόβος για πρόστιμα βάσει τεχνικών/τυπικών παραλείψεων
